افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » سرمربی تیم ملی از مهدی طارمی تمجید کرد

  • کد خبر : 176406
اسمارتک نیوز » سرمربی تیم ملی از مهدی طارمی تمجید کرد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، آنتونیو مانیکونه، سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با سایت ایتالیایی «توتو اسپورت»، درباره تمایل اینتر برای جذب مهدی طارمی در تابستان 2024 گفت: مهدی باهوش است. و می داند که چگونه فضای خالی را پر کند، آن را برای خودش پیدا کند. زمانی که […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، آنتونیو مانیکونه، سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با سایت ایتالیایی «توتو اسپورت»، درباره تمایل اینتر برای جذب مهدی طارمی در تابستان 2024 گفت: مهدی باهوش است. و می داند که چگونه فضای خالی را پر کند، آن را برای خودش پیدا کند. زمانی که او توپ را در اختیار دارد یا زمانی که بدون توپ است. البته بخشی از این به دلیل سرعت زیاد آن است.

وی با بیان اینکه طارمی ویژگی های بدنی مهمی دارد، خاطرنشان کرد: مهدی تکنیک عالی و دید بسیار خوبی برای گلزنی دارد. ما این بازیکن را به عنوان مهاجم مرکزی یا مهاجم دوم در زمین می بینیم. طارمی را با سردار آزمون در تیم ملی جفت می کنیم و می بینیم که او به لطف هوش بالایش می تواند هر کاری انجام دهد. او همچنین به تیمش کمک می کند بهتر بازی کند و دوست دارد با توپ بازی کند.

مربی تیم ملی ایران همچنان به ستایش شماره 9 کشور ما ادامه داد: ما در مورد یک رو به جلو مدرن صحبت می کنیم. کسی که می تواند مفید باشد وقتی حریف به او نزدیک است. Taremi یک بازیکن قدرتمند است که همیشه فضاهایی برای شلیک پیدا می کند. که او ممکن است در تمرین انجام نداده باشد ، اما او به بازی کمک می کند.

مانیکونه به ویژگی های شخصیتی طارمی نیز اشاره کرد و گفت: مهدی بسیار مودب و محترم است. فردی اجتماعی که از درخواست عکس یا امضای طرفداران ابایی ندارد. وقتی برای اولین بار طارمی را دیدم به زبان ایتالیایی با من احوالپرسی کرد و یکی از بازیکنانی است که همه دوست دارند داشته باشند. مهدی بسیار متواضع است و کار با او راحت است. ما در مورد ورزشکاری صحبت می کنیم که همیشه می خواهد پیشرفت کند و هرگز راضی نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.