افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

عکس های تفاوت چهره بازیگر نقش فائقه در مستوران با واقعیت! ! / مگه نه؟! + بیوگرافی

  • کد خبر : 177987
عکس های تفاوت چهره بازیگر نقش فائقه در مستوران با واقعیت!  !  / مگه نه؟!  + بیوگرافی

سنایی امیرآبادی در 18 بهمن 1380 در تهران به دنیا آمد. او از دبیرستان فرزانگان فارغ التحصیل شده و در حال تحصیل در رشته مترجمی آلمانی است. سنایی امیرآبادی بازیگری را زیر نظر منوچهر هادی در کارگاه آوا آموخت و در مدرسه هشت میلی متری هومان سیدی حضور یافت. این چهره به دلیل عملکردش در […]

سنایی امیرآبادی در 18 بهمن 1380 در تهران به دنیا آمد. او از دبیرستان فرزانگان فارغ التحصیل شده و در حال تحصیل در رشته مترجمی آلمانی است. سنایی امیرآبادی بازیگری را زیر نظر منوچهر هادی در کارگاه آوا آموخت و در مدرسه هشت میلی متری هومان سیدی حضور یافت. این چهره به دلیل عملکردش در سری نیسان آزول در سال 1400 در بین مردم بسیار محبوب شده است.

بیوگرافی سنایی امیرآبادی

سنایی امیرآبادی متولد 18 بهمن 1380، فارغ التحصیل دبیرستان فرزانگان و در رشته مترجمی آلمانی است. سنایی امیرآبادی به دلیل علاقه وافری که به بازیگری دارد، در بسیاری از آموزشگاه ها مانند هومان سیدی هشت میلی متری و پانیذ حضور داشته است. او همچنین بازیگری را زیر نظر منوچهر هادی آموخت.

سنایی امیرآبادی

آغاز فعالیت ثنا امیرآبادی

اولین تجربه ثنا امیرآبادی در تلویزیون سریال محرمانه بود. سنای امیرآبادی اولین بار در سال 1397 با ایفای نقش در سریال طنز «مهرمانه» وارد تلویزیون شد.این سریال محرمانه به کارگردانی «مسلم تهرانی» تولید شده است. اولین تجربه حضور سنای امیرآبادی در سریال محرمانه به دلیل مضمون جذاب جوانی با نظر مثبت مخاطبان تلویزیون همراه بود.

سنایی امیرآبادی

سنایی امیرآبادی در سریال محرمانه با بازیگران مطرحی چون ساناز سماواتی، فاطمه هاشمی و حسین رفیعی همکاری داشته است.

سپس در سال 1400 با بازی در سریال «نیسان آبی» به کارگردانی منوچهر هادی، نویسندگی کمیل روحانی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور به محبوبیت زیادی دست یافت. او در راستای بازی در سریال نیسان آبی در نقش دختری به نام عاطفه بازی می کند. سنایی امیرآبادی در سریال نیسان آبی در کنار بازیگران مشهور ایرانی چون بهناز جعفری، مهران غفوریان، حسین یاری، جمشید هاشم پور، یکتا ناصر، علیرضا خمسه، سحر قریشی و غلامرضا نیکخواه ظاهر شد.

سنایی امیرآبادی

داستان رابطه ثنا امیرآبادی با منوچهر هادی به کلاس های بازیگری در کارگاه آوا اختصاص دارد، در واقع سنایی امیرآبادی زمانی شاگرد منوچهر هادی بوده و به دلیل هنر نهادی خانم امیرآبادی این چهره برای نقش عاطفه در سریال انتخاب شد. فیلم نیسان آبی.

سنایی امیرآبادی در مستوران ۲ نقش فائقه را بازی کرده است.

سنایی امیرآبادی

سنایی امیرآبادی

سنایی امیرآبادی

سنایی امیرآبادی

سنایی امیرآبادی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.