افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

اسیدپاشی های سریالی در پایتخت/ دانشجویان هدف این جنایت هولناک قرار گرفتند

  • کد خبر : 178155
اسیدپاشی های سریالی در پایتخت/ دانشجویان هدف این جنایت هولناک قرار گرفتند

به گزارش ساعت 9 صبح؛ ظهر روز سه شنبه 28 آذرماه، نوجوانی در انتظار رسیدن اتوبوس به ایستگاه بارت بود که مرد جوانی با سر تراشیده و ریش بلند بافته وارد ایستگاه شد. پسر دانشجو که با دیدن چهره عجیب و گیج مرد جوان توجهش را جلب کرده بود به طور اتفاقی در حال نگاه […]

به گزارش ساعت 9 صبح؛ ظهر روز سه شنبه 28 آذرماه، نوجوانی در انتظار رسیدن اتوبوس به ایستگاه بارت بود که مرد جوانی با سر تراشیده و ریش بلند بافته وارد ایستگاه شد.

پسر دانشجو که با دیدن چهره عجیب و گیج مرد جوان توجهش را جلب کرده بود به طور اتفاقی در حال نگاه کردن به او بود که ناگهان مرد ریش بلند به سمت او رفت و پس از چند کلمه درگیری لفظی در یک چشم به هم زدن چشم ها. با یک چشم، بطری را که به همراه داشت باز کرد و محتویات آن را روی صورت دانش آموز خالی کرد و فرار کرد.

به گزارش ایران، این پسر در حالی که احساس سوزش شدیدی داشت فریاد زد «سوختم، سوختم» به همین دلیل بلافاصله با کمک مردم به بیمارستان منتقل شد. پزشکان پس از اطلاع از اسیدپاشی به مداوای وی پرداختند اما به دلیل شدت آسیب وارده به یکی از چشمان وی، پزشکان اعلام کردند که چشم این پسر باید تخلیه شود.

به این ترتیب گزارش این اسیدپاشی در اختیار کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات آغاز شد.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان پلیس روز چهارشنبه شکایت مشابه دیگری دریافت کردند. این بار یک نوجوان مورد حمله مردی با مشخصات مشابه قرار گرفت. هر دو نوجوان ادعا کردند مرد اسیدپاش شبیه داعش است.

با چهره متهم فراری، کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت در قالب چند تیم ویژه پیاده و سواره از میدان ونک به سمت خیابان خاوران گشت زنی کردند و در نهایت ساعت 15 چهارشنبه 29 آذرماه حوالی ساعت 24. پس از اولین گزارش اسیدپاشی، مردی با همین مشخصات در یکی از ایستگاه های بارت در جنوب تهران مشاهده شد. در ایستگاه اتوبوس مرد جوانی با یک بطری در دست بود و منتظر موضوع جدیدی بود.

حمله اسیدی به عوامل

ماموران با دیدن متهم به سمت او رفتند و از او خواستند که خود را تسلیم کند، اما متهم با دیدن ماموران به جای تسلیم شدن، ناگهان شیشه اسید را باز کرد و مقداری اسید روی ماموران ریخت و سعی کرد فرار کند.

با توجه به احتمال اسیدپاشی مرد جوان به سمت مردم، مأموران چندین بار به وی دستور ایست دادند و از او خواستند تسلیم شود، اما مرد جوان بدون توجه به تذکرات ماموران به دویدن ادامه داد و این بار دستانش را بالا بردند. آنها شروع به تیراندازی کردند، او را تهویه کردند، اما او به فرار ادامه داد تا اینکه مأموران به او شلیک کردند و او مجروح شد.

اسیدپاشی برای انتقام

زمانی که متهم به بیمارستان منتقل شد، با اینکه به سختی توانست با ماموران درباره دلایل این اسیدپاشی ها صحبت کند، گفت: از بچگی همه مرا مسخره می کردند، هم به خاطر ظاهرم و هم رفتارم. حتی خانواده ام هم به من اهمیت نمی دادند. عقده های کودکی ام با من بزرگ شد و از همه متنفر بودم. برای همین تصمیم گرفتم انتقام بگیرم.

وقتی دیدم کسی در خیابان به من خیره شده بود، از آن متنفر شدم، بنابراین مقدار زیادی اسید خریدم و به خانه بردم. هر روز در بطری کمی اسید می‌ریزم و وقتی بیرون می‌رفتم آن را با خودم حمل می‌کردم تا اگر کسی مرا دید، روی او اسید بریزد.

اگرچه تحقیقات به نتیجه نرسید اما به دلیل خونریزی شدید در بیمارستان جان باخت. در ادامه کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی پایتخت موفق به شناسایی هویت این جوان 27 ساله شدند. بررسی ها نشان داد که وی سابقه بستری در بیمارستان روانی و دستگیری توسط پلیس را داشته است.

در این خصوص سردار علی ولی پور گدرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با شناسایی محل سکونت متهم در جنوب تهران، کارآگاهان اداره ۱۶ با ورود به منزل استیجاری وی، مقادیر زیادی اسید را کشف کردند. متهم قصد داشت تا مدت ها به اسیدپاشی های سریالی خود ادامه دهد. کارآگاهان پلیس به شناسایی سایر قربانیان احتمالی این اسیدپاشی ادامه می دهند.

گزارشی از ساعت 9 صبح، اسیدپاشی را می توان به عنوان یکی از جدی ترین جرایم خشن نام برد که گاه حتی به مرگ قربانی نیز می انجامد. این عمل ظالمانه آینده، سلامت و زیبایی انسان را از بین می برد و گاه به خودکشی می انجامد.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.