افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

گوگل صدها نفر را اخراج می کند

  • کد خبر : 176368
گوگل صدها نفر را اخراج می کند

آفتاب نیوز: برای ادامه کاهش هزینه ها ، Google Alphabet صدها نفر از کارمندان را در تیم های مختلف قرار می دهد و جیمز پارک و اریک فریدمن ، بنیانگذاران Fitbit نیز در حال ترک این شرکت هستند. گوگل اعلام کرد که صدها نفر را در واحد دستیار صوتی خود اخراج خواهد کرد. در همین […]

آفتاب نیوز:

برای ادامه کاهش هزینه ها ، Google Alphabet صدها نفر از کارمندان را در تیم های مختلف قرار می دهد و جیمز پارک و اریک فریدمن ، بنیانگذاران Fitbit نیز در حال ترک این شرکت هستند.

گوگل اعلام کرد که صدها نفر را در واحد دستیار صوتی خود اخراج خواهد کرد. در همین زمان ، چند صد نفر از تیم سخت افزاری مسئول پیکسل ، لانه و Fitbit از بین می روند و بیشتر افراد تیم واقعیت افزوده نیز اخراج می شوند. این شرکت اعلام کرد که صدها نفر از تیم مهندسی اصلی غول جستجو شامل این کاهش هستند.

Google شرکت ردیابی بهداشت و تناسب اندام Fitbit را با قیمت 2.1 میلیارد دلار در سال 2021 خریداری کرد ، اما همچنان نسخه های جدیدی از ساعت پیکسل خود را منتشر کرده است که با برخی از دستگاه های Fitbit و Apple Watch رقابت می کند.

سخنگوی گوگل در بیانیه ای به رویترز گفت: در نیمه دوم سال 2023 ، چندین تیم Google تغییرات را کارآمدتر و بهتر کار کردند و منابع خود را با بالاترین اولویت های محصول خود هماهنگ کردند. برخی از تیم ها به ایجاد این نوع تغییرات سازمانی که شامل برخی نقش ها می شود، ادامه می دهند.

با این حال، سخنگوی گوگل تعداد موقعیت هایی را که تحت تأثیر قرار می گیرند مشخص نکرد. هنوز مشخص نیست که چند نفر در تیم های نرم افزاری دستیار گوگل و سایر تیم ها حضور دارند.

سازماندهی مجدد تیم های خاص به عنوان شرکت هایی مانند مایکروسافت و Google در مورد پیشرفت در حال رشد فناوری تولید AI به دنبال موفقیت در Chatbot هوش مصنوعی JPT Chat JPT حساب می شود.

سال گذشته گوگل اعلام کرد که قصد دارد قابلیت های هوش مصنوعی را به دستیار مجازی خود اضافه کند. هوش مصنوعی به دستیار اجازه می دهد کارهایی مانند کمک به افراد در برنامه ریزی سفرها یا ردیابی ایمیل ها و پرسیدن سوالات بعدی را انجام دهد.

براساس گزارش رویترز ، Alphabet در ژانویه 2023 اعلام کرد که قصد دارد 12000 شغل یا 6 درصد از نیروی کار جهانی این شرکت را کاهش دهد. تا سپتامبر 2023، شرکت مادر گوگل 182381 کارمند در سراسر جهان داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.