افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

اعتزیری: درویش به جای گل محمدی باید استعفا می داد/خیلی ها دوست نداشتند او در پرسپولیس بماند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 175792
اعتزیری: درویش به جای گل محمدی باید استعفا می داد/خیلی ها دوست نداشتند او در پرسپولیس بماند – پرسپولیس نیوز

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که مدیرعامل این باشگاه باید به جای یحیی گل محمدی استعفا می داد. سهراب عثیری در گفت وگو با تسنیم درباره جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس اظهار داشت: یادم هست وقتی گل محمدی به پرسپولیس آمد در مصاحبه ای گفته بود که می خواهد در پرسپولیس تمرین […]

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که مدیرعامل این باشگاه باید به جای یحیی گل محمدی استعفا می داد.

سهراب عثیری در گفت وگو با تسنیم درباره جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس اظهار داشت: یادم هست وقتی گل محمدی به پرسپولیس آمد در مصاحبه ای گفته بود که می خواهد در پرسپولیس تمرین کند. یحیی عاشق پرسپولیس است و طبیعتا خیلی از هواداران این تیم از رفتن او ناراحت هستند. فکر می کنم مدیرعامل پرسپولیس به جای گل محمدی باید استعفا می داد و بعد می توانستیم واکنش ها را ببینیم و به خیلی چیزها برسیم.

وی در ادامه افزود: زمانی که برونکو از پرسپولیس رفت خیلی ها فکر می کردند سقوط این تیم در حال نزدیک شدن است اما گل محمدی در شرایطی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت که این تیم دوران درخشانی را با برونکو سپری کرد و هیچکس حاضر به پذیرش چنین چیزی نبود. خطر. گل محمدی در این سه چهار سال با پرسپولیس نتایج بسیار خوبی گرفت و بی شک یکی از بهترین مربیان تاریخ این باشگاه است. او در این سال ها برای پرسپولیس جنگید و قدر کار گل محمدی در پرسپولیس بعدا مشخص می شود.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: خیلی ها دوست نداشتند گل محمدی در پرسپولیس بماند و در واقع می توان گفت او مجبور به این تصمیم شد. یحیی مربی فوق العاده ای است و امیدوارم در دوران مربیگری موفق باشد اما باز هم کاش درویش به جای گل محمدی استعفا می داد.

عیسی درباره احتمال حضور برانکو در پرسپولیس و رد پیشنهاد این باشگاه اظهار داشت: هواداران پرسپولیس خاطرات خوبی از این مربی دارند و حالا که گل محمدی با عملکردی عالی از این تیم جدا شده، بدون شک هواداران گزینه دیگری دارند. که برانکوها راضی نیستند. من هم شنیدم برونکو جواب منفی داده اما باشگاه پرسپولیس باید هر چه زودتر جایگاه سرمربی را مشخص کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)