افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

داداش‌زاده: پرسپولیس مقابل استقلال هم برنده دربی است/ اتفاق بزرگ بازی ملوان گلزردی ی

  • کد خبر : 17638

بهزاد داداش‌زاده پرسپولیس گفت: این تیم با قدرت پیش برود با عبور صدر جدول در پایان فصل قهرمانی را نام خودش می‌گوید. بهزاد داداش بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر، درباره پیروزی در مقابل ملوان به گلزنی پریرا اشاره و پرسپولیس پرسپولیس داشت: خیلی خوب شد که این بازیکن بالاخره برای گل می‌شود. اگر […]

بهزاد داداش‌زاده پرسپولیس گفت: این تیم با قدرت پیش برود با عبور صدر جدول در پایان فصل قهرمانی را نام خودش می‌گوید.

بهزاد داداش بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر، درباره پیروزی در مقابل ملوان به گلزنی پریرا اشاره و پرسپولیس پرسپولیس داشت: خیلی خوب شد که این بازیکن بالاخره برای گل می‌شود. اگر یک نیم‌فصل به یک تیم جدید وارد شود و در مسابقات قهرمانی نمی‌تواند برای گلزنی هوای خوبی را برای ایجاد دوباره ایجاد کند.

وی افزود: حالا پریرا می‌تواند پایش را به گلزنی باز کند، قطعاً در بعدی باز هم می‌تواند پرسپولیس مثمر ثمر واقع شود. پریرا نیاز به این گل داشت و حالا با زدن گل می‌تواند جایگاهش را تیم پرسپولیس پیش از پیش پیدا کند.

بازیکن قدیمی عملکرد پرسپولیس کلی این تیم تجربهان کرد: وقتی یک بازی با سه بر صفر پایان می رسد که تیم برنده همه جوره را در موضع ضعف قرار می دهد. تیم ملوان یکی از تیم‌های خوب استان گیلان است که در مقابل تیم‌های گردن‌کلفت خوب بازی می‌کند اما در این بازی به کامل، هماهنگ و با نظم و انضباط فوتبال بازی می‌شود که نتیجه‌ای غیر از غیر این است که نباید رقم بخورد.

داداش زاده با اشاره به گلزنی سعید صادقی توضیح داد: خیلی خوب شد سعید صادقی هم برای پرسپولیس گلزنی کند. واقعاً چنین بازیکنانی با ترکیب تیم پرسپولیس می‌توانند در این هفته‌های تأثیرگذار باشند. سعید صادقی وحید امیری، پریرا و به ویژه که این بازی کارکردی را انجام می‌دهد که حتماً در مسابقه آخر می‌تواند قهرمانی قهرمانی را برای پرسپولیس تغییر تغییر تغییر دهد.

پیشکسوت پرسپولیس بخت این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی کرد: گرچه پرسپولیس در ابتدایی نیم فصل دوم هماهنگی خوبی و تعداد زیادی از دست داد داد اما حالا دوباره بچه‌ها بچه‌ها به زودی آمدند و تیم شرایطی دارد که بوی بوی بوی بد می‌دهد. اصلاً نباید نگران امتیاز با صدر جدول باشیم. سپاهان بازی‌های سختی در پیش دارد و استقلال هم قطعاً از دست خواهد داد. این بوی پرسپولیس قهرمانی می دهد.

وی در هیچ تاکیدی: نکته مهم در مورد این است که نباید پس بکشد و در آن وحید وحید امیری مهدی ترابی ترابی در اوج آمادگی باید با اتکا به توان بالای بازیکنان تجربه اش با پیش. من مطمئنم هم به نفع پرسپولیس تمام می‌شود و شکست دادن این پرسپولیس را. البته هنوز برای بازی مقابل استقلال نباید عجله کرد و فعلاً باید به فکر تیم مس کرمان .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.