افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

باشگاه پرسپولیس: بارگذاری مدارک مجوز حرفه‌ای ادامه دارد / وضعیت طلبکارانا اشدجه

  • کد خبر : 17779

در پی اخبار مبنی بر ایجاد مشکل برای دریافت مجوز پرسپولیس اعلام می‌شود باشگاه در موعد قانونی اعلام شده بر اساس فهرست کمیته تعیین وضعیت فدراسیون،، نسبت به تعیین وضعیت طلبکاران طلبکاران اقدام کرده است. به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، انتشار اخبار درباره مشکلات برای پرسپولیس در دریافت مجوز حرفه‌ای به دلیل عدم پرداخت […]

در پی اخبار مبنی بر ایجاد مشکل برای دریافت مجوز پرسپولیس اعلام می‌شود باشگاه در موعد قانونی اعلام شده بر اساس فهرست کمیته تعیین وضعیت فدراسیون،، نسبت به تعیین وضعیت طلبکاران طلبکاران اقدام کرده است.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، انتشار اخبار درباره مشکلات برای پرسپولیس در دریافت مجوز حرفه‌ای به دلیل عدم پرداخت ارزی یکی از طلبکاران نگرانی‌هایی را برای هواداران ایجاد کرد. در این ارتباط چند نکته به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رسد.

-همانطور که بارها اعلام شد و افکار عمومی هم اشرف کامل به موضوع دارند. در موضوع صدور مجوز حرفه‌ای، بسیاری از موارد هستند که باید در مورد آن‌ها اقدام کرد. موضوعات مالی، حقوقی، زیرساختی از جمله این موارد است.

-فرایند بارگذاری و مدارک بر اساس جدول زمان‌بندی ادامه فرآیند کار به پایان نرسیده است. باشگاه بر اساس جدول زمان بندی نسبت به انجام دادن تسویه حساب یا توافق طلبکاران و بارگذاری مدارک در حوزه های مختلف پرسپولیس تصمیم گرفته است و این روند ادامه ادامه دارد.

-باشگاه با تلاش و سختی بسیار زیاد تلاش می‌کند که فشار مالی ناشی از هزینه‌های هزینه‌های جاری منابع اعتباری برای وضعیت بدهی‌ها را تامین کند. این کار بر اساس فهرست کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، صورتفت. مدارک مرتبط نیز، قبل از پایان مهلت، بارگذاری شد.

-اظهارنظر امروز آقای، فدراسیون فوتبال، د‌ر مطالبات رادوشویچ بوده و پرونده‌ای است. باشگاه در مورد رادوشویچ که با وی توافق کرد. مدارک رسمی و پرداخت در سررسید هم در سامانه بارگذاری شد و در آتی نیز این اقدام انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.