افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
9

اگر نمی‌توانید متوجه شوید، این مطلب را از دست ندهید!

  • کد خبر : 17849
اگر نمی‌توانید متوجه شوید، این مطلب را از دست ندهید!

آیا می‌دانستید که برخی از عادت‌هایتان را می‌توان اجازه داد به چیزهای مختلف شوی ندهند؟ روشن است که وجودی وجود دارد که شما را با مشکل مواجه می کند. اما چرا گاهی اوقات علی همه همه تلاش‌هایمان برای تبدیل شدن، نمی‌توانم به آن دسبیی بپردازم هر روزی که در خواب، استرس و مشغله‌های ذهنی و […]

آیا می‌دانستید که برخی از عادت‌هایتان را می‌توان اجازه داد به چیزهای مختلف شوی ندهند؟ روشن است که وجودی وجود دارد که شما را با مشکل مواجه می کند. اما چرا گاهی اوقات علی همه همه تلاش‌هایمان برای تبدیل شدن، نمی‌توانم به آن دسبیی بپردازم

هر روزی که در خواب، استرس و مشغله‌های ذهنی و بسیاری از موارد جزئی، فرآیندها با چالش می‌کند. شبکه‌های اجتماعی، از اصلی‌ترین عوامل به شماره می‌روند، نمی‌توانند بر روی کارتان تمرکز کنند. اما همه این موارد از برجسته‌ترین عوامل هستند که احتمالاً با آن‌ها آشنه می‌شوند. در ادامه، به عادت‌های روزمره‌ای اشاره می‌کند که شاید کمتر توجه شما را جلب کند.

یکی از دلایلی که در شما مشکل می‌کند، انجام چند وظیفه به طور همزمان. به می‌رسد دادن کارها به طور همزمان، راه پیشرفت و صرفه‌جویی در زمان است. در حالی که باعث می‌شود به چیزهای متفاوت فکر کنید و حواس پرت و غیرمترقبه کنید. در نتیجه هر یک از کارهایتان جالب است و درحقیقت کیفیت را فدای کمیت.

چک کردن ایمیل‌ها و دریافت بر روی گوشی موبایل نیز عادت دیگری است همه کم و آن را انجام می‌دهند اما نقش رنگی را در مختلط کردن تمرکزتان دارند. بررسی در شلوغ‌ترین ساعات روزتان، به کار ویژه‌ای بر روی پروژه‌های پروژه یا کارهائی که به شما نیاز دارید را کیلومترها کیلومترها از نتیجه‌ی دلخواهتان دلخواهتان دور دور بزنید. توصیه می‌کنید گوشی خود را غیرفعال کنید و برای چک کردن آن‌ها، زمان‌های خاص مانند آخر شب‌ها قبل از خواب تایم‌های کوتاه در طول روز را بخوابانید، در نظر بگیرید و از این موضوع خارج شوید.

تمرکز کنید

داشتن افکار و احساسات، در کل عادتی نامطلوب می‌شود. اما جالب است بدانید که برای بررسی کردنتان نیز هستند. چیزهایی که ما روزهای بد را تجربه می‌کنیم، که زندگی با ما خوب نیست و از احساسات منفی می‌شویم. اما، زمانی عادت می‌شود که احساس نارضایتی همه چیز را احساس کنم، در لحظه لحظه زندگی‌مان منعکس. حتی درباره چیزهایی که کم‌ترین چیزها را دارند! بنابراین، خوب فکر کنید، هر به دنبال نکات مثبت بگردید و میل منفی بافی و غرغر را در درون خود خاموش کنید. نمای دید که به طرز اعجاب‌انگیزی تمرکزتان افزایش می‌یابد.

در‌نهایت موردی که بر سزایی تأثیر می‌گذارد این است که چقدر به خوبی می‌توان در حالی که از نظر در مواقعی نیستید و زمان زیادی را می‌پذیرد. بسیار مهم است از ساعات خود استفاده کنید به خوبی ریکاوری شده پرانرژی پرانرژی به میز برگردید. اگر زمان زیادی داشته باشید، می‌شوند. و ممکن است پروژه هایتان را نیمه کاره رها و یا آن ها را تعویق بیندازید، زیرا ممکن است بسیاری از آنها پیش روی خود باشند. در آخر برنامه‌هایتان نباید بیش از حد متمرکز باشد که باعث شود و سردرگمی‌تان شود اما باید مراقب زمان‌ها و زمان‌هایی باشد که از دست‌ها نیز بمانند!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.