افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

«کاور 7 گلکسی ایکس» و «گلکسی تب اکتیو 5» معرفی شدند

  • کد خبر : 176846
«کاور 7 گلکسی ایکس» و «گلکسی تب اکتیو 5» معرفی شدند

طبق آخرین اخبار و گزارش‌ها، گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس 24 سامسونگ اواخر این ماه روانه بازار خواهند شد و از این رو، هیچ‌کس انتظار نداشت تا کمتر از یک ماه دیگر شاهد رونمایی از محصول جدید این شرکت کره‌ای باشد. اما این شرکت با معرفی دو دستگاه بادوام جدید همه را شگفت زده کرد: […]

طبق آخرین اخبار و گزارش‌ها، گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس 24 سامسونگ اواخر این ماه روانه بازار خواهند شد و از این رو، هیچ‌کس انتظار نداشت تا کمتر از یک ماه دیگر شاهد رونمایی از محصول جدید این شرکت کره‌ای باشد. اما این شرکت با معرفی دو دستگاه بادوام جدید همه را شگفت زده کرد: گوشی هوشمند گلکسی ایکس کاور 7 و تبلت گلکسی تب اکتیو 5 با ما در دیجی همراه باشید.

این دو دستگاه اندروید 14 را اجرا می‌کنند و از شبکه‌های نسل بعدی 5G، اتصال NFC برای پرداخت‌های موبایلی و Samsung Knox Vault برای محافظت از داده‌ها استفاده می‌کنند. علاوه بر این، آنها یک دکمه قابل برنامه ریزی دارند که می تواند برای دسترسی سریع به یک عملکرد خاص در شرایط دشوار استفاده شود.

گوشی سخت Samsung Galaxy X Cover 7

گلکسی سامسونگ سامسونگ معمولا اطلاعات دقیقی در مورد تراشه پردازشی در گوشی های خود ارائه نمی دهد و در اینجا تنها به این موضوع اشاره می شود که گلکسی ایکس کاور 7 دارای تراشه ای ساخته شده با فناوری 6 نانومتری و پردازنده مرکزی 8 هسته ای است.

تنها دوربین پشتی این گوشی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی است، در حالی که دوربین جلویی دارای وضوح تصویر 5 مگاپیکسلی است. رم گلکسی ایکس کاور 7 6 گیگابایت و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است و البته از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به جک 3.5 میلی متری صدا و بلندگوهایی با خروجی صدای Dolby Atmos اشاره کرد.

اما بدون شک نقطه قوت اصلی کهکشان است نمایشگر این گوشی توسط گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت می شود و یک باتری قابل تعویض 4050 میلی آمپر ساعتی نیز برای تامین برق در نظر گرفته شده است.

این گوشی همچنین دارای یک حالت بدون باتری است که در صورت اتصال به پورت USB-C امکان عملکرد بدون باتری را فراهم می کند. شاید بپرسید این ویژگی برای چیست؟ در پاسخ باید گفت که این عملکرد برای استفاده در محل کار، خودرو و سایر مواقعی که دستگاه به طور مداوم به شارژر متصل است بسیار مفید است و از تخلیه باتری جلوگیری می کند. به این ترتیب باتری در وضعیت خوبی باقی می ماند و گوشی گرمای اضافی تولید نمی کند.

تبلت Samsung Galaxy Tab Active 5

این تبلت از صفحه نمایش 8 اینچی LCD با حداکثر رفرش ریت 120 هرتز استفاده می کند و مانند X Cover 7 از حساسیت لمسی بالایی برخوردار است.دوربین پشتی تبلت دارای رزولوشن 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل است. . علاوه بر این، سامسونگ در این دستگاه از تراشه 5 نانومتری استفاده کرده است که مدل دقیق آن مشخص نیست.

Galaxy Tab Active 5

این تبلت بادوام در دو پیکربندی حافظه 128/6 گیگابایتی و 8/256 گیگابایتی عرضه می شود که هر دو دارای اسلات کارت microSD هستند و از ارتقاء حافظه تا 1 ترابایت پشتیبانی می کنند. گلکسی تب اکتیو 5 از قلم S نیز پشتیبانی می کند، اما به دلیل ضد آب بودن و گواهی IP68، قلم به صورت جداگانه در کیف حمل می شود و شیار خاصی روی بدنه دستگاه ندارد.

تبلت Tab Active 5 در زمینه مقاومت بدنه نیز دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810H بوده و می تواند در برابر افت ارتفاع، رطوبت، غوطه ور شدن در آب، اسپری نمک، گرد و غبار، لرزش و ضربه مقاومت کند. با این حال، صفحه نمایش آن توسط گوریلا گلس 5 نسبتا قدیمی محافظت می شود.

برای کنترل تبلت، سه دکمه فیزیکی در لبه پایین صفحه نمایش تعبیه شده است و دکمه هوم نیز اسکنر اثر انگشت را در خود جای داده است. ظرفیت باتری تب اکتیو 5 5050 میلی آمپر ساعت و باتری قابل تعویض توسط کاربر است، بنابراین تبلت می تواند بدون باتری کار کند.

سامسونگ گلکسی ایکس کاور 7 و گلکسی تب اکتیو 5 در این ماه در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت، اما قیمت آنها هنوز اعلام نشده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.