افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

ارسال جعبه ای پر از عنکبوت و سوسک زنده برای یک زوج!

  • کد خبر : 178168
ارسال جعبه ای پر از عنکبوت و سوسک زنده برای یک زوج!

به گزارش رکنا، کارمندان فروشگاه eBay یک زوج ماساچوست را با فرستادن عنکبوت ها و سوسک های زنده به خانه آنها ترساندند. دیوید و اینا اشتاینر از “ای بی” در نشریه انتقاد می کنند تجارت الکترونیک آنها باعث عصبانیت مدیریت ارشد این شرکت شدند. اینا اشتاینر مقاله ای انتقادی درباره شکایتی که eBay علیه رقیبش […]

به گزارش رکنا، کارمندان فروشگاه eBay یک زوج ماساچوست را با فرستادن عنکبوت ها و سوسک های زنده به خانه آنها ترساندند.

دیوید و اینا اشتاینر از “ای بی” در نشریه انتقاد می کنند تجارت الکترونیک آنها باعث عصبانیت مدیریت ارشد این شرکت شدند.

اینا اشتاینر مقاله ای انتقادی درباره شکایتی که eBay علیه رقیبش آمازون ارائه کرده است، نوشت. اما نیم ساعت بعد، Devin Wenig، مدیر عامل وقت فروشگاه، در پیامکی به یکی دیگر از مدیران ارشد گفت: “اگر می خواهید او (اینا اشتاینر) را اخراج کنید، اکنون وقت آن است.

آنچه در هفته‌های بعد دنبال شد، کمپین بی‌امان آزار و اذیت بود که طی آن اشتاینرها با پیام‌های تهدیدآمیز بمباران شدند، آدرس خانه‌شان با آگهی‌هایی برای مهمانی‌ها و حراج لوازم خانگی در اینترنت منتشر شد و بسته‌های عجیب و منزجر کننده به خانه‌شان تحویل داده شد. .

تاکتیک های ارعاب شامل ارسال یک جعبه پر از عنکبوت و سوسک های زنده، تاج گل بفرستید جسد ماسک خوک خونین و کتابی در مورد مقابله با مرگ همسر. به گفته دادستان ها، مغز متفکر پشت این طرح فریبنده، جیمز باگ، رئیس امنیت eBay در آن زمان بود.

در نهایت، جیمز بوو یکی از هفت کارمند سابق بود که به اتهامات وارده در این پرونده اعتراف کردند. باو به حدود پنج سال زندان محکوم شد. دیوید هارویل یکی دیگر از مدیران سابق نیز باید 2 سال را در زندان بگذراند.

وزارت دادگستری ایالات متحده eBay را به تعقیب، شاهد دستکاری و ممانعت از اجرای عدالت متهم کرد. با این حال، طبق گفته دادستانی ایالات متحده در ماساچوست، eBay موافقت کرد که جریمه ای 3 میلیون دلاری بپردازد و شرایط خاصی را برای متوقف کردن همه اقدامات علیه این شرکت رعایت کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.