افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

قلانوی نگاه بازیکنان به فوتبال را تغییر داده است

  • کد خبر : 177477
قلانوی نگاه بازیکنان به فوتبال را تغییر داده است

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز و به نقل از سایت مورنینگ پست، ایران در گروه C با هنگ کنگ، امارات و فلسطین همگروه است و قدوس در گفتگو با رسانه های هنگ کنگ اذعان داشت که هنگ کنگ در راهیابی به مسابقات 2026 بسیار قوی تر است. بازی جام جهانی همان چیزی بود که […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز و به نقل از سایت مورنینگ پست، ایران در گروه C با هنگ کنگ، امارات و فلسطین همگروه است و قدوس در گفتگو با رسانه های هنگ کنگ اذعان داشت که هنگ کنگ در راهیابی به مسابقات 2026 بسیار قوی تر است. بازی جام جهانی همان چیزی بود که انتظار داشتم.

امیر قلانویی که پس از جام جهانی 2022 به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد، در 13 بازی 11 برد و دو تساوی به دست آورد و رویکرد هجومی را که در تضاد کامل با کارلوس کی روش در تیم ملی بود، نهادینه کرده است. . میانگین 3 گل در هر بازی این را در تیم ایران نشان می دهد. این آمار این انتظار را افزایش داده است که ایران بتواند به انتظار 47 ساله پایان دهد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

سامان قدوس، هافبک تیم ملی ایران به مورنینگ پست گفت: قلانوی نگاه بازیکنان به فوتبال را تغییر داده است.

وی در ادامه گفت و گو گفت: ایران یک کشور فوتبالی است و هواداران از ما توقع زیادی دارند بنابراین برای قهرمانی در این تورنمنت فشار داریم. ما می خواهیم به دستاوردهای بزرگ برسیم. احساس مسئولیت می کنم که نشان دهم ما مردم خیلی خوبی هستیم، ایرانی ها مشکلی ایجاد نمی کنند و فکر می کنم در فوتبال شهرت خوبی داریم. مردم می دانند بازیکنان ایرانی تکنیکی، ماهر و مثبت هستند. اما در فیلم ها می بینید که بعضی ها همیشه سعی می کنند ایرانی ها را آدم های بدی جلوه دهند. این نماینده مردمی نیست که ما داریم. در جام جهانی این احساس را داشتیم که مقابل همه هستیم اما اکنون متحد هستیم و می خواهیم با هم به یک هدف مشترک برسیم.

قدوس که روز سه شنبه در بازی دوستانه مقابل اندونزی گلزنی کرد، برای برنتفورد در لیگ برتر انگلیس بازی می کند. ایران از بازیکنانی مانند علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون در خط حمله استفاده می کند.

قدوس در قسمت بعدی صحبت های خود گفت: در گذشته باشگاه های اروپایی تمایلی به جذب بازیکنان آسیایی نداشتند. اگر دو بازیکن با توانایی برابر یکی از برزیل و یکی از ایران در دسترس بودند، باشگاه ها بازیکن برزیلی را به خدمت می گرفتند. این نژادپرستی نبود، فقط احساس امنیت برای باشگاه بود. اکنون باشگاه ها به بازیکنان ایرانی و آسیایی اعتبار بیشتری می دهند.

قدوس از تصمیم خود برای حضور در تیم ایران در سال 2017 بسیار خوشحال بود. کشوری که پدر و مادرت در آن به دنیا آمده اند. وی در این زمینه گفت: زمانی که به اولین اردوی تمرینی ام رفتم، برای اولین بار با تعدادی از پسرعموهایم آشنا شدم. من با پدربزرگ و مادربزرگم آشنا شدم که فقط در کودکی من را دیده بودند. این برای خانواده ام بسیار مهم است و آنها به من برای بازی در تیم ملی افتخار می کنند.

در آذرماه برای اولین بار پس از انقلاب 1357 زنان در دربی تهران بین پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه حضور یافتند. قدوس در این خصوص گفت: اختلاط فوتبال با سیاست را دوست ندارم اما فوتبال ورزشی است که همه باید از آن لذت ببرند بنابراین حضور بانوان در دربی قطعا گامی در مسیر درست بود.

هافبک ایرانی در قسمت پایانی صحبت های خود گفت: ما در این دوره با تمام حریفان خود جدی خواهیم گرفت. هنگ کنگ تیم قدرتمندی است و کار را برای ما در راهیابی به جام جهانی سخت کرد.

قدوس در دو دوره اخیر جام جهانی حضور داشت و در تیم ایران که در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 مغلوب ژاپن شد، حضور داشت.

وی در پایان گفت: قهرمانی در جام ملت های آسیا بزرگترین افتخار دوران فوتبال من خواهد بود. من نمی خواهم خودم را قهرمان ببینم، من فقط یک فوتبالیست هستم، اما دوست دارم وقتی ایرانی ها به فوتبال فکر می کنند جزو قهرمانان جام ملت های آسیا محسوب شوم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.