افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

عصبانیت مک جونز در مورد مبارزات تهاجمی میهن پرستان در هنگام باخت به بیلز

  • کد خبر : 1781
عصبانیت مک جونز در مورد مبارزات تهاجمی میهن پرستان در هنگام باخت به بیلز

به نظر می رسید که ناامیدی بازیکن میهن پرستان از این حمله در میانه یک بازی خشن در “پنجشنبه فوتبال فوتبال” به جوش آمد. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. میهن پرستان پس از شکست دادن یک بازی مهم AFC شرق در خانه در باخت 24-10 مقابل بیلز (9-3) به […]



به نظر می رسید که ناامیدی بازیکن میهن پرستان از این حمله در میانه یک بازی خشن در “پنجشنبه فوتبال فوتبال” به جوش آمد.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

میهن پرستان پس از شکست دادن یک بازی مهم AFC شرق در خانه در باخت 24-10 مقابل بیلز (9-3) به 6-6 سقوط کردند.

اختلاف 14 امتیازی پیروزی نشان می‌دهد که مسابقه رقابتی‌تر از آنچه بود، بود، اما در واقعیت،فوتبال پنجشنبه شبتماشاگران در طول شب دنباله نیو انگلند را دیدند، تا حدی به لطف اجرای غم انگیز مک جونز و توهین. یک تاچ داون در درایو دوم آنها باعث شد تا پاتریوتز زودهنگام 7-3 پیش بیفتد، اما باشگاه به زودی در نیمه دوم با نتیجه 17-7 شکست خورد و هرگز بهبود نیافت.

در طول نیمه دوم، TNF دوربین‌ها لحظه‌ای شدید را ثبت کردند که جونز به دنبال یک رانندگی خسته‌کننده دیگر از زمین خارج شد. کوارتربک سال دوم دیده شد که با کلاه خود به سمت نیمکت راه می‌رفت و قبل از اینکه در حالی که نشسته بود یک تیراندازی مملو از بمب اف‌اف‌اف‌اف‌اف‌اف‌اف‌اف‌کننده را شلیک کند، به خط کناری Patriots نگاه می‌کرد.

«توپ f—–g را پرتاب کن! F—–g بازی سریع بد است! F—،” جونز عصبانی به نظر می رسد که فریاد می زند و ظاهراً به برنامه بازی تیم در برابر عجله بد اما وحشتناک پاس بیل ها اشاره می کند.

پس از بازی، از جونز خواسته شد تا در مورد نظرات قوی خود توضیح دهد و به خبرنگاران گفت که آنها در گرماگرم لحظه حضور داشتند. او همچنین تصریح کرد که این اظهارات متوجه پاتریشیا یا هیچ عضو دیگری از تیم نبوده است.

جونز گفت: «بدیهی است که اجازه می‌دهم احساساتم به من برسد. ما به نوعی از پشت بازی می کردیم و چیزی که من گفتم این بود که آن را عمیق تر کنیم. … این بازی کوتاهی است که ما به آن ادامه دادیم و کار می کرد، اما من احساس می کردم به بازی های تکه ای نیاز داریم و آن را فریاد زدم تا همه را تشویق کنم. این احساسی است، فوتبال همین است. من مشتاق این بازی هستم، بدیهی است که شما نمی خواهید اجازه دهید احساسات شما بهترین حالت را داشته باشند، اما تقریباً همین است. این مستقیماً به هیچ کس نبود، فقط احساسات ظاهر شد، ما به نوعی به یک جرقه نیاز داشتیم.

در شبی که به نظر می رسید میهن پرستان نمی توانند کاری را انجام دهند، کلیپ ویروسی پیام NSFW جونز به تیم در نهایت تنها بخش قابل توجه در شب نیوانگلند بود.

در حالی که حمله موفق به گلزنی شد، بازی از یکی از سلاح های معمولی جونز نبود، بلکه به متخصص بازگشت تازه کار و مدافع دفاعی مارکوس جونز در امتیاز 48 یارد تعلق داشت. جونز، که قبل از هفته 13 یک ضربه تهاجمی ثبت نکرده بود، بازی را به عنوان گیرنده اصلی Patriots با 51 یارد در دو گیر به پایان رساند.

در مجموع، نیوانگلند در پنج سری از هفت سری بعدی خود بعد از گل توپ را وارد دروازه کرد، که دو سری دیگر به نمایش 1-از-2 توسط ضربه زننده نیک فولک منجر شد. بدتر از آن، مبارزات آنها با نمایش غالب همه جانبه توسط جاش آلن و بیلز بزرگ شد. آلن و شرکت زمان نبرد مالکیت 38:08 به نیو انگلند 21:52 را در اختیار داشتند و برای نهمین بار در این فصل 350 یارد به اضافه (355 یارد) ثبت کردند.

در همین حال، میهن پرستان تنها 242 یارد را ثبت کردند، و شاهد بودند که بسیاری از نمایش ها به دلیل فقدان نمایش های عمودی و دور زدن کوتاه برای دویدن راموندر استیونسون متوقف شده بودند. جونز شب را با 195 یارد در 22 از 36 تلاش به پایان رساند، در حالی که استیونسون 54 یارد راش ثبت کرد و شش دریافت بالاتر از تیم را برای 24 یارد اضافه کرد.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

  • NFL بیشتر: پاتریک پترسون علیرغم انتقاد از کیلر موری، هیچ «گوساله» ندارد
  • گزارش: پلیس مظنون خرابکاری در ورزشگاه فرست انرژی را شناسایی کرد
  • خطرات قرار گرفتن کلیولند در برابر بازماندگان خشونت جنسی
  • کشور میهن پرستان: بهترین بازیکنان 25 زیر 25 سال NFL: Patriots RB Rhamondre Stevenson کجاست؟



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.