افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

برای خودروها و موتورسیکلت های بدون بیمه شخص ثالث سهمیه بنزین تعلق نمی گیرد

  • کد خبر : 177662
برای خودروها و موتورسیکلت های بدون بیمه شخص ثالث سهمیه بنزین تعلق نمی گیرد

به گزارش بازار، سیدکاظم عزیزی با اشاره به عدم صدور کارت سوخت برای افرادی که بیمه نامه شخص ثالث ندارند، توضیح داد: در اجرای تکلیف محوله به ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مطابق ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری شخص ثالث صدور کارت سوخت خودرو و موتورسیکلت بدون بیمه نامه ممنوع است. به گفته […]

به گزارش بازار، سیدکاظم عزیزی با اشاره به عدم صدور کارت سوخت برای افرادی که بیمه نامه شخص ثالث ندارند، توضیح داد: در اجرای تکلیف محوله به ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مطابق ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری شخص ثالث صدور کارت سوخت خودرو و موتورسیکلت بدون بیمه نامه ممنوع است.

به گفته وی، در حال حاضر ثبت درخواست صدور کارت سوخت خودرو و موتورسیکلت پس از تایید بیمه نامه شخص ثالث و همچنین ارائه خدمات تغییر رمز عبور در کلانتری +10 انجام می شود. کارت سوخت. سوخت. در حوزه های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به شرط ارائه بیمه نامه شخص ثالث خودروی مربوطه.

عزیزی با اشاره به لزوم اخذ بیمه نامه شخص ثالث برای کلیه خودروها و موتورسیکلت ها گفت: بر اساس آخرین تصمیمی که در اداره ناوگان تاکسیرانی اتخاذ شده است، به زودی تنها تاکسی های مرکز شهر و برون شهری با بیمه نامه شخص ثالث سهمیه بنزین دریافت خواهند کرد. که در حال برنامه ریزی فرآیندهای مربوط به اجرای آن است.

به گفته معاون سازمان حمل و نقل و سوخت کشور، ماده 48 قانون بیمه شخص ثالث در حوزه خودروهای نفت و گاز با موفقیت اجرا شده است که از یک سو تأثیر بسزایی در افزایش ارجاع برای تمدید بیمه نامه شخص ثالث و از طرفی صرفه جویی مهم در مصرف نفت و گاز به دلیل عدم واگذاری سهمیه سوخت به خودروهای فاقد بیمه و غیرفعال موجب شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.