افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

انهدام باند دوم کلاهبرداران بیمارستانی در تهران

  • کد خبر : 176894
انهدام باند دوم کلاهبرداران بیمارستانی در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا پایتخت این اعضا را شناسایی و دستگیر کرد. باند کلاهبرداران تلفنی وی گزارش داد و گفت: این دومین حلقه کلاهبرداری تلفنی همراهان بیمار است که در یک ماه گذشته شناسایی و متلاشی شد. رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: پس از […]

به گزارش رکنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا پایتخت این اعضا را شناسایی و دستگیر کرد. باند کلاهبرداران تلفنی وی گزارش داد و گفت: این دومین حلقه کلاهبرداری تلفنی همراهان بیمار است که در یک ماه گذشته شناسایی و متلاشی شد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: پس از دستگیری باند قبلی مجدداً به دلیل همین مشکل شکایت هایی مطرح شد و آنها مدعی شدند فردی ناشناس با آنها تماس گرفته و خود را به عنوان پزشک معالج وی معرفی کرده است. صبور. که در بیمارستان بستری است با اعلام اینکه بیمار شما بیمار است و نیاز به درمان فوری دارد، از شما خواسته می شود مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات سایبری این پرونده آغاز شد، تصریح کرد: با گزارشات کارشناسی مشخص شد مجرمان مانند باند قبلی به بیمارستان ها مراجعه و از پزشکان اطلاعاتی کسب کردند و پزشکان خواستار شماره تماس همراهان بیمار شدند. تحت مراقبت شما بستری شده است.

سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به اینکه شکایات این پرونده در جریان تحقیقات به بیش از 50 نفر رسیده است، ادامه داد: مجرمان پس از به دست آوردن شماره تلفن همراهان بیمار، بلافاصله با آنها تماس گرفتند و با معرفی خود به عنوان پزشک معالج، آنها را ترسانده و نگران کردند. آنها با توجه به وضعیت بیمار برای جراحی و اقدامات پزشکی درخواست پول می کردند و شکات پس از شنیدن نام پزشک و نگرانی از وضعیت بیمار بدون بررسی صحت موضوع، پول را پرداخت می کرد.

وی با اشاره به مراقبت های پلیسی برای کشف این پرونده افزود: در نهایت با اقدامات فنی و پلیسی همکارانم از پلیس فتای تهران بزرگ، تمامی اعضای این باند سه نفره شناسایی و پس از تصمیم گیری قضایی به عمل آمد. پس از انجام تشریفات در دو عملیات همزمان در استان تهران دستگیر و تحویل پلیس فتای شدند و پلیس به پایتخت منتقل شد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان هشدار داد: کلاهبرداران به طور مستمر فعال هستند و مدام با تغییر روش و تاکتیک، با عناوین مختلف با آنها تماس گرفته و جزئیات یا اطلاعاتی از زندگی شخصی یا کاری خود ارائه می دهند. لطفا با جدیت اقدام کنید و بدون تایید و اطمینان از صحت موضوع و هویت تماس گیرنده مبلغی را واریز نکنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.