افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

60000 خانوار جدید مشمول دریافت یارانه معیشتی شدند

  • کد خبر : 177906
60000 خانوار جدید مشمول دریافت یارانه معیشتی شدند

به گزارش بازار، علیرضا محمدی در اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس تکلیف قانونی بودجه 1402 و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانان در دی ماه سال جاری، در خصوص گسترش جدید منازل و بر اساس آخرین آمار و اطلاعات از دستگاه های نگهبان، اطلاعات خانوار به روز شده است. وی افزود: آن […]

به گزارش بازار، علیرضا محمدی در اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس تکلیف قانونی بودجه 1402 و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانان در دی ماه سال جاری، در خصوص گسترش جدید منازل و بر اساس آخرین آمار و اطلاعات از دستگاه های نگهبان، اطلاعات خانوار به روز شده است.

وی افزود: آن دسته از افرادی که در طول یک سال گذشته به دلایل مختلف با عشریه مخالفت کردند، در این مرحله ضمن بازنگری و اصلاح روش اندازه‌گیری بعد خانوار و اعمال داده‌های جدید، عشر فعلی افراد مشخص شد.

محمدی تغییرات و جابجایی افراد در دهک های مختلف درآمدی را بسیار کم توصیف کرد و افزود: تنها در محدوده دو صدک بالا یعنی صدک 99 و 100 تغییرات محسوسی وجود دارد: بر اساس به روز رسانی جدید 60 هزار خانوار جدید وجود دارد. واجد شرایط بودند. برای دریافت یارانه معیشتی و 60 هزار خانوار خانوارهای جدید دیگر به صدک دهم به بالا اضافه نمی شوند و مشمول دریافت یارانه نمی شوند.

وی تعداد افراد در هر صدک را تقریباً 290 هزار خانوار دانست و گفت:
بر اساس قانون بودجه 1402 بند د تبصره 17 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است هر 6 ماه یکبار آن را به روز کند و بر اساس رفتار مالی مردم و شاخص های مختلف رفاهی تغییرات ایجاد می شود.

رئیس مرکز مطالعات و اطلاع رسانی بهزیستی ایران با تکذیب اخبار منتشر شده در رسانه ها و فضای مجازی تاکید کرد: هرگونه شایعه یا خبری مبنی بر حذف دهک های هشتم و نهم درآمدی صحت ندارد و خلاف واقعیت است. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.