افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

پنجعلی: یک مسیر شگفت انگیز قهرمان لیگ را تغییر می دهد/ قهرمان هفته آخر می شود

  • کد خبر : 17766

کاپیتان فوتبال پرسپولیس با اشاره به بالاترین سطح در پنج هفته مانده به فصل جاری لیگ برتر گفت: هیچ یک از تیم‌های قهرمانی قهرمانی قرعه‌ای ساده نیست. محمد پنجعلی گفتگو با مهر ، عملکرد تیم‌های مدعی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مورد بررسی قرار داد. کاپیتان تیم پرسپولیس با اشاره به کاهش […]

کاپیتان فوتبال پرسپولیس با اشاره به بالاترین سطح در پنج هفته مانده به فصل جاری لیگ برتر گفت: هیچ یک از تیم‌های قهرمانی قهرمانی قرعه‌ای ساده نیست.

محمد پنجعلی گفتگو با مهر ، عملکرد تیم‌های مدعی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مورد بررسی قرار داد. کاپیتان تیم پرسپولیس با اشاره به کاهش اختلاف امتیاز سپاهان، استقلال و تعیین قهرمان پیش بینی هم داشت.

تمرکز استقلال و پرسپولیس خوب است

پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به برد سه بر این تیم مقابل ملوان انزلی انزلی: تلاش در طول باعث شد تا انگیزه‌هایش هم تا آخر آخر داشته باشد. چیزی که در بازی پرسپولیس با ملوان نشان می دهد از خاطره انگیزه تیم گلزنی تایا پ. این اتفاق کمتر در پرسپولیس فصل جاری بود اما حالا این موضوع یکی از مهم‌ترین افراد نیست.

پنجعلی درباره استقلال مسابقه در اراک نیز صحبت و داشت: استقلال در سبز با وجود مشکلات زیادی از باشگاهشان شنیده شده می‌شود خیلی خوب بوده است. استقلال همیشه قابل احترامی برای پرسپولیس است اما باید این تیم خیلی خوب و با هدف بردن بازی می‌کند.

سپاهان غافلگیر شد

کارشناس فوتبال در ویژه شکست یک بر سپاهان تراکتور تبریز صفر صفر که باعث کاهش صددرصد اصفهانی با سرخابی‌های پایتخت مشخص شد: سپاهان مقابل تراکتور غافلگیر غافلگیر شد. به نظرم می‌خواست بازی را مثل همیشه کنترل کند با آرامش به گل اما شیوه تاکتیکی تراکتور راه‌های نفوذ این تیم را بسته بود.

یک اشتباه برای تعیین مسیر جام!

پنجعلی ادامه داد: سپاهان پس از مدت‌ها باخت اما اصلاً نمی‌توانم این تیم را نادرنده گ. سپاهان همچنان با امتیاز گیری هایش شانس اول قهرمانی است.

پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به افزایش شانس استقلال و پرسپولیس: هر تیمی در هر کدام از بازی‌هایش اشتباه می‌کند در مسیر قهرمانی رقم می‌زند. هیچ چیزی پیش بینی نیست ولی فکر میکنم تیم تیمی در حال حاضر در باشگاه فعلی فوتبال است. باشگاهی که روی هر بازی فکر برتری داشته باشد، شانس بالایی برای قهرمانی دارد. یک امتیاز تیم‌های مدعی چیزی نیست که جبران کند اما کوچکترین اشتباه در بازی می‌تواند فرصتی برای جبران نداشته باشد.

قهرمان هفته آخر می‌شود

پنجعلی دران گفت: امیدوارم جام قهرمانی سر تیمی که بیشترین استحقاق فنی را دارد. من فکر می کنم جام قهرمانی در هفته پایانی به یکی از مدعیان قهرمانی می‌رسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.