افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

معاون رئیس جمهور با اشاره به حادثه تروریستی کرمان تصریح کرد: ریشه این نابسامانی ها برطرف می شود.

  • کد خبر : 177131
معاون رئیس جمهور با اشاره به حادثه تروریستی کرمان تصریح کرد: ریشه این نابسامانی ها برطرف می شود.

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، سید محمد حسینی امروز در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرمان تسلیت گفت. حادثه تروریستی وی در چهارمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی گفت: با چند تن از خانواده های شهدای این حادثه دیدار کردیم و از روحیه عالی این خانواده ها بهره بردیم. […]

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، سید محمد حسینی امروز در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرمان تسلیت گفت. حادثه تروریستی وی در چهارمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی گفت: با چند تن از خانواده های شهدای این حادثه دیدار کردیم و از روحیه عالی این خانواده ها بهره بردیم.

وی افزود: آنهایی که در خانواده های پرهیزگار پرورش یافتند، وقتی فرزندان و نزدیکان خود را در راه خدا تقدیم می کردند، نه فخرفروشی می کردند و نه ابرویی بر می داشتند.

حسینی تصریح کرد: ما از اول انقلاب با کشتار و رفتارهای خشونت آمیز مواجه بودیم و بیش از 17 هزار شهید تقدیم کردیم اما این حادثه ویژگی های خاصی دارد و همه مردم و رزمندگان مقاومت و … را متاثر کرده است. پرستاران، امدادگران و غیره در این گروه به شهادت رسیدند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: انقلاب ما به خاطر این فداکاری ها 45 سال است که با تمام قوا با عزت و سربلندی روبرو شده است و مقاومت فلسطین، انصارالله، حشدالشعبی و… از انقلاب و جایگاه و جایگاه الهام گرفته اند. مقاومت مردان و زنان ایرانی و قهرمانان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم.

وی تصریح کرد: نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی تلاش کردند کمترین خسارت را وارد کنند و جان ملت را فدا کنند و چند تن از نیروهای فراجا نیز در این حادثه به شهادت رسیدند همچنان که تعداد قابل توجهی از آنها در اغتشاشات سال گذشته جان باختند. امنیت ایجاد کنید، اما کینه و دشمنی دشمنان پایانی ندارد و باید هوشیار و بیدار باشیم.

حسینی ادامه داد: همه مسئولان در این زمینه احساس مسئولیت می کنند و از روز اول رئیس جمهور و… در کرمان حضور یافتند و بر پیشگیری و مقابله با این اقدامات تاکید کردند و رهبری هم گفتند اگر خدا بخواهد باید عوامل حادثه را سرکوب کرد. ، با همت بچه ها. از این ملت، ریشه این ناآرامی ها کنده می شود، همان گونه که خلافت داعش که با استکبار ساخته و پرداخته شده بود، برچیده شد و پسر دلیر دارالکریمان در اوج یأس و ناامیدی. سران عراق و سوریه، داعش به دستور رهبر فرزانه انقلاب ریشه کن شد و همراه با پیشکسوتان دفاع مقدسانی چون سردار حجازی و همدانی و جوانانی چون حججی از بین رفتند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: با وجود اینکه وزارت خارجه آمریکا بیانیه ای داد اما ما نقشی در این حادثه نداشتیم، اما در تاریخ داعش ائتلافی برای سرکوب داعش تشکیل دادند که در واقع از آن حمایت کردند. مقاومت در برابر خلافت پست است، این سنگدلان که بوی اسلام می دهند و انسانیت را نگرفته اند، تمام شده اند.

وی تصریح کرد که نتانیاهو می گوید ما طبق قوانین بین المللی با حماس مبارزه خواهیم کرد. او گفت: اما نوزاد تازه متولد شده یک سرباز حماس است که با او اینقدر ظالمانه رفتار می شود؟ و زنان باردار مبارزانی هستند که بی رحمانه آنها را شهید می کنند؟

حسینی با اشاره به 25 هزار کودک یتیم، 18 هزار مجروح، صدها هزار بی خانمان و 10 کودک معلول در روز در جنگ اسرائیل و حماس، گفت: ماهیت نظام سلطه و غرب این است و امروز یک جور کردند. بیانیه. که ما به یمن حمله کردیم. البته سربازان یمنی هفت دقیقه بعد در دریا و مناطق اشغالی پاسخ دادند و گفتند به آمریکا و انگلیس درس عبرت خواهند داد و آنها را مجازات خواهند کرد.

وی بیان کرد: استکبار می خواهد نشان دهد چرا که دیدند یمنی ها نقش تعیین کننده ای در غزه دارند و اعلام کردند که با غزه هستند با اینکه سال ها در تحریم بودند اما شجاعانه ایستادند.

حسینی گفت: یمنی ها خسارات اقتصادی متعددی به صهیونیست ها و حامیان آنها وارد کردند و به مناطقی در اسرائیل حمله کردند و امروز هم که مورد حمله قرار گرفتند تظاهرات باشکوهی برگزار کردند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که در غزه مستاصل هستند، سعی می کنند جبهه های جدیدی را برای پرت کردن و تحت الشعاع قرار دادن شکستی که در غزه متحمل شدند، بگشایند، اما یمنی ها اعلام کردند که آمریکا و انگلیس هزینه زیادی خواهند پرداخت و نبرد بزرگی در حال انجام است. در سرخ دریا جنگید.» .

معاون پارلمانی رئیس جمهور در بخشی از سخنان خود با گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها، وی را شخصیتی قابل تجلیل از سوی رهبری دانست و افزود: امروز اگر انصارالله رشادت نشان می دهد و حزب الله شهرک نشینان را آواره کرده است و مقاومت در عراق. پایگاه های آمریکایی را منهدم می کند.» آنها خاطرنشان می کنند که به دلیل شخصیت مجاهد سردار سلیمانی که در اوج سختی ها و بحران ها یار و یاور رزمندگان بود و صهیونیست ها بعد از 100 روز حمله وحشیانه به غزه متوجه شدند. نتوانست کاری انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه باید زندگی پیشوای دل ها را به جوانان و نوجوانان یادآوری کنیم، افزود: وی شیفته و محبت ائمه، روحیه عبادت، اخلاص در عرصه های مختلف، تدبیر و آینده نگری و در عرصه میدانی بود. . از مسائل فرهنگی، اربعین هم یاد گرفت، کارهای بزرگی کرد. عتبات، تشکیل مؤسسه فرهنگی و هنری حماسی ثارالله و ضبط و ضبط مسائل رزمندگان، موزه های دفاع مقدس در استان ها از ابداعات وی بود و اگر اتحادیه صدا و سیمای جهان اسلام راه اندازی می شد. پیام ما به مستضعفین جهان از دیدگاه حاج قاسم.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در عین حال اهل تدبیر بود و به مسائل جزئی نیز توجه می کرد، گفت: به مناصب و مناصب توجهی نداشت زیرا خود را سربازی می دانست که نباید سنگر نظامی را ترک کند. او می توانست به افراد دلسوز و باانگیزه نصیحت و اعتماد کند و در حل مشکلات مردم از جمله زلزله بم، سیل خوزستان و… پیشگام بود.

حسینی با اشاره به سردار سلیمانی و علاقه متقابل مردم به یکدیگر خاطرنشان کرد: او مهربان‌ترین کفار و مهربان‌ترین آنها بود و به دلیل پیروی از راه امام حسین (ع) به درجه‌ای از اعتماد به نفس رسیده بود. ، درود بر او باد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.