افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

پلیس پاهای آدم ربا را در هرمزگان بست

  • کد خبر : 175843
پلیس پاهای آدم ربا را در هرمزگان بست

به گزارش رکنا، سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی هرمزگان امروز گفت: با هوشیاری و تلاش موثر و همه جانبه، کار مخبران پلیس در استان یکی است. گروگان در هرمزگان شناسایی و دستگیر و فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده اش تحویل داده شد. وی بیان کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان […]

به گزارش رکنا، سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی هرمزگان امروز گفت: با هوشیاری و تلاش موثر و همه جانبه، کار مخبران پلیس در استان یکی است. گروگان در هرمزگان شناسایی و دستگیر و فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده اش تحویل داده شد.

وی بیان کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان بندرعباسی مبنی بر اینکه برادرش بامداد 30 آذر از منزل خارج شده و برنگشته است، پیگیری فوری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های قبلی مشخص شد این آدم ربایی توسط فرد یا افرادی انجام شده است که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، انجام تحقیقات فنی و تخصصی و با استفاده از روش های پلیسی، یکی از عاملان آدم ربایی «امیر مسعود ب.» شناسایی شدند. و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی ضمن اعتراف به آدم ربایی از محل اختفای فرد ربوده شده در شهرستان کهنوج خبر داد که ماموران با تشکیل اکیپی، وی را با صدور قرار قانونی به محل اعزام کردند که این امر انجام شد. روز گذشته گروگان ها در بیابان های اطراف شهرستان کهنوج به درستی و سلامت شناسایی و آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به انگیزه متهم از این اقدام مجرمانه زورگیری 15 میلیارد ریالی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و روانه زندان شد. با شناسایی و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان احتمالی این پرونده همچنان باقی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.