افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
5

تعداد قربانیان زلزله ژاپن به 213 نفر رسید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 176240
تعداد قربانیان زلزله ژاپن به 213 نفر رسید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، به گفته مقامات، تعداد قربانیان زلزله مرگبار ژاپن به 213 نفر رسیده است، این در حالی است که هنوز تعداد زیادی مفقود هستند و هویت تقریبا 100 نفر هنوز مشخص نشده است. مرده. . به گزارش این خبرگزاری، فرماندار استان ایشیکاوا در ژاپن تایید کرد که […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، به گفته مقامات، تعداد قربانیان زلزله مرگبار ژاپن به 213 نفر رسیده است، این در حالی است که هنوز تعداد زیادی مفقود هستند و هویت تقریبا 100 نفر هنوز مشخص نشده است. مرده. .

به گزارش این خبرگزاری، فرماندار استان ایشیکاوا در ژاپن تایید کرد که تعداد قربانیان زمین لرزه های اخیر در این استان و سواحل شبه جزیره نوتو به 213 نفر افزایش یافته است.

بر اساس این بیانیه بیش از 28 هزار نفر در سرتاسر استان در کانکس ها و 3100 نفر نیز بر اثر بسته شدن جاده ها گرفتار شده اند.

قطعی برق در برخی مناطق همچنان ادامه دارد.

بر اساس این بیانیه، 567 مصدوم تحت مداوا هستند و تلاش تیم های امدادی برای یافتن 52 مفقود شده ادامه دارد.

در پی این زمین لرزه و پس لرزه های آن، حدود 200 ساختمان در شهر واجیما تخریب شد و 10 هزار خانه در این شهر بدون آب آشامیدنی و 7800 خانه بدون برق هستند. سایر شهرهای آسیب دیده از زلزله نیز شرایط مشابهی را تجربه می کنند.

به گفته مسئولان این زمین لرزه خسارت قابل توجهی به زیرساخت ها از جمله جاده ها و پل ها وارد کرده و در نتیجه عملیات گروه های امدادی در مناطق زلزله زده با مشکل مواجه شده است.

از روز دوشنبه، بیش از 150 زمین لرزه با بزرگی های مختلف در ژاپن رخ داده است که قوی ترین آنها 7.6 در مقیاس ریشتر بوده است.

تهدید سونامی برای کل سواحل غربی این کشور بیش از 20 ساعت باقی ماند. این زمین لرزه قوی ترین زمین لرزه ای بود که از سال 1885 در این بخش از ژاپن رخ داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.