افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

بهترین کرم پودرهای سبک که می توانید هر روز روی صورتتان بزنید تا حالتی به پوستتان نرسد / راز داشتن پوستی نرم و پوشیده

  • کد خبر : 176006
بهترین کرم پودرهای سبک که می توانید هر روز روی صورتتان بزنید تا حالتی به پوستتان نرسد / راز داشتن پوستی نرم و پوشیده

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: 1 به شایانوز- آرایش برای اکثر خانم ها مهم است. کمتر برای زن و بیشتر برای زن. اما در نهایت زیبایی صورت برای همه افراد جامعه مهم است و قطعا هیچکس دوست ندارد زشت دیده شود! البته این به این معنا نیست که زنی که آرایش نمی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

1

به

شایانوز- آرایش برای اکثر خانم ها مهم است. کمتر برای زن و بیشتر برای زن. اما در نهایت زیبایی صورت برای همه افراد جامعه مهم است و قطعا هیچکس دوست ندارد زشت دیده شود! البته این به این معنا نیست که زنی که آرایش نمی کند زیبا نیست، اصلا و هرگز! بلکه آرایش در خدمت زیباسازی صورت و اصلاح عیوب صورت است که میزان آن کاملاً به فضایی که در آن قرار دارد بستگی دارد. امروزه با توجه به اینکه زنان در جامعه بسیار فعال و جسور هستند، احتمالاً هر روز سر کار آرایش می کنند.

در آرایش، چه سبک و چه غلیظ، اولین کاری که به عنوان پایه انجام می دهید، فونداسیون است. این کرم پودری است که پوست را نرم می کند تا بتوانید بقیه زیبایی های مورد نظر را به راحتی انجام دهید. اما سوالی که بسیاری از خانم ها می پرسند این است که کدام کرم پودرها می توانند برای آرایش روزمره سبک و مناسب باشند و پوشش مناسب و قابل قبولی داشته باشند؟

اگر یک کرم پودر فقط سبک باشد، این معیار نیست و شاید قدرت آن برای داشتن پوشش خوب کافی نباشد و در نتیجه چهره ای داشته باشید که آزارتان نمی دهد و سنگین نیست، اما از طرف دیگر، لکه ها و خطوط به وضوح زیر سایه و خط هستند. چشم ها، رژ لب و رژگونه شما امضا هستند!

اما نگران نباشید زیرا قطعا برندهایی وجود دارند که هر دو مورد را ارائه می دهند و چهره ای عالی و راحت برای شما ایجاد می کنند. کافی است مقاله ما را دنبال کنید و با چند برند جذاب و پرطرفدار که شیک هستند و کیف مناسبی دارند آشنا شوید.

کرم پودر سبک

1- قطعا از آرایش با کرم پودر استی لودر خسته نخواهید شد

کرم پودر استی لودر یکی از کرم پودرهای سبک معروف است که با ویژگی های فوق العاده فراوان توانسته انقلابی بزرگ در قلب خانم ها ایجاد کند! داشتن پوشش دهی بالا، بافت سبک و البته ماندگاری عالی، کرم پودر استی لادر دابل ور استی لادر را به یکی از بهترین کرم پودرهای سبک مناسب برای استفاده روزانه تبدیل کرده و حتی می توان از آن برای آرایش حرفه ای نیز استفاده کرد. . ممکن است از شما بپرسند کرم پودر استی لودر که آنقدر از آن تعریف می کنند چه ویژگی هایی دارد. برای شناخت بیشتر با خصوصیات این کرم پودر آشنا خواهید شد.

چه ویژگی هایی دارد؟ دارای بافتی بسیار سبک و بر پایه آب، ماندگاری بالا و ثبات رنگ تا 24 ساعت، مناسب برای انواع پوست، پوشش دهی و پوشش دهی بالا، بدون بوی مصنوعی و همچنین مقاوم در برابر تعریق!

کرم پودر سبک

2- کرم پودر MAC چهره ای مات و مخملی می بخشد

MAC یکی از کرم پودرهای پرطرفدار است که به دلیل بافت سبکی که دارد به عنوان بهترین کرم پودر سبک برای استفاده روزانه شناخته می شود. این کرم به دلیل رنگ های مختلف می تواند به خوبی صورت شما را بپوشاند و آرایشی سبک و جذاب به شما بدهد. در ادامه با ویژگی هایی آشنا می شویم که هر خانمی را به خرید کرم پودر MAC ترغیب می کند.

چه ویژگی هایی دارد؟ فاقد ترکیبات چرب، مناسب برای انواع پوست، دارای تنوع رنگی فراوان، ماندگاری طولانی تا 24 ساعت و همچنین ضد آکنه و آکنه است.

کرم پودر سبک

3- طراوت و لطافت را با کرم پودر نارس تجربه کنید

امروزه با توجه به اینکه خانم ها مدت زمان مشخصی را بیرون از خانه، محل کار یا مهمانی ها می گذرانند، به دنبال کرم پودری سبک و با پوشش بالا هستند تا بتوانند برای مدت طولانی صورت خود را در بهترین حالت نگه دارند. کرم پودر نارس (Natural Radiant) دقیقاً یکی از گزینه هایی است که می توانیم به شما ارائه دهیم، زیرا این کرم پودر به دلیل ساختار خوب برای استفاده روزانه شناخته شده است و عملکرد خوبی از خود نشان می دهد. این پودر آبرسان نیز می باشد.

چه ویژگی هایی دارد؟ دارای ترکیبات مرطوب کننده، بدون عطر و روغن، مقاوم در برابر تعریق، بافت سبک و مایع، مناسب برای انواع پوست، دارای تنوع رنگ و همچنین دارای خواص ضد لک و ضد جوش می باشد.

کرم پودر سبک



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.