افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

کار نمایندگان ایران با کسب 3 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز به پایان رسید – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 176527
کار نمایندگان ایران با کسب 3 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز به پایان رسید – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان این مسابقات تیم ایران با محمد نخودی در ۷۹ کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم، امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم، رحمان به مدال طلا دست یافت. عمو زاده وزن 65 کیلوگرم، حسین ابوذری وزن 74 کیلوگرم، امیررضا معصومی در وزن 125 کیلوگرم مدال نقره، عباس ابراهیم زاده در وزن […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان این مسابقات تیم ایران با محمد نخودی در ۷۹ کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم، امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم، رحمان به مدال طلا دست یافت. عمو زاده وزن 65 کیلوگرم، حسین ابوذری وزن 74 کیلوگرم، امیررضا معصومی در وزن 125 کیلوگرم مدال نقره، عباس ابراهیم زاده در وزن 65 کیلوگرم و کامران قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان در این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم رحمان عمو زاده در دور اول با نتیجه 12 بر 4 و سه هشدار عبدالله توپراک ترکیه را شکست داد. در دور بعد از سد 10-0 گل زد. شائو هوآ یوان چین را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. او در این مرحله در مقابل است آگوستین توزیع آنها مقابل آرژانتین پیروز شدند و راهی نیمه نهایی شدند.

عباس ابراهیم زاده دیگر نماینده کشورمان که در گروه قرار دارد عمو زاده در دور اول با نتیجه 10-0 حضور دارد گودرادزی ژابیاشویلی گرجستان را شکست داد. او در دور دوم با نتیجه 9 بر 2 پیروز شد. پرتو وی ون وی از چین را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. او در این مرحله 5-2 به گل رسید. کریستوف بنکوفسکی آنها لهستان را شکست دادند و به نیمه نهایی رفتند. دو نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی رحمان به مصاف یکدیگر رفتند عمو زاده او ابراهیم زاده را ۱۲ بر ۴ شکست داد و راهی فینال شد. ابراهیم زاده نیز به دیدار رده بندی رفت و در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر مقابل عبدالله قرار گرفت. توپراک او در ترکیه قهرمان شد و مدال برنز را از آن خود کرد. رحمان عمو زاده در دیدار فینال به دلیل مصدومیت حریف. وازاگان آنها توانستند او در ارمنستان مبارزه نکرد و به مدال نقره رسید.

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مقابل نورلانبکی دیدن از چین برد. حسین ابوذری دیگر نماینده کشورمان نیز در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر توبیاس پورتمانی سوئیس را شکست داد

در دور بعد 8-0 پیروز شد. وادیم کوریلنکو او اوکراین را از جبهه گرفت. نمایندگان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند که حسین ابوذری 4 بر 4 یونس امامی را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. ابوذری در این مرحله مقابل جبرئیل گاجیف آذربایجان قهرمان نوجوانان جهان با نتیجه 10 بر 3 پیروز شد و به فینال راه یافت. ابوذری در دیدار فینال با نتیجه 10 بر 1 مغلوب جیسون شد نولف او اهل آمریکا بود و مدال نقره را از آن خود کرد. یونس امامی نیز به دلیل مصدومیت و نظر کادرفنی در دیدارهای باخت این گروه حاضر نشد.

در وزن 79 کیلوگرم که به طور منظم با حضور 6 کشتی گیر به رقابت می پردازد، محمد نخودی در نخستین دیدار با نتیجه 7 بر 3 جوزف را شکست داد. لارنس آمریکا را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر یک از سد عبدالله شیخ اعظمی دیگر نماینده کشورمان گذشت و راهی نیمه نهایی شد. نخود در این مرحله با نتیجه 6-6 ایوان بیدار شو آنها آمریکا را شکست دادند و به فینال رسیدند.

وی در این جلسه مقاله ای نوشت. اوتاندیل کانتاچادزه آنها با نتیجه 6 بر صفر گرجستان را شکست دادند و به مدال طلا دست یافتند. شیخ اعظمی دیگر نماینده کشورمان که در دور دوم مقابل ناخودی با نتیجه 9 بر 6 مغلوب شد. لارنس او به آمریکا رفت و به نیمه نهایی رسید.

شیخ اعظمی در نیمه نهایی ۱۲ بر ۲ شکست خورد اوتاندیل کانتاچادزه او از گرجستان آمد و به دیدار مقدماتی رفت. در این دیدار 15 بر 4 و یک پرتاب فنی شکست خوردند. بیدار شو او از آمریکا آمد و در رتبه چهارم قرار گرفت.

در دسته ۹۷ کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول با نتیجه ۶ بر ۲ راهی دور دوم شد. آووسایمان فعال کردن چین را شکست داد. ابراهیم با نتیجه 6 بر 1 به دور بعد صعود می کند جفتجی آنها ترکیه را شکست دادند و به نیمه نهایی رسیدند. او در این مرحله در مقابل است کیل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان با نتیجه 4 بر صفر مغلوب آمریکا شد و راهی دیدار رده بندی شد. قاسم پور در این دیدار با نتیجه 3-1 مقابل آرهان به پایان رسید یایلاجی او در ترکیه قهرمان شد و مدال برنز را از آن خود کرد.

امیرعلی آذرپیرا دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور اول با نتیجه 5 بر صفر رادوسلاو باران از لهستان به پاروزریا اعلام وصول. او در دور دوم مایکل را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد. ماکیاولی او آمریکا را از جبهه گرفت. آذرپیرا در دور بعد با نتیجه 8 بر 7 سد آه تو ساک گردباد او به آمریکا رفت و به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله ویکی از هند را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. آذرپیرا در دیدار فینال مقابل کیل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

در دسته 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول با نتیجه 10 بر صفر راهی دور دوم شد. xavi دنگ چین را شکست داد. وی در دور بعد نیکلاس را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد. گیویاسدوفسکی او آمریکا را از جبهه گرفت.

زارع در نیمه نهایی به دلیل عدم حضور Wildebeest پترایشویلی قهرمان جهان و المپیک گرجستان را شکست داد و راهی فینال شد. امیررضا معصومی دیگر نماینده کشورمان همگروه دیگر در دور اول با نتیجه 6 بر 2 givi ماچاراشویلی گرجستان را شکست داد. او با نتیجه 3 بر یک مقابل یوسف در دور دوم قرار دارد حمید مصر را از جبهه گرفت. معصومی در دور سوم با نتیجه 8 بر 4 به پایان رسید گرجستان میشولدشویلی آذربایجان را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. در دور بعد از سد 11-6 گل زد. مزون پاریس، دارنده مدال برنز جهان، آمریکا را شکست داد. دیدار پایانی این وزن بین امیرحسین زارع و امیررضا معصومی برگزار شد که زارع با نتیجه 5 بر صفر معصومی را شکست داد و مدال طلا را از آن خود کرد و معصومی نیز به مدال نقره دست یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.