افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

سلام اگر سیب زمینی میخورید صورتتان چاق نمیشود، ژل روی سرتان بگذارید/اول اینطوری امتحان کنید

  • کد خبر : 177717
سلام اگر سیب زمینی میخورید صورتتان چاق نمیشود، ژل روی سرتان بگذارید/اول اینطوری امتحان کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند زیباتر به نظر برسند و حتی برای رسیدن به آن تلاش می کنند، اما گاهی این تلاش ها هزینه زیادی دارد، مثلا برخی از افرادی که می خواهند بینی خود را زیبا کنند، جراحی اسکالپل انجام می دهند. بینی شما چه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند زیباتر به نظر برسند و حتی برای رسیدن به آن تلاش می کنند، اما گاهی این تلاش ها هزینه زیادی دارد، مثلا برخی از افرادی که می خواهند بینی خود را زیبا کنند، جراحی اسکالپل انجام می دهند. بینی شما چه کار کند چه نداشته باشد یک خطر است و از طرفی مشکل نداشتن در حس بویایی خطر بزرگتری است، پس تا زمانی که راه های ساده تر و راحت تری وجود دارد چرا باید برویم؟ برای این اشکال، مثلاً وقتی می توان با تکنیک های زیبایی و کانتورینگ بینی را کوچکتر نشان داد، چرا عمل؟ انتخاب شما چیست، روش های تهاجمی یا ملایم؟

خوب، اگر کمی به این موضوع فکر کنید، می توانید راه دوم را انتخاب کنید، مثلاً اگر لب های شما نازک و خطی هستند، به جای تزریق ژل، بهتر است یاد بگیریم که چگونه با رژلب لب هایمان را بزرگ کنیم و نکاتی را اجرا کنیم. . .. که در این رابطه ذکر می شود بدون ریسک و به ساده ترین شکل ممکن لب روسی بگیرید. حال در این مقاله می خواهیم در مورد تکنیک های مربوط به آرایش چرب با شما صحبت کنیم، زیرا امروزه افراد زیادی به این فکر می کنند که صدای خود را پرتر نشان دهند، زیرا با گذشت زمان به نظر می رسد صورت آب می شود و گونه ها نرم می شوند. کوچکتر می شوند. این در کسانی که رژیم دارند بیشتر قابل توجه است. حالا بیایید به سراغ دانستن اینکه چگونه بدون تزریق ژل و فقط با آرایش گونه های خود را برجسته کنیم.

صورت چرب با کمک رژگونه.

اگر می‌خواهید صورتتان با آرایش چاق به نظر برسد، نباید از رژگونه‌ها غافل شوید، زیرا با استفاده از آن‌ها می‌توانید گونه‌های خود را برجسته‌تر نشان دهید که در نتیجه می‌تواند شما را چاق‌تر نشان دهد. پس برای این منظور بهتر است رژگونه هایی را انتخاب کنید که رنگ های ملایم و روشن دارند، زیرا رنگ های روشن حتی با لباس ها هم باعث خطای دید می شوند و شما را چاق تر نشان می دهند. برای گرفتن نتیجه بهتر در استفاده از این مدل رژگونه پیشنهاد می کنیم رژگونه را روی رج بالای خط گونه بکشید و دور رژگونه های عمیق و پرپشت را خط بکشید.

آرایش چاق که چهره را نشان می دهد.

روغن صورت با استفاده از هایلایتر

بیایید سراغ یکی از ضروری ترین لوازم آرایشی در کیف هر خانمی برویم که می تواند معجزه کند و حتی استخوانی ترین صورت ها را حجیم کند، این هایلایتر محترم است که در سال های اخیر بسیار محبوب شده است. هایلایتر شما می تواند پودری یا مایع باشد و این هیچ تفاوتی در کارایی آن نخواهد داشت، زیرا اول و آخر این دستگاه باعث درخشندگی قسمت های خاصی از صورت شما می شود که باعث برجسته شدن بیشتر آن قسمت ها می شود.

برای استفاده از هایلایتر برای هایلایت صورت خود کافیست این ماده را زیر استخوان گونه بزنید و سپس با برس آن را تا لبه بالای خط گونه امتداد دهید و با این کار صورت خود را از طول آن پهنتر نشان می دهید. . خب این برای چاق به نظر رسیدن و کاهش طول صورت های بلند و استخوانی بسیار موثر است.

آرایش چاق که چهره را نشان می دهد.

با کمک مدل ابرو صورت را حجیم کنید.

به خاطر داشته باشید که برای چاق نشان دادن صورتتان، تمام حواس خود را روی لب ها و گونه ها متمرکز نکنید، زیرا در کل صورت شما با تمام اجزای آن باید چاق به نظر برسد، مثلا اگر روی لب هایتان هم آرایش می کنید. بزرگ به طوری که اگر تناسب آن نسبت به صورت شما از بین برود، حتما صورت شما لاغر و استخوانی به نظر می رسد، بنابراین آرایش قسمت های مختلف صورت خود را در نظر بگیرید که یکی از این قسمت ها ابروها است. از آنجایی که ابروها قاب صورت شما هستند، اگر آنها را به درستی اعمال کنید، می توانید معجزه کنید تا چهره خود را بیشتر نمایان کنید.

می توانید از یک سایه ابرو با رنگ روشن استفاده کنید تا ابروهای خود را به سمتی ببرید که صورت شما چاق به نظر برسد. به این ترتیب با استفاده از این سایه رد ابروهایتان را بکشید و در انتها تاج را کامل کنید و به هیچ وجه تاج ابرهایتان را خیلی بالا نکشید و همچنین باید بدانید که اگر از صابون ابرو استفاده می کنید و ابروهایتان را بالا می برید صورت لا شما لاغرتر خواهد شد. می تواند دیده شود.

آرایش چاق که چهره را نشان می دهد.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.