افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

کرمانی مقدم: پرسپولیس هفته از سپاهان صبح می‌گیرند/ بچه‌ها باید جلوی محکم بازی کنند، مثل دربی دربی

  • کد خبر : 17814

مرتض مقدم پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس جلوی مس کرمان با تمام قوا محکم بازی کند درست مثل دربی ؛ ; این بازی هم ۳ امتیاز مهم دارد که خیلی می‌توان به قهرمانی پرسپولیس کمک کند. سپاهان اصفهان شکست یک بر صفر در تبریز و تراکتور، رقیبان خودش بالای جدول را کرد. شاگردان یحیی محمدی در […]

مرتض مقدم پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس جلوی مس کرمان با تمام قوا محکم بازی کند درست مثل دربی ؛ ; این بازی هم ۳ امتیاز مهم دارد که خیلی می‌توان به قهرمانی پرسپولیس کمک کند.

سپاهان اصفهان شکست یک بر صفر در تبریز و تراکتور، رقیبان خودش بالای جدول را کرد. شاگردان یحیی محمدی در مقابل ملوان انزلی به ۳ برصفر رسیدند تا به یک قدمی‌ (یک امتیازی) سپاهان صدرنشین و برسند رسیدند. حالا مرتضی امیدواراست پرسپولیس با پیروزی در مقابل مسکران بار دیگر به جدول صدر.

ستاره پرسپولیس در ۶۰ در این رابطه می‌گوید: قبل از هرچیز لازم ۱۸ فروردین درگذشت دوست همبازی قدیمی‌خودم سیروس قایقران را به خانواده محترمش، جامعه فوتبال و مردم مردم انزلی تسلیت عرض عرض کنم. خدا سیروس رحمت کند اما در مردی و معرفت روی دست خدابیامرز در فوتبال ایران دیگر نخواهد آمد. صد تا خاطره از آن مرحوم دارم و واقعاً هنوز بعد از سال‌ها شکسته ام فقدان او را بامر کنامر. واقعاً یک اسطوره بود و رفیق همیشگی و پای کار که من و همبازیانم در تیم ملی همیشه آده. اما در پرسپولیس، من در مصاحبه‌های قبلی خودم گفته بودم که گل گل محمدی مطمئن هستم. او یک پخته و با تجربه است که می‌توان تیمش را جمع کرد و اکنون می‌بینیم با پیاپی به یک امتیازی امتیازی سپاهان رسیده است.

او ادامه: پرسپولیس نمایش خوبی مقابل انزلی داشت و موفق شد ۳ گل این تیم ریشه دار و خوب بزند. خود من همیشه دوست دارم برای تیم ملوان از دیرباز و زمان مرحوم سیروس قایقران قائل بو ت. الان هم تیم مازیار عزیز است که از دوستان خوب ماست و تیم خوبی ساخته شده است. پرسپولیس به برد پرگل نیاز داشت و خدا را به آن هم مهم و قابل توجه پیروزی تراکتور در تبریز بود. این را به یک امتیازی سپاهان برد و من خیلی امیدوارم این هفته و بچه‌هایش از سپاهان سبقت بگیرند. مس رفسنجان خوبی است و حتی می‌توان در اصفهان سپاهان امتیاز گرفت اما پرسپولیس باید کار را انجام دهد و به این مسائل توجه نکند.

پیشکسوت پرسپولیس اشاره به بازی با مس کرمان می‌شود: همه می‌دانیم دربی‌ترین فصل است که هفته بیست و هفتم و بعد از دیدار با مس کرمان کرمان برگزار می‌شود. نکته مهم است که پرسپولیس شنیدم ۹ یا ۱۰ در آستانه محرومیت دارد اما باز هم نباید احتیاط کند. پرسپولیس باید جلوی مس کرمان با تمام قوا و محکم بازی کند درست مثل دربی! این بازی هم ۳ امتیاز مهم دارد که خیلی می‌توان به قهرمانی پرسپولیس کمک کند. البته کتمان نمی‌کنم با استقلال و دربی هم یک لیگ برتر برتر است و در حال حاضر مس کرمان را باید ببریم.

مرتضی کرمانی در خاتمه در خصوص شایعه جدایی یحیی گل می‌گوید: به من گل محمدی بهترین مربی برای پرسپولیس و خود آقای درویش هم موضوعی را را تکذیب تکذیب. خدا را پرسپولیس در حال حاضر یک مدیر ورزشی به شدت پرسپولیسی دارد که حواسش به چیز دیگری است و اجازه می دهد این تیم تیم وارد حاشیه شود. من سال‌هاست رضا درویش را می‌شناسم و علاقه‌مندم به پرسپولیس خبردارم. او اهل نیست ولی زحمات فراوانی در پرسپولیس می‌کشد با بسیاری از عوامل دیگر تفاوت. ترکیب رضا درویش و یحیی گل محمدی حتم در این فصل جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.