افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک / چشمان خود را ببندید، این مدل را در خون خود تصور کنید، از آن لذت خواهید برد

  • کد خبر : 176752
بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک / چشمان خود را ببندید، این مدل را در خون خود تصور کنید، از آن لذت خواهید برد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- چقدر به دکوراسیون منزلتان اهمیت می دهید و دوست دارید وسایل آن را تجدید کنید و در چیدمان آن تغییراتی ایجاد کنید؟ ممکن است بگویید تغییر را انجام می دهید اما خرید دستگاه جدید سخت تر می شود زیرا قیمت های امروز نجومی است اما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- چقدر به دکوراسیون منزلتان اهمیت می دهید و دوست دارید وسایل آن را تجدید کنید و در چیدمان آن تغییراتی ایجاد کنید؟ ممکن است بگویید تغییر را انجام می دهید اما خرید دستگاه جدید سخت تر می شود زیرا قیمت های امروز نجومی است اما بالاخره فرصت خرید فرا می رسد و باید در خرید خود دقت و وسواس داشته باشیم تا دستگاه ما می خریم چیزی قدیمی است، نمی خواهد شیک باشد و عملکرد و زیبایی خوبی دارد تا دل ما را آزار ندهد، بنابراین از این نظر می خواهیم در مورد یکی از گزینه هایی که باید برای آن هزینه کنید صحبت کنیم. در خرید فرش، یعنی بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک دقت کنید.

فرش جایگاه بسیار مهمی در منازل ایرانیان دارد و در هر خانه ای حداقل دو فرش پیدا می شود، اگرچه امروزه بسیاری از افراد فرش را از دکوراسیون خود حذف می کنند اما لذت قدم زدن روی زمین با یک فرش گرم و نرم. یک چیز دیگر است، البته باید مراقب باشید که برای هر فضایی فقط بر اساس زیبایی آن فرشی را انتخاب نکنید، مثلاً بهترین فرش برای پذیرایی، چون بسیار به چشم می آید، باید با بسیاری از عناصر دیگر ترکیب شود. فضا. باید مناسب و متناسب باشد و اندازه باید به گونه ای باشد که بتوان دو پایه جلویی مبل ها را به درستی قرار داد و غیره، بنابراین باید به این مسائل توجه کرد، معجزه کرد زیرا رنگ ها می توانند خطاهای دید ایجاد کنند و خانه را بزرگتر و کوچکتر نشان دهید، به همین دلیل مهم است که رنگ مناسب را انتخاب کنید، که در زیر به شما خواهیم گفت.

مقداری که برای انتخاب بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک باید در نظر بگیریم

اگر خونتان کم می شود و شکایت می کنید و احساس می کنید که پذیرایی در خانه خسته کننده و خفه کننده است، چه باید بکنید؟ خب همانطور که گفتیم یکی از راه های بزرگتر جلوه دادن خانه توجه به رنگ فرش است، زیرا طراحان معتقدند که یک سری رنگ ها می توانند خانه را بزرگتر کنند و یک سری رنگ ها می توانند خانه را بزرگتر کنند. کوچکتر. برای اینکه خودخواه و دنج نباشید، توصیه می‌شود رنگ‌هایی را انتخاب کنید که آن را کوچک‌تر و متناسب‌تر نشان می‌دهند، زیرا نمی‌خواهیم خانه شما شبیه زمین فوتبال باشد و در مورد خانه‌های کوچک که مشخصه، باید دنبال بزرگتر بگردی، بیا بریم خونه.

بنابراین، برای بزرگتر نشان دادن خانه، توصیه می شود رنگ های خنثی و روشن را انتخاب کنید، یعنی می توانید هر رنگی را که می خواهید انتخاب کنید، اما اگر رنگ روشن را دوست دارید، مثلاً یک فرش خاکستری، پس گزینه Opt for را انتخاب کنید. البته به این دلیل که فرش های رنگی می توانند نور بیشتر و بهتری را منعکس کنند که می تواند خانه را روشن تر و در نهایت بزرگتر نشان دهد.

بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک

بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک

بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک

تا اینجا مشخص شده است که انتخاب رنگ‌های روشن برای رنگ فرش توصیه می‌شود، اما در این بین، رنگ‌های خنثی می‌توانند خوب به نظر برسند، زیرا در این صورت به راحتی با بقیه عناصر موجود در فضا ترکیب می‌شوند. بنابراین می‌توانید قالی‌هایی را انتخاب کنید: قهوه‌ای روشن، کرم، بژ، سفید و فیلی که می‌توانند بهترین گزینه برای بزرگ‌تر کردن خون شما در هنگام استفاده از آن‌ها باشند.

بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک

بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک

بهترین طرح فرش برای یک خانه کوچک.

فرش های طرح دار می توانند انتخاب خوبی برای فضاهای کوچک باشند، زیرا می توانند توجه را به خود جلب کنند و از تصور کوچک بودن فضا جلوگیری کنند. اما از طرفی اگر این فرش‌ها با نقش‌های شلوغ بتوانند فضا را کوچک‌تر جلوه دهند، چه باید کرد؟

فرش شما باید رنگی روشن و خنثی داشته باشد و طرحی ساده و آرام داشته باشد و در وسط آن نقوش ظریف و نقوش هندسی می تواند خوب باشد و جلوه های بصری منحصر به فردی به فضای شما بدهد تا با خیالی آسوده فرش های مدرن را انتخاب کنید. اگر به فرش های کلاسیک علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم فرش های طرح دار را انتخاب کنید که وسط آن ترنج وجود ندارد و گل های آن پراکنده است.

بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.