افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

چیدمان گیاهان داخلی در خانه/دکوراسیون بسته به سلیقه شما مهم است.

  • کد خبر : 177088
چیدمان گیاهان داخلی در خانه/دکوراسیون بسته به سلیقه شما مهم است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها خیلی ها به داشتن گل و گیاه در خانه علاقه دارند و به نوعی این موضوع در بین مردم تبدیل به یک عادت شده است، به خصوص که دیگر خبری از ویلاها و خانه های پاسیو نیست، این زیبایی های سرسبز به داخل […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها خیلی ها به داشتن گل و گیاه در خانه علاقه دارند و به نوعی این موضوع در بین مردم تبدیل به یک عادت شده است، به خصوص که دیگر خبری از ویلاها و خانه های پاسیو نیست، این زیبایی های سرسبز به داخل می رسند. خانه ها نه تنها می توانید از زیبایی آنها استفاده کنید، حتی در بین آنها یک سری گیاهان معطر داخل خانه وجود دارد که می توان از آنها برای تغییر فضای خانه استفاده کرد و انرژی مثبت را به جریان انداخت زیرا بوها بسیار مهم هستند و بینی ما نسبت به آنها حساس است و خاطره ای بویایی برای ما ایجاد می کند.

البته در این بین ممکن است بهانه هایی داشته باشید، مثلاً علاقه مند به نگهداری از گل و گیاه هستید، اما زمانی برای مراقبت از آنها ندارید. ما کار می کنیم، این یک چیز طبیعی است. اما جایی برای نگرانی یا فکر کردن وجود ندارد، زیرا گیاهان سرپوشیده نیز وجود دارند که نیازی به آبیاری منظم ندارند و حتی اگر خون شما سد نوری ضعیفی داشته باشد، در برابر این شرایط مقاومت می کنند و می توانند تحمل کنند. حالا بریم سراغ مبحث امروز این مقاله که چیدمان گیاهان داخل منزل است، چون فقط داشتن گل و گیاه نیست، باید بدانید که در هر قسمت از خانه از چه نوع گیاهانی استفاده کنید تا زیبایی بیشتر شود. . از دکوراسیون شما پس با ما همراه باشید

چیدمان گیاهان آپارتمانی در پذیرایی.

یکی از اصلی ترین فضاهایی که در هنگام قرار دادن گل و گیاه در خانه همه به آن فکر می کنند، اتاق نشیمن و سالن است که با وجود مملو از مبلمان، یکی از بهترین و مناسب ترین فضاها برای قرار دادن آنها به حساب می آید. زیبایی ها زیرا می توانید با قرار دادن گیاهان مختلف در گلدان های زیبا در فضای پذیرایی، طراحی و دکوراسیون این قسمت را کاملا متحول کنید و طراوت بی نظیری به آن ببخشید. برای انجام این کار، توصیه می‌کنیم برگ‌های انجیر و فیلودندرون‌های شیک و امروزی را انتخاب کنید که می‌توانید آن‌ها را در گوشه‌های اتاق نشیمن یا نزدیک آشپزخانه اپن قرار دهید.

چیدمان گیاهان آپارتمانی در منزل.

چیدمان گیاهان آپارتمانی برای اتاق غذاخوری.

وجود گل و گیاه در کنار میز ناهارخوری می تواند حس خوبی را در هنگام غذا خوردن به شما بدهد، بنابراین بهتر است از سنسوریا، برگ انجیر یا اسپاتی فیلوم در قسمت غذاخوری و بسته به نور فضا و چیدمان آن استفاده کنید. میز اتاق و البته باید مواظب باشید که گلدان های این گیاهان بلندتر باشند تا گل ها به اندازه صندلی ها بلندتر باشند و حتی بلندتر از آنها رشد کنند. اگر می خواهید از گلدان های رومیزی برای میز ناهارخوری استفاده کنید، توصیه می کنیم از پیچک و مرمر استفاده کنید.

چیدمان گیاهان آپارتمانی در منزل.

چیدمان گیاهان آپارتمانی برای نمای بیرونی و داخلی سرویس بهداشتی و اتاق پودری.

اگر حمام شما بزرگ است و نور کافی دارد، انتخاب گیاهانی که بومی مناطق گرمسیری هستند و شرایط نگهداری آن ها نور کم و رطوبت زیاد است، گزینه بسیار مناسبی است زیرا می توانند طراحی سرویس بهداشتی شما را بسیار خاص و رویایی کنند. پیشنهاد ما این است که گیاهان آبشاری و آویزان مانند سرخس شمشیری، آلوئه ورا یا سنسوریا را انتخاب کنید که خاصیت تصفیه کنندگی هوا دارند و می توانند هوای این فضاها را نرم کنند و البته گزینه های مناسبی برای حمام و توالت هستند. برای این قطعات به جای استفاده از گلدان های معمولی بهتر است از گلدان هایی با مواد خاص تری مانند چوب یا بتن استفاده کنید.

چیدمان گیاهان آپارتمانی در منزل.

چیدمان گیاهان آپارتمانی برای آشپزخانه.

هر ساعتی که باشد، قلب خانه شما آشپزخانه است و می توانید با گیاهان داخل خانه زیبایی آن را بی نهایت افزایش دهید. بهترین گزینه در بین گیاهان برای این فضا، گیاهانی هستند که نیاز به آبیاری منظم و فراوان دارند. بنابراین، اگر فضای خالی و بزرگی در آشپزخانه خود دارید، توصیه می کنیم از لیراتا و فیکوس نگهداری کنید و برای این کار می توانید گیاهان کوچکی مانند پوتوس و انواع ساکولنت ها را انتخاب کنید که در فضاهای کوچک معجزه می کنند. ، از گیاهان خوراکی مانند گشنیز و ریحان استفاده کنید.

چیدمان گیاهان آپارتمانی در منزل.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.