افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

امیری: حذف استقلال، آبروریزی ملی بود / پرسپولیس هم مشکلات زیادی دارد

  • کد خبر : 17609

مدافع – هافبک تیم پرسپولیس گفت: استقلال رقیب ماست اما حذف این تیم از ضربه بزرگی به فوتبال کشور بود. وحید امیری بعد برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس ملوان اظهار داشت: خدا هزار هزار شکر که بازی خیلی سختی را بردیم. به تیم خوب ملوان تبریک می‌گویم. می‌دانستیم کارمان خیلی سخت است، اما […]

مدافع – هافبک تیم پرسپولیس گفت: استقلال رقیب ماست اما حذف این تیم از ضربه بزرگی به فوتبال کشور بود.

وحید امیری بعد برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس ملوان اظهار داشت: خدا هزار هزار شکر که بازی خیلی سختی را بردیم. به تیم خوب ملوان تبریک می‌گویم. می‌دانستیم کارمان خیلی سخت است، اما متحد شده بودیم که سه امتیاز را کسب کنیم. با توجه به اینکه روز زودتر از رقبای خود بازی، خیلی انگیزه داشتیم بازی را با پشت سر گذاشتن و خدا را شکر که با نتیجه خوبی همراه شد.

وی درباره صحبت های مبنی بر نگاه خاص به تیم فوتبال گفت: خدا را میگیرم که ما هم خیلی مشکل داریم. یکسری مشکلات داریم که بیان کردنش روی خوشی برای تیم بزرگ پرسپولیس ندارد. تیم ما خیلی دریافتی، حتی مسائلی مانند شرایط غذایی را دارد، به هر حال رسالتی داریم و آنهم تمام تلاش را می‌کنم، تلاش زحمت خود را بکشیم بکشیم بکشیم بکشیم بکشیم بکشیم بکشیم بکشیم بکشیم بکشیم بکشیم بکشیم بکشیم بکشیم بکشیم بکشیم بکشیم بکشیم چون می‌دانیم در این شرایط اقتصادی با سخت‌ترین ورزشگاه می‌آیند تا از ما حمایت کنیم. بخواهیم هر روز این صحبت‌ها را برای هواداران بکنیم خوشایند نیست.

مدافع – هافبک تیم پرسپولیس در مورد حذف استقلال از آسیا مشخص: حذف ضربه بزرگی فوتبال کشور بود. این تیم رقیب ماست، اما باید اینجا نگاه ملی داشته باشیم و این اتفاق آبروریزی بزرگدی . امیدوارم تمام فوتبال کشور و دولت فکر صد برای این موضوع بکنند تا دیگر دچار این مشکلات شوند. اینجا فقط بحث استقلال، پرسپولیس، فولاد و سپاهان نیست و بحث ملی است. شما دیدید فولاد مقابل الهلال بازی می‌کرد تمام ایران داشت این تیم الهلال را شکست و مراحل بالاتر برود. امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم و اتفاقاتی که در تلویزیون می‌افتد نیرز رودی باشد.

امیری درباره عدم دلسوزی مدیران فوتبال ایران و دریافت درباره مطالبات گفت: باید را که در مدیریت و تحصیل کرده و تجارت تجارت بین‌المللی دارند، در این موقعیت قرار دارند. نباید این اتفاقی بیفتد که سالیان سال در باشگاه کشیده و با آبرو است، خدای نا کرده این برایش بیفتد و باعث ناراحتی شود. دل ما اتفاقاتی که در تلویزیون شکست خورد و نداشتم این اتفاقات بیفتد که روی خوشی.

وی در مورد وضعیت قراردادش با باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: یک سال دیگر با پرسرسپولی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.