افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

قیمت مرغ زنده کاهش یافت

  • کد خبر : 177551
قیمت مرغ زنده کاهش یافت

به گزارش بازار، علی ابراهیمی درباره وضعیت بازار مرغ زنده و گوشت مرغ افزود: اکنون هر کیلوگرم مرغ زنده بین 55 تا 59 هزار تومان خریداری می شود که قیمت گوشت مرغ در بازار مصرف را به حدود 80 کاهش داده است. 85 هزار تومان. مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی علت افزایش قیمت مرغ زنده […]

به گزارش بازار، علی ابراهیمی درباره وضعیت بازار مرغ زنده و گوشت مرغ افزود: اکنون هر کیلوگرم مرغ زنده بین 55 تا 59 هزار تومان خریداری می شود که قیمت گوشت مرغ در بازار مصرف را به حدود 80 کاهش داده است. 85 هزار تومان.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی علت افزایش قیمت مرغ زنده و گوشت مرغ در 10 روز گذشته را افزایش تقاضا، کمبود نهاده های طیور در بازار، افزایش قیمت ها عنوان کرد. قیمت مرغ یکروزه و کاهش عرضه مرغ بیان کرد: در مدت مذکور قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده به طور موقت به حدود 70 هزار تومان رسید که باعث افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار شد. . .

وی بیان کرد: بر اساس گزارش های موجود در مهرماه حدود 128 میلیون قطعه جوجه، در آبان ماه 134 میلیون قطعه، در آذرماه 144 میلیون و در آذرماه 148 میلیون قطعه برای پرورش طیور گوشتی جوجه ریزی شدند. در ماه های پایانی سال با افزایش خانه های پرورش مواجه خواهیم بود.

ابراهیمی همچنان قیمت مرغ یکروزه را بالا دانست و گفت: در حال حاضر با توجه به نزدیک بودن شب عید تقاضا برای مرغ یکروزه افزایش یافته است به طوری که هر قطعه مرغ یکروزه وارداتی حدود 19 هزار تومان قیمت دارد و در کشور. قیمت روز مرغ تولیدی بین 28 تا 30 هزار تومان است و گاه از این قیمت فروش بیشتر است که بر قیمت نهایی گوشت مرغ تاثیر می گذارد.

وی افزود: اکنون با توجه به نزدیک شدن به ایام عید و نوروز، تولید رو به افزایش است زیرا نهاده های لازم برای صنعت طیور تامین شده و در سامانه بازار موجود است. 900 تومان به فروش می رسد.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی با توجه به افزایش حجم جوجه ریزی در خانه های پرورش مرغ گوشتی از شرکت پشتیبانی امور دام کشور خواست در صورت نیاز برای خرید حمایت از تولیدکنندگان و تامین ذخایر استراتژیک سایت های تولید ملی ورود پیدا کند. و واردات را متوقف کند.

وی افزود: در روزهای آینده گوساله آذرماه وارد بازار مصرف می شود و با توجه به حجم زیاد، قیمت ها متعادل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.