افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

ایده خلع سلاح مقاومت ساده لوحانه است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 175904
ایده خلع سلاح مقاومت ساده لوحانه است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اسامه حمدان از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که اشغالگران تمامی جنایات علیه مردم غزه را نقض آشکار قوانین بین المللی کرده اند. حمدان گفت: نیروهای اشغالگر کودکان غزه را به شهادت می‌رسانند و آنها را می‌ربایند. از 16 مهر تا کنون بیش […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اسامه حمدان از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که اشغالگران تمامی جنایات علیه مردم غزه را نقض آشکار قوانین بین المللی کرده اند.

حمدان گفت: نیروهای اشغالگر کودکان غزه را به شهادت می‌رسانند و آنها را می‌ربایند. از 16 مهر تا کنون بیش از 350 نفر در کرانه باختری به شهادت رسیده اند.

وی ادامه داد: اشغالگران به غیرنظامیان و بیمارستان ها حمله می کنند و قبرها را حفر می کنند. وضعیت غزه بحرانی است و این وضعیت هشداری برای افزایش شهدا، مجروحان و آوارگان است.

حمدان گفت: منتظر هستیم تا هماهنگ کننده امور بشردوستانه و بازسازی سازمان ملل در غزه اقدامات جدی برای پایان دادن به رنج مردم غزه انجام دهد.

وی ادامه داد: تبلیغات اشغالگران مبنی بر انتقال به مرحله سوم جنگ دروغ است و دست خود را از دست داده اند. دشمن نتوانسته به همه اهداف خود دست یابد و اسرا تا زمانی که شرایط مقاومت را نداشته باشند آزاد نخواهند شد. شرط اول مقاومت، توقف حمله به غزه است.

حمدان با اشاره به اقدامات واشنگتن در قبال جنگ غزه افزود: دولت آمریکا همچنان به رویدادهای غزه از دید اسرائیل نگاه می کند. دولت آمریکا همچنان به حمایت از دشمن صهیونیستی ادامه می دهد و این باعث می شود اقدامات صهیونیست ها از نظر اخلاقی در قبال آمریکا مسئولیت پذیر باشد.

وی ادامه داد: شکست عزم دولت آمریکا برای توقف جنگ، چهره اخلاقی فرضی آن را از بین می برد. ما از دادگاه کیفری بین‌المللی می‌خواهیم که تسلیم فشارهای آمریکا نگردد.

حمدان گفت: از هر تلاشی که از ملت ما حمایت کند و پایان جنگ را تایید کند استقبال می کنیم. فقط فلسطینی ها حق دارند سرنوشت خود را تعیین کنند و کشورشان را به عنوان پایتخت بیت المقدس تعیین کنند.

وی افزود: کابینه رژیم اشغالگر با تایید وجود ابتکار عمل برای آزادی اسرا سعی در فریب افکار عمومی دارد. تا زمانی که صحبت از پایان جنگ و توقف کامل آن به میان نیاید، هیچ ابتکار و اقدامی صورت نخواهد گرفت. در حال حاضر هیچ بحثی در مورد هیچ ابتکار یا اقدامی وجود ندارد.

حمدان ادامه داد: ایده خلع سلاح مقاومت ساده لوحانه است و واقعیت های موجود را نادیده می گیرد. صحبت از عقب نشینی مقاومت از روستا فقط یک خیال است. وضعیت نوار غزه پیچیده تر و بهتر از آن چیزی است که اشغالگران فکر می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.