افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
7

بهترین شهرهای اروپایی برای سفر کدامند؟

  • کد خبر : 17762
بهترین شهرهای اروپایی برای سفر کدامند؟

همه ما سفر به دنبال بهانه داریم، پیدا کردن مقصدی جدید و آشنایی با فرهنگ ها، بهترین بهانه برای و کشف تجربه های ناشناخته است. برای سفر زیاد در گوشه و کنار دنیا که با توجه به سلیقه و سلیقه خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اینبار ما در مجله گردشگری اسمارتک نیوز می‌خواهیم […]

همه ما سفر به دنبال بهانه داریم، پیدا کردن مقصدی جدید و آشنایی با فرهنگ ها، بهترین بهانه برای و کشف تجربه های ناشناخته است. برای سفر زیاد در گوشه و کنار دنیا که با توجه به سلیقه و سلیقه خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اینبار ما در مجله گردشگری اسمارتک نیوز می‌خواهیم بهترین شهرهای اروپا را برای سفر به شما معرفی کنیم. پس همراه ما باشید تا سفر متفاوتی را تجربه کنید.

خرید بلیط هواپیما خارجی

استکهلم | سوئد

استکهلم به عنوان یکی از زیباترین شهرهای دنیا می‌شود. شهری که از نظر امکانات، زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های تاریخی و معماری، مورد توجه گردشگران زیادی قرار دارد. پارک‌های فوق‌العاده، بی‌نظیر، رستوران‌های عالی، آثار تاریخی دیدنی و جاذبه‌های دیگر.

برای سفری ارزان به استکهلم، ماه جولای (اردیبهشت و خرداد) را انتخاب کنید تا از روزهای بلند و آفتابی اسکانبینان. اما به طور کلی سفر به استکهلم در هر زمانی از سال، جذابیت خاص خود را دارد. بین ماه‌های ژوئن تا (خرداد تا مرداد)، هوایم است و هوا به ۲۰ درجه می‌رسد را می‌توانم بهترین زمان برای سفر به سوئد معرفی کنم. برای دیدن قیمت هتل های استکلم کلیک کنید.

پوزیتانو | ایتالیا

یکی از سواحل ایتالیا، پوزیتانو نام دارد که برای تعطیلات تابستانی به حساب بسیار زیبا است. این شهر بر شهرهای تور ایتالیا، میزبان بسیاری از ستارگان سینما و موسیقی است که برای محبوبیت این مقصد گردشگری می‌افزاید. خانه های رنگی زیبا که بر روی صخره های شیبدار قرار دادن منظره های مسحور کننده به این ساحل.

پوزیتانو

آرامش را می‌توان در کوچه پس کوچه‌های این شهر زیبا حس کنید. همین آرامش باعث شد این شهر به مقصد عالی برای گذراندن تعطیلاتی لذت‌بخش در ایاتال. آب و هوای پوزیتانو در تمام طول سال معتدل و ملایم است. در جولای مذهبی بزرگ در این شهر، به همین دلیل در ماه جولای می‌رود. با سفر در این شهری در ماه ژوئن که می‌یابند، مقداری از هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و سفر ارزانتری به سوئد دارد. فرودگاه بین‌المللی ناپل و فرودگاه سالرنو، نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به این شهر هس.

پراگ | جمهوری چک

پراگ پایتخت جمهوری چک با جاذبه های زیبا و معماری به فردی که بیشتر از گردشگران در اروپا قرار دارد. زیبایی شهر رویایی پراگ در کشور چک با داشتن پل ها و کلیساهای بسیار زبانزد است. شهری که از جنگ جهانی دوم جان سالم به در برد. رود ولتاوا از میان پراگ می‌گذرد و همین موضوع باعث زیبایی زیبایی در این شهر می‌شود، که اکنون یکی از پرطرفدار اروپایی برای گردشگران است. در ماه هزاران جشن فرهنگی در پراگ برگزار می شود این شهر را به مقاصد ارزان در اروپا می کند. برای دیدن قیمت هتل های پراگ کلیک کنید.

پراگ

مادرید | اسپانیا

به مادرید، پایتخت کشور اسپانیا، خوش آمدید. معماری این گونه‌ها انجام می‌شود که زیرساخت‌های مدرن آن به بافت شهر نرسانده‌اند. در این شهر می‌توان غذاهای شگفت انگیز، مد و شب نشینی را به خوبی تجربه کرد. با کاهش دما ماه آگوست (مرداد) و گردشگران، هزینه های سفر مادرید را کاهش دهید و می توانید ارزان و اقتصادی به اسپانیا داشته باشید. برای دیدن قیمت هتل های مادرید کلیک کنید.

مادرید

فلورانس | ایتالیا

فلورانس یکی از هنری‌ترین شهرهای اروپا و میزبان هنرمندان چون لئوناردو داوینچی بوده است. فلورانس شهری زنده با رستوران‌های فوق‌العاده است. این شهر کانون های مالی و بازرگانی اروپا سده های میانه و ثروتمندترین ثروتمندترین شهرهای خود بودند. فلورانس خاستگاه رنسانس ایتالیایی بوده که به آن لقب آتن سده های میانه رادادهاند. سفر کردن فلورانس در ماه آگوست این امتیاز بزرگ است که نسبت به ماه ژوئن، درصدی از هزینه‌ها کاهش می‌یابد و سفر ارزان‌تر ارزان‌تری را می‌بیند.

فلورانس

کراکف | لهستان

کراکف عنوان شهر بزرگ لهستان و یکی از شهرهای فرهنگی اروپای مرکزی را به خود اختصاص داده است. کراکف به دلیل زیبایی و معماری فوق العاده خود به فلورانس لهستان شهرت دارد. معماری معماری این شهر از جنگ جهانی دوم جان به در برده شاید بزرگ‌ترین دلیل این باشد که در حمله‌های هوایی به این شهر در جنگ جهانی شکست خورد. این شهر از مقرون به صرفه‌ترین شهرهای اروپا می‌شود ناشناخته‌های ناشناخته‌های بسیار کشف شده است.

کراکوف

برلین | آلمانی

هیچ کس نمی‌داند که چرا سفر به برلین در ماه آگوست آنقدر به صرفه و مناسب برازی سف. دقیقاً برعکس سایرین که در تعطیلات کامل به سر، این ماه یکی شلوغ‌ترین و پرانرژی‌ترین ماه‌های برلین می‌شود. همچنین در این ماه فرصت دارید تا در فستیوال‌های بین‌المللی برلین شرکت کنید. گردشگران در طول تابستان از هوای مطبوع این شهر لذت ببرند. طبیعت زیبای شهر شما را به تحسین و می‌دارد. برلین پس مشهورترین دیوار جهان به مقصد بدل شده و سالانه میزبان خیل عظیمی از گردشگران. برای دیدن قیمت هتل های برلین کلیک کنید.

برلین

رم | ایتالیا

شهر رم، یکی از بزرگترین پایتخت‌های اروپایی برای سفر می‌شود. شهری با چند هزار سال که مرکز امپراتوری بزرگ بوده و بناهای معروف تصاویر آن را روی کارت پستال‌ها و تابلوهای نقاشی زیادی دیده‌اند. مسلما رم آنقدر دیدنی دارد که اگر بخواهم یک هفته را به طور کامل به این شهر اختصاص بدهی هم خسته نباشی. برای دیدن قیمت هتل های رم کلیک کنید.

رم سفر به اروپا

میلان | ایتالیا

انتخاب اول از گردشگران برای سفر به ایتالیا، در تصویری است که اگر سری به ایتالیا بزنید، میلان را از جذابیت های این شهر حیرت زده بزنید، شهر شهر نه تنها بناهای تاریخی تاریخی در خود را تغییر دهید، بلکه معماری معماری را در کنار بناهای قدیمی قرار دهید. جلوه زیبایی به شهرده‌اند. غذاهای خوشمزه ایتالیایی را رستوران های میلان بچشید در مراکز خرید میلان از برند محبوب خود خرید. برای دیدن قیمت هتل های میلان کلیک کنید.

میلان سفر به اروپا

پاریس | فرانسه

شهر پاریس را با خیابان‌های معروف، موزه‌ها و از همه مهم‌تر برج ایفل می‌شناسیم. این شهر از جایگاه بالایی در میان هنردوستان است. پاریس یکی از اولین گردشگران برای سفر است که در کنار تورهای سفر، شرایط و امکانات در شهر به گونه‌ای است که گردشگران گردشگران می‌توانند به تنهایی نیز به آن سفر بپردازند. برای دیدن قیمت هتل های پاریس کلیک کنید.

پاریس سفر به اروپا

مسکو | روسیه

امپراتوری بزرگ شوروی، شب های سفید روسیه سرمای طاقت فرسای آن مهم ترین تصاویری است که با شنیدن نام مسکو، در ذهنمان نقش می‌بندد. مسکو جاذبه های فراوانی را در خود جای داده که به عنوان یکی از محبوب ترین تابستانی اروپا برای ایرانیان مقاصد می شود. با رزرو های مسکو، چند روزی در این اقامتگاه داشته باشید و با فرهنگ مردمان روس بیشتر آشنا شوید.

جام جهانی 2018 روسیه

ادینبرو | اسکاتلند

دومین شهر بزرگ و پایتخت اسکاتلند، ادینبرو یا دینبورگ نام دارد. این شهر اولین شهرهای اروپایی به شماره می‌رود که انسان‌ها انسان‌ها را سکونت قرار می‌دهد و هیچ شهری در اروپا مانند ترکیبی از مدرن و قرون قرون وسطایی رو به نمایش نمایش می‌دهد. طبیعت ادینبرو وجود سواحل زیبا، دشتهای بزرگ و انبوه، جلوه های زیبایی به گرفته و هر بیننده ای را شگفت زده می کند.

ادینبرو از بهترین شهرهای اروپا برای سفر
ادینبرو از بهترین شهرهای اروپا

ماه آگوست به فستیوال‌های ادینبرو اختصاص دارد. در این، تقویم شهر ادینبرو برای همایش ها اتفاقات جالبی است که گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. سفر به شهر در ماه ژوئن، در هزینه‌های صرفه‌جویی می‌کند و سفر را به شما می‌کند.

دوبرونیک، کروواسی

شهر دوبرونیکیکی از باشکوه‌ترین شهرهای کرواسی می‌شود که با دیگر شهرهای کرواسی گردشگر را به خود جلب کند. پیاده‌روهای شهر کنار معماری زیبای کلیساهای آن باعث می‌شود فکر کنید که در قرون وسطی کنید. در کنار این موارد باید سواحل زیبا، دریای رنگ و غذاهای دریایی آن را نیز ببرید. برای شنا به سواحل بکر و دست نخورده بروید و در هنگام، کنار دیوارهای قلعه قرون وسطایی شهر قدم بزنید.

دوبرونیک یکی از بهترین شهرهای اروپا برای سفر
دوبرونیک یکی از بهترین شهرهای اروپا

بروژ| بلژیک

بروژ یا بروخه یکی از مقاصد ارزان سفر به اروپا، به شماره می‌آید. معماری به قرن سیزدهم در شهر بروژ، را به یکی از شهرهای اروپا، تبدیل کرده است. این شهر زیبا کارت پستال‌هایی است که در مغازه‌ها می‌بینیم. بروژ نمونه‌های کوچکی از شهرهای یونیز و آمستردام که به خاطر همین زیبایی‌ها، مجبوبیت بالا در میان گردشگران است. شهرت بروخه بیشتر به کانال های آبی و خیابان های سنگفرش شده آن برمی گردد.

بروژ از بهترین شهرهای اروپا برای سفر
بروژ از بهترین شهرهای اروپا

بارسلونا | اسپانیا

بارسلونا دومین شهر بزرگ اسپانیا پس از مادرید و مهمترین بندر این کشور می‌شو. این شهر به طور کلی موزه‌ای برای نمایش معماری به سبک‌های مختلف از جمله گوتیک است. انواع کلیساهای موزه‌ها در کنار ساختمان‌ها و رنگ‌های زنده روزهای روزهای زیبای دیجیتال بزنند. این شهر هفت ساحل فریبنده نیز دارد که می‌توانم از آفتاب مطبوع آن استفاده کنم. رستوران‌های بارسلونا از نظر کیفیت در تمام اروپا بی‌رقیب هستند.

بارسلونا یکی از بهترین شهرهای اروپا برای سفر

بارسلونا را یکی از مقاصد گران گردشگری در و یکی از ارزانترین مقصد زمستانی اروپا به شماره. با این وجود در آگوست (مرداد)، قیمت‌ها در این شهر مناسب‌تر، ماه‌های ژوئن و جولای (تیر)، هزینه‌ها افزایش پیدا می‌کنند. برای دیدن قیمت هتل های بارسلونا کلیک کنید.

آمستردام | هلند

برای زوج‌های، قایق سواری در کانال‌های آب آمستردام خاطره انگیز خواهد بود، اما این شهر یکی از بهترین سفرهای اروپا برای سفرهای گروهی به حساب میرود. . تابستانستردام آفتابی، همراه با آمستردام ۲۰ – ۲۵ درجه، محبوب ترین زمان در میان گردشگران به حساب می‌آید. فروشگاه‌ها و این شهر در کنار موزه‌ها، رستوران‌ها هتل‌های آمستردام در تابستان مملو گردشگرانی است که برای تماشای کهن اروپا، به آن سفر می‌کنند.

آمستردام یکی از بهترین شهرهای اروپا برای سفر
آمستردام یکی از بهترین شهرهای اروپا

دوبلین | ایرلند

. پارک فونیکس بزرگ‌ترین پارک شهری اروپا در شهر دوبلین گرفته است که مساحتی بالغ بر ۶ میلیون مترمربع دارد. به هنگام این پارک بزرگ زیبایی‌های آن مانند، بلوارهای درختی، باغ وحش، موزه و آکواریوم را شگفت‌زده خواهد کرد. در آخر حتما سری به قلعه اشفورد بزنید، که در این قلعه از مهمانان پادشاهان و شاهزادگان پذیرایی می‌شود.

دوبلین یکی از بهترین شهرهای اروپا برای سفر
دوبلین یکی از بهترین شهرهای اروپا

لیسبون | پرتغال

لیسبون به یکی از زیباترین شهرهای اروپا، تاریخی، موسیقی فاخر و هنرمندان و طراحان نامی دارد که آوازه در سراسر جهان پیچیده است. بهار و به دلیل آب و هوای پایین و پایین بودن هزینه هتل‌ها، زمان سفر به لیسبون به شماره می‌آید. اما تابستان لیسبون، به دلیل روزهای آفتابی، خوبی برای آفتاب گرفتن و بردن از سواحل لیسبون را فراهم می‌کند. برای دیدن قیمت هتل های لیسبون کلیک کنید.

لیسبون

تجربه‌های متفاوت با سفر به بهترین شهر های اروپا

برای سفر مقاصد در سراسر دنیا وجود دارد کشورهای اروپایی به دلیل آب و هوای متنوع و مقاصد جذابی برای سفر می‌شوند. ما در این مطلب سعی کردیم بهترین شهرهای اروپا را برای سفر معرفی کنیم. کدام یک از شهرهای اروپایی را برای سفر انتخاب کنید؟

سوالات متداول درباره بهترین شهرهای اروپا

بهترین شهرهای اروپا برای زندگی کدامند؟

لندن، نیویورک، مسکو، پاریس از بهترین شهرهای اروپا برای زندگی به حساب می‌آیند.

بهترین شهرهای توریستی اروپا کدامند؟

لیسبون، مادرید، میلان و رم، برلین، کراکف از بهترین شهرهای توریستی اروپا می‌گوید

هوای شهرهای اروپا چگونه است؟

آب و هوای اروپا در هر فصلی از سال و کشوری که قصد سفر دارید، متفاوت خواهد بود.

نوشته بهترین شهرهای اروپا برای سفر کدامند؟ اولین بار در مجله گردشگری. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.