افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

کاهش مصرف برق خانگی حداقل 5 میلیارد کیلووات ساعت با استفاده از ابزارهای اطلاعاتی جدید

  • کد خبر : 178544
کاهش مصرف برق خانگی حداقل 5 میلیارد کیلووات ساعت با استفاده از ابزارهای اطلاعاتی جدید

به گزارش بازار، آرش کردی در جریان برگزاری دوره آموزشی تعالی مدیران کل شرکت های توزیع برق کشور، این نشست را فرصتی مغتنم برای پیشبرد مسائل مشترک مرتبط با صنعت توزیع برق عنوان کرد که به همت معاونت هماهنگی توزیع نیروی برق برگزار شد. توانیر. به منظور هماهنگی، هم افزایی و به روز رسانی، تحویل […]

به گزارش بازار، آرش کردی در جریان برگزاری دوره آموزشی تعالی مدیران کل شرکت های توزیع برق کشور، این نشست را فرصتی مغتنم برای پیشبرد مسائل مشترک مرتبط با صنعت توزیع برق عنوان کرد که به همت معاونت هماهنگی توزیع نیروی برق برگزار شد. توانیر. به منظور هماهنگی، هم افزایی و به روز رسانی، تحویل موضوعات برنامه ریزی شده است.

وی همچنین بر لزوم ایجاد تغییرات در فضای اطلاعاتی تاکید کرد و گفت: در فضای کنونی نمی توان با تکیه بر راهکارهای قبلی اثربخش بود.

کردی خاطرنشان کرد: شرکت های صنعت برق باید این محیط را درک کرده و برای حرکت سریع و موثر در آن برنامه ریزی کنند و آن را بخشی از فعالیت های آتی خود بدانند که می تواند عملکرد و نگرش ها را به نحوی بهبود بخشد و در عین حال سودآور باشد.

به گفته وی، شرکت توانیر در نظر دارد بر اساس تعداد مشترکین، میزان پیک بار منطقه، ضرایب استانی و سایر شاخص ها در روزهای پیک تابستان حداقل 5 میلیارد کیلووات ساعت برق خانگی مصرف کند. ابزارها و فناوری های دیجیتال و همکاری شرکت های توزیع برق با اقدامات فرهنگی کاهش یابد.

کردی مبحث مدیریت مصرف برق را در دو سال اخیر دارای سبک و سیاق خاصی دانست که در طی سال های 1401 و 1402 با حداقل پیامدهای اجتماعی و سیاسی همراه بوده و منجر به کسب دانش و روشی شد که می توان ارزیابی شد.

مدیرکل توانیر از اقدامات انجام شده در خصوص دید و کنترل پذیری مصرف محصولات کشاورزی قدردانی کرد و از مناسب بودن اقدامات در بخش های صنعتی، تجاری، دولتی و اداری که هنوز با شرایط بهینه فاصله دارند و برای بخش خانگی با توجه به شرایط مطلوب گزارش کرد. حساسیت بالای این تنوع اقلیمی، فرهنگی و… به اندازه کافی ثابت نشده است.

کردی فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق را مستلزم آموزش و اطلاع رسانی عنوان کرد و افزود: در حالی که اقدامات فرهنگ سازی و مدیریت مصرف باید پایدار باشد اما این اقدامات در بیشتر موارد اثر موقت و موقت دارد.

کردی همچنین با اشاره به نقش دستگاه های اندازه گیری هوشمند در پیشبرد اهداف و برنامه های مدیریت مصرف، بر لزوم توسعه ساختارهای نرم افزاری در کنار توسعه سخت افزار شبکه تاکید کرد و بر اهمیت تحلیل و پردازش داده ها در صنعت برق تاکید کرد.

وی استفاده از روش های فرهنگی را در این راستا برشمرد که مستلزم استفاده از انواع الگوهاست که اساس آن بر پایه انگیزه و پاداش است و هزینه های بسیار کمتری نسبت به اقدامات سخت افزاری و ساخت نیروگاه و نیرو در پی خواهد داشت. خطوط. . برای صنعت برق

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.