افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

جمشید شاه محمدی: شنیده‌ام قرارداد عمری 000 میلیون تومان است/ عبدی ۵ انتخاب گرز باز

  • کد خبر : 17580

جمشید شاه محمدی اسبق پرسپولیس گفت: من وکیل مهدی عبدی نیستم اما می‌بینم یک استعداد ایرانی است. او هر باری که بازی کرده به لطف هوش بالای خودش است گره بازی را باز کند. درآخرین دیدار برابر مس رفسنجان، لئاندرو پریرا تیم سرخپوشان تهرانی به دلیل محرومیت غایب. مصاف تیم‌های رفسنجان و پرسپولیس در حالی […]

جمشید شاه محمدی اسبق پرسپولیس گفت: من وکیل مهدی عبدی نیستم اما می‌بینم یک استعداد ایرانی است. او هر باری که بازی کرده به لطف هوش بالای خودش است گره بازی را باز کند.

درآخرین دیدار برابر مس رفسنجان، لئاندرو پریرا تیم سرخپوشان تهرانی به دلیل محرومیت غایب. مصاف تیم‌های رفسنجان و پرسپولیس در حالی که با برتری شاگردان گل محمدی به پایان رسید که دیاباته سرشناس اهل مالی قرمزها فقط ۵ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و در دقیقه ۸۵ ۸۵ جانشین مهدی مهدی.

جمشیدی محمدی سابق پرسپولیس ضمن اشاره به این می‌گوید: دو تیم پرسپولیس هیچ کارآیی ندارد. لئاندرو پریرا قرار بود جای یورگن لوکادیا را پُر در دیدار با سپاهان اخراج و پرسپولیس را ۱۰ نفره کرد. شیخ دیاباته هم بیشتر از پزشکان پرسپولیس در کلینیک و کار فیزیوتراپی و درمان . این که هیچ بازیکن خارجی باید بهتر داخلی باشد وگرنه خرید یا توجیهی داشته باشد. هم پریرا هم شیخ دیاباته نشان می‌دهد اصلاً خریدهای تیم بزرگی مثل نبوده و نمی‌تواند به این تیم کمک کند.

او ادامه می دهد: شما یک جوان مستعد ایرانی مثل محمد عمری را با این دو مقایسه کنید. قرارداد محمد من شنیدم ۵۰۰ میلیون تومان قرارداد یک فصل و نیم پریرا آپشن و… نزدیک به یک دلار خواهد شد؟ چرا باید این به پای پایی ریخته شود که برزیلی است اما نه بلد است دریبل، نه بجنگد و نه حتی پرس کند! شیخ دیاباته هم که برای دوران بازنشستگی و تفریح ​​به ایران آمده است. یک بازی می‌دهد و بعد از چند روز انجام می‌شود و به مرخصی می‌رود! به نظر من این دو خارجی روی هم رفته نصف محمد عمری هم نمی‌شوند!

پایان پیشین در خصوص مهدی عبدی نیز بیانان: چه عیان است چه حاجت بیان است. من وکیل مدافع مهدی عبدی نیستم اما می‌بینم یک استعداد ایرانی است. او هر چه بازی کرده است به لطف هوش بالاتر است بازی را باز کند و همین دیدار با رفسنجان هم یک پنالتی از مدافعان حریف گرفت. پس چرا باید نیمکت نشین مطلق شیخ دیاباته بازنشسته و پریرا شود؟ من در تیم پرسپولیس نیستم و قصدم مهدی را در کار گل محمدی را هم ندارم وقتی می‌بینم عبدی می‌تواند از خودم می‌پرسم که چرا باید این حضور جوان روی نیمکت بنشیند و بازی دو بی تأثیر پرسپولیس را تماشا کند.

جمشید شاه همچنین می‌شود: این مشکل ما نیست و مربوط به چند سال گذشته است. در مورد خرید بازیکن بازیکن ما واقعا مشکل داریم و هنوز نمی‌دانیم. خریدهای خارجی ما از روی دیدن فیلم گلچین شده بازیکنانی هستند که هر کسی را فارسی مید. شما اگر فیلم بازی‌های جوانی من را روی همین الان بخرید دارم الان بالای ۵۰ سال سن! این افراد به لطف یک فیلم گلچین و بدون مطالعه کافی می‌شوند که متأسفانه کارآیی.

او ادامه می‌دهد: من می‌پرسم الان رادوشویچ با چه مبلغی و قراردادی در کشورش بازی می‌کنم؟ باور کنید بیشتر ماهی ۲ هزار دلار نمی‌شود اما اکنون باید نزدیک ۹۰۰ هزار دلار به او باشد! این دروازه‌بان با مبلغی می‌تواند یک بزرگ در شهر خودش در کرواسردی بخخی! آخر چرا ما با چنین گلری که در کشور هم می‌گویند چنین قراردادهایی و پرسپولیس را نمی‌توانند کنند؟ کنند؟ شما در فوتبال خودمان دروازه‌بان‌هایی می‌بینید که مرتب و با استعدادتر هستند، اما کسانی که نمی‌بینند و من بیشتر به جوانان مستعد فوتبال خودمان می‌دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.