افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

درویش: هیئت مدیره پرسپولیس تکمیل است/ یکی از طلبکاران ما ۱۰ سال پیش فوت کرده بود

  • کد خبر : 17611

باشگاه باشگاه گفت که سرمربی فعلی تیم فوتبال این، فصل آینده نیز هدایت سرخپوشان را خواهد داشت. رضا درویش پس از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: ابتدا اولادت امام حسن (ع) را به هموطنان عزیز می‌گویم. سوای بردن مسابقه، بازیکنان ما بازی خیلی ارائه کردند و ترکیبان رفتند به تیم. […]

باشگاه باشگاه گفت که سرمربی فعلی تیم فوتبال این، فصل آینده نیز هدایت سرخپوشان را خواهد داشت.

رضا درویش پس از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: ابتدا اولادت امام حسن (ع) را به هموطنان عزیز می‌گویم. سوای بردن مسابقه، بازیکنان ما بازی خیلی ارائه کردند و ترکیبان رفتند به تیم. در این عید، این پیروزی را به همه تقدیم می‌کنیم که در سخت‌ترین شرایط می‌شوند.

وی درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای مشخص: همکاران ما در گذشته تا ساعت سه یا چهار صبح تنظیم اسناد بودند و بدهی‌هایی داشتند. یکی از ما ۱۰ سال پیش فوت کرده بود باید خانواده او را از طریق وی پیدا کنیم. خدا کمک کرد و بچه‌ها زحمت کشیدند تا همه بدهی‌های اعلام شده را پرداخت کردند. خدا را شکر مشکلی نیست و اسناد تا روز ۱۰ فروردین بارگذاری شد.

شرکت‌های باشگاه درباره استقلالی‌ها برای مجوزهای حمایت از این کشور معتقدند سرخپوشان، کرد: آنها راست می‌گویند. باشگاه پرسنل باید تا ساعت سه صبح بیدار بمانند و این یک حمایت است. این افراد به تیم علاقه مند هستند که چنین کاری انجام می دهند.

درویش در مورد حساب باشگاه پرسپولیس و اینکه بازیکنانی که می گویند در پرداخت کالدرون به پرسپولیس کمک کرده بود، کرد: حساب های ما به‌خاطر سختکار بسته شد. همچنین پنجره باشگاه به‌خاطر بدهی به کالدرون بسته شد پس از آن مشکلات مالی برای باشگاه وجود داشت.

وی پاسخ به این پرسش که آیا یحیی در فصل آینده نیز قهرمان خواهد ماند خیر، بیان کرد: او تا سال آینده قرارداد دارد ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ دارد. یعنی رئیس پرسپولیس خواهد بود.

مدیر باشگاه درباره بیانیه سازمان خصوصی‌سازی پیرامون تعیین هیئت مدیره سرخابی‌های پایتخت توسط این گفت: نمی‌دانم چه دستورالعملی دارد و شاید مجوزی برای هیئت مدیره دو باشگاه گرفته شده است. این موضوع، را تغییر نمی‌دهد و ما وظیفه داریم تا روزی که برای شادی این هواداران از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم. هواداران با مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور، پرسپولیس را می‌سازند.

درویش در احتمال ایجاد تغییر در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: هیئت مدیره ما است و شما باید تصمیم بگیرید.

وی درباره رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره صدور مجوز کمیسیون مصارف پرداخت از پول‌های سهامداران مشخص کرد: اساس کار است که مجوزهای هزینه‌های خودمان را از این کمیته بگیریم و اگر کمیته مصارف مجوز ندهد، بانک هم پولی به ما بدهد.

مدیر باشگاه در پاسخ به این پرسش که آیا یک جزء یک پول مالی یا خیر، پاسخ داد: امتحان امتحان را در این باره بگذراند!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.