افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
5

چگونه میتوانیم  درآمد دلاری داشته باشیم؟

  • کد خبر : 17736
چگونه میتوانیم  درآمد دلاری داشته باشیم؟

با تورم زیادی که حاکم بر کشور است دیگر درآمد ریالی جواب هزینه ها را نمی دهد و باید به فکر یک راه بهتر برای کسب درآمد بود که تورم بر قدرت خرید شما تاثیری نداشته باشد. راه های مختلفی برای کسب درآمد دلاری وجود دارد که یکی از آن ها که امروزه صرو صدای […]

با تورم زیادی که حاکم بر کشور است دیگر درآمد ریالی جواب هزینه ها را نمی دهد و باید به فکر یک راه بهتر برای کسب درآمد بود که تورم بر قدرت خرید شما تاثیری نداشته باشد.

راه های مختلفی برای کسب درآمد دلاری وجود دارد که یکی از آن ها که امروزه صرو صدای زیادی به پا کرده است ارزهای دیجتال می باشد. البته باید مراقب باشید که روش های کلاهبرداری زیادی وجود دارد که باید مراقب باشید تا در دام آن گرفتار نشوید.

ارزهای دیجیتال امروزه طرفداران زیادی دارد که در این بازار سرمایه گذاری و یا ترید می کنند و از این طریق کسب درآمد می کنند.

قبل از اینکه بخواهیم روش های کسب درآمد دلاری را به شما توضیح دهیم بیایید بیشتر با ارزهای دیجیتال و مکانیزم آنها آشنا شویم تا با استفاده از نام و نشان آن از شما سو استفاده نشود و دارایی خود را از دست ندهید.

خرید تتر بدون احراز هویت

ارز دیجیتال چیست؟

ارزهای دیجیتال نوعی دارایی به صورت دیجیتالی هستند که هر کدام توسط توسعه دهندگان وبرنامه نویسان مختص خود منتشر شده اند دو آن پروژه هدف خاصی را دنبال می کند. اغلب پروژه ها به دنبال این هستند که مشکلاتی که سیستم های مالی و یا از نظر جنبه های دیگر که جامعه درگیر آن هستند را رفع کنند؛ هر یک از این پروژه ها ارزدیجیتال مختص به خود را منتشر می کنند که کارایی و عملکرد به خصوصی در آن پروژه دارد و بسته به فعالیت و قدرت آن پروژه ارزدیجیتال آن هم با پیشرفت پروژه رشد کرده و قیمت آن زیاد می شود.

ارزهای دیجیتال چگونه و در کجا نگهداری می شوند؟

همانطور که از اسم آنها پیداست نگهداری آنها هم باید از ماهیت دیجیتالی آنها تبعیت کند و درواقع همینطور است. ارزهای دیجیتال دارای کیف پول های دیجیتالی هستند که شما با نسب و راه اندازی آنها بر روی گوشی موبایل و یا کامپیوتر خود آنها را ذخیره می کنید.

کیف پول های ارزهای دیجیتال انئاع مختلفی دارد که این تنوع باعث ایجاد ویژگی های مختلف شده است؛ برای مثال آسان ترین و ساده ترین روش استفاده از کیف پول های تحت وب هستند که البته از امنیت کمی برخوردار هستند ولی رابط کاربری نسبتا آسان تری نسبت به باقی کیف پول ها دارد.

دسته بعدی کیف پول ها کیف پول های نرم افزاری می باشد که با اینکه رابط کاربری آسانی دارند از امنیت بیشتری برخوردار هستند و استفاده از آنها در میان کاربران این حوزه رایج تر است و مناسب نگهداری کوتاه مدت و میان مدت برای سرمایه های کم می باشد.

اگر بخواهیم چند مورد از کیف پول های نرم افزاری مطرح را نام ببریم می توانیم به تراست ولت، متامسک، کوینومی و اتمیک ولت اشاره کنیم که هر کدام قوانین خاص خود را داشته که قبل از استفاده باید آنها را مطالعه کنید.

دسته سوم کیف پول ها کیف پول های سخت افزاری هستند که از درجه امنیت بالاتری برخوردار می باشند و به صورت آفلاین و به شکل یک فلش مموری می باشند.

تهیه این کیف پول ها هزینه ای 150 تا 200 دلاری برای شما به همراه دارد و باید در نظر بگیرید که برای شما صرفه اقتصادی دارد یا خیر.

تا اینجا با نحوه نگهداری ارزهای دیجیتال و مکانیزم آنها آشنا شدیم در ادامه میخواهیم در مورد نحوه کسب درآمد در این مارکت و اینکه چگونه ممکن است از ما کلاهبرداری شود صحبت کنیم.

خرید تتر

کسب درامد دلاری

در مارکت ارزهای دیجیتال اصطلاحی به نام ترید وجود دارد؛ ترید در اینجا به معنای فروختن ارزدیجیتالی که دارید و خرید یک ارزدیجتال جدید می باشد. شما با انجام این عمل هم میتوانید سود کنید و هم ضرر.

شما برای انجام یک معامله در بازار ارزهای دیجیتال باید ابزار های لازم را داشته باشید که معاملات سود ده داشته داشته باشید این ابزار ها نحوه کارکردن با صرافی های خارجی، داشتن دانش تحلیل فاندا منتال، تحلیل تکنیکال و پرایس اکشن می باشد که در ادامه به صورت مختصر شما را با این مفاهیم آشنا می کنیم.

 

تحلیل فاندامنتال

دراین نوع تحلیل شما یاد میگیرید که قدرت، کارایی و عملکرد یک پروژه را مورد برسی قرار دهید و با رویداد هایی که پیش روی آن پروژه می باشد تشخیص دهید که روند ارزدیجتال آن پروژه صعودی است یا نزولی. از دیگر عواملی که باید در این نوع تحلیل مد نظر بگیرید تحوه توزیع توکن ها و زمان آزاد سازی انها می باشد که میتواند فشار فروش را درآن ارزدیجیتال به وجود آورد.

این نوع تحلیل به تنهایی برای ترید های حداقل 3 تا 6 ماه عملکرد خوبی دارد و شما با خرید یا فروش ارزدیجیتال مورد نظر میتوانید سود به دست آورید.

تحلیل تکنیکال و پرایس اکشن

نوعی دیگر از تحلیل می باشد که با استفاده از ابزار های مختلف به برسی قیمت و برسی تاریخچه آن می کنید و از این طریق و اندیکاتورهایی که در اختیار شما قرار می دهد آینده قیمت را پیش بینی می کنید و در صرافی اقدام به خرید یا فروش آن ارز می کنید.

اما تحلیل پرایس اکشن قدرت و ابزار بیشتری را به شما برای پیش بینی روند قیمت می دهد و درصد نتیجه بخش بودن تحلیل شما با این سبک بیشتر است، در این روش شما به تحلیل و برسی کندل به کند و رفتار قیمت می پردازید.

 روش های کلاهبرداری ارز دیجیتال

اخیرا دیده شده که با استفاده از خرید تتر و سرمایه گذاری روی این ارز وعده کسب درآمد دلاری داده می شود که به صورت پانزی و زیرمجموعه گیری می باشد. لازم است بدانید که ارزدیجیتال تتر یک استیبل کوین است و قیمت آن نوسان ندارد. همانطور که میدانید طرح های درآمد زایی هرمی که در گذشته به شکل های مختلف بوده است پول اشخاصی که جدید وارد این سیستم می شوند به عنوان سود به افراد بالا دستی داده می شود و این رشته بعد ازمدتی از بیت می رود و تنها کسانی سود کرده اند که در ابتدا وارد شده اند و شما نمیدانید که در چه زمانی دارید وارد این سیستم می شوید و در نهایت متضرر خواهید شد.

خرید فوری تتر

چگونه ترید کنیم؟

لازمه ترید در صرافی های خارجی داشتن تتر است شما باید از صرافی های داخلی معتبر مانند پی ام ایکسچنج تتر مورد نیاز خود را خریداری کرده و به صرافی خارجی منتقل کنید .

صرافی پی ام ایکسچنج با سابقه چندین ساله در حوزه ارزهای دیجیتال یکی از صرافی های معتبر می باشد که شما میتوانید به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به ارسال مدارک اقدام به خرید تتر کنید.

برای خرید تتر بدون احراز هویت ابتدا وارد وب سایت پی ایکسچنج به آدرس https://pmxchange.co شده و ارزمبدا را بر روی تومان قرار دهید و ارز مقصد را بر روی تتر قرار دهید و در جلوی آن مقداری که میخواهید بخرید را وارد کنید و بر روی مبادله کلیک کنید.

در صفحه بعد اطلاعات هویتی خود را از قبیل شماره موبایل و کد مخلی و آدرس پستی خود را ثبت کرده و در ادامه آدرس ولت تتر خود را در شبکه مشخص شده وارد کنید و به مرحله پرداخت وجه رفته و واریز را کامل کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.