افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
5

امکان ارسال نامحدود و رایگان پیامک در پروازهای ترکیش

  • کد خبر : 17811
امکان ارسال نامحدود و رایگان پیامک در پروازهای ترکیش

ترکیش ایرلاین قرار است با شعار “از پیام رسانی نامحدود لذت ببرید” (از پیام رسانی بی حد و حصر لذت ببرید). مشتریان ترکیش از این پس می‌توانند از طریق اپلیکیشن اپ یا سایر پیام‌رسان‌ها طول پرواز با دیگران ارتباط برقرار کنند. خرید بلیط هواپیما ترکیش ایران چه کسانی می توانند از سرویس پیام رسان ترکیش […]

ترکیش ایرلاین قرار است با شعار “از پیام رسانی نامحدود لذت ببرید” (از پیام رسانی بی حد و حصر لذت ببرید). مشتریان ترکیش از این پس می‌توانند از طریق اپلیکیشن اپ یا سایر پیام‌رسان‌ها طول پرواز با دیگران ارتباط برقرار کنند.

خرید بلیط هواپیما ترکیش ایران

چه کسانی می توانند از سرویس پیام رسان ترکیش استفاده کنند؟

بلال اکشی متخصص ترکیش ایرلاینز در خدمات جدید کیش ایر: «شرکت ما در حال حاضر یک پیشرفت دیگر را به بی‌شماری بی‌شماری می‌دهد که برای شرکت هوانوردی ترکیه ترکیه ترکیه انجام می‌دهد. ما قصدی نوآورانه در زمینه ایجاد رضایت داشته باشیم و مطمئن باشیم که افراد می‌توانند آزادانه به و آشنایان خود را در پرواز ارسال پیام کرده و بدون هیچ ارتباطی با آنها در تماس باشند.

سرویس پیام رسانی مرز برای همه اعضای باشگاه مشتریان ترکیش (thousand & smiles) رایگان است افراد غیرعضو نیز می‌توانند با حتی فرم عضویت در طول پرواز از این سرویس بهره‌مند بهره‌مند شوند. علاوه بر این اگر از مشتریان وفادار ترکیش باشید، در حین پرواز از اینترنت اینترنتی پیشرفته رایگان کنید.

هدف ترکیش ایرلاینز ارائه امتیازاتی از انتظار افراد در هر مرحله از سفر، این سرویس را برای پروازها و سپس به تمامی تمامی هواپیماهای دارای اتصال به اینترنت اینترنتی راه‌اندازی راه‌اندازی خواهد کرد.

نوشته امکان ارسال نامحدود و رایگان پیامک در پروازهای ترکیش اولین بار در مجله گردشی. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.