افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

بهترین دانش آموزان شاهد و فداکار «همدانشجویان» می شوند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 177388
بهترین دانش آموزان شاهد و فداکار «همدانشجویان» می شوند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

دکتر رضا البرزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح استاد مشاور ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی گفت: طرح استاد مشاور در ستاد شاهد و ایثارگر اجرا شده است. دانشگاه های علوم پزشکی از سال 1387. وی بیان کرد: از آنجایی که این طرح در روند ارتقای وضعیت تحصیلی دانش آموزان […]

دکتر رضا البرزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح استاد مشاور ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی گفت: طرح استاد مشاور در ستاد شاهد و ایثارگر اجرا شده است. دانشگاه های علوم پزشکی از سال 1387.

وی بیان کرد: از آنجایی که این طرح در روند ارتقای وضعیت تحصیلی دانش آموزان شهید و ایثارگر بسیار موثر بود و وضعیت تحصیلی دانش آموزان را ارتقا داد، از سال 1395 وزارت بهداشت با همکاری اداره کل شهید ایثارگر و چندین دانشگاه علوم پزشکی برای همه دانشجویان، غیر شاهد و فداکاری شخصی نیز انجام شد.

البرزی خاطرنشان کرد: از امسال طرح دستیار دانشجویی که مکمل طرح استاد مشاور است اجرا می شود. دستورالعمل طرح حضور و غیاب دانش آموزان تهیه شده و به زودی اعلام خواهد شد. در طرح دستیار دانشجویی از آن دسته از دانشجویان ایثارگر که معدل بالای 17 دارند کمک می گیریم تا سطح علمی سایر دانش آموزان را ارتقا دهیم تا دانش آموزان ضعیف تر بتوانند سطح علمی مناسبی پیدا کنند.

مدیرکل امور شهید و ایثارگران وزارت بهداشت تصریح کرد: دستورالعمل طرح همیار دانش آموزی تهیه شده و در آینده نزدیک با طی مراحل اداری این طرح اعلام خواهد شد و از کمک دانش آموزان برتر استفاده خواهیم کرد. تقویت پایه علمی و جهت گیری علمی سایر دانشجویان همراه با اساتید مشاور.

البرازی با اشاره به امکانات استعداد درخشان برای دانش آموزان شهید و ایثارگر یادآور شد: در هفتمین جشنواره سراسری ایثار (دوره گذشته) وزارت بهداشت اولین نهادی بود که دانش آموزان برگزیده جشنواره ایثار را به عنوان دانشجو تایید کرد. استعدادهای درخشان و این دانش آموزان در حال حاضر می توانند از تمامی امکانات مربوط به استعدادهای درخشان استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.