افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

تیم فوتبال ایران بازیکنان خوبی دارد اما تیم های رقیب بهتر هستند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 176731
تیم فوتبال ایران بازیکنان خوبی دارد اما تیم های رقیب بهتر هستند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، جام ملت های آسیا از 21 تا 22 آذرماه با حضور 24 تیم در قطر برگزار می شود و تیم فوتبال ایران در گروه C این رقابت ها با تیم های فلسطین امارات همگروه است. و هنگ کنگ و امیدوار است بدون رسیدن به جام قهرمانی به 47 سال ناکامی خود […]

به گزارش خبرنگار مهر، جام ملت های آسیا از 21 تا 22 آذرماه با حضور 24 تیم در قطر برگزار می شود و تیم فوتبال ایران در گروه C این رقابت ها با تیم های فلسطین امارات همگروه است. و هنگ کنگ و امیدوار است بدون رسیدن به جام قهرمانی به 47 سال ناکامی خود پایان دهد.

جمشید شاه محمدی کارشناس فوتبال و بازیکن سابق تیم ملی ایران که در تیم های پرسپولیس، کشاورز و سایپا بازی کرده و یکی از ملی پوشان جام حذفی سال 92 بوده است در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط تیم ملی صحبت کرد. . . صحبت.

یکی از انتقاداتی که به سن تیم می شود، میانگین سنی بازیکنان است. شاه محمدی در خصوص سن ملی پوشان گفت: تیم ایران بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب خود دارد اما از نظر سنی دومین تیم مسن این مسابقات هستیم. برای کادر فنی تیم ملی بهتر بود در این بازی ها از بازیکنان جوان استفاده می شد. در فوتبال ایران جوانان بسیار خوبی حضور دارند اما استفاده از بازیکنان مسن که جایگاه ثابتی در تیم های خود ندارند برای تیم ملی خوب نیست.

ملی پوش اسبق تیم ملی در ادامه گفت: کادرفنی تیم ملی در چند ماهی که مدیریت تیم ملی را برعهده گرفت این فرصت را داشت تا برای افزایش تجربه ملی، بازیکنان جوان را به تیم ملی دعوت کند. از این بازیکنان هیچ امیدی ندارم که بتوانیم مقابل تیم هایی مانند کره جنوبی، عراق یا عربستان نتیجه مثبت بگیریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.