افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

فیلم آزاده زارعی شرط جالبی برای خواستگارانش است! / افراد با اولویت بالا!

  • کد خبر : 175687
فیلم آزاده زارعی شرط جالبی برای خواستگارانش است!  / افراد با اولویت بالا!

ازدواج و معیارهای کشاورزی آزاد آزاده زارعی درباره انتخاب مرد دلخواه و ازدواجش گفت: ازدواج نکردم اولا به دلیل سخت گیری های زندگی و دوم اینکه کارم برایم خیلی مهم است، از بچگی عاشق کارم بودم. برای من مهم بود تا زمانی که به اهدافم نرسیدم ازدواج نکنم تا مسیر شغلی من تغییر نکند و […]

ازدواج و معیارهای کشاورزی آزاد

آزاده زارعی درباره انتخاب مرد دلخواه و ازدواجش گفت: ازدواج نکردم اولا به دلیل سخت گیری های زندگی و دوم اینکه کارم برایم خیلی مهم است، از بچگی عاشق کارم بودم. برای من مهم بود تا زمانی که به اهدافم نرسیدم ازدواج نکنم تا مسیر شغلی من تغییر نکند و من را به بیراهه نکشاند، ناگزیر با بزرگتر شدن از مادر نشدن می ترسد و طعم شیرین خانواده را حس نمی کند. ، که می تواند ازدواج را جذاب کند.

وی در خصوص معیارهای خود برای ازدواج گفت: مردی را دوست دارم که چهره هنری نداشته باشد اما هنرمند را درک کند. او همچنین در مصاحبه قبلی خود گفته بود که قد یک مرد برای او جذاب است و می تواند یکی از معیارهای او باشد. ، او همچنین به دنبال فردی با ایمان است که بتواند در زندگی به او اعتماد کند.

زارعی در ادامه بیان کرد: دوست دارم این فرد انسان باشد، مهربان باشد، بفهمد یک زن چه نیازی دارد و از همه مهمتر ایمان داشته باشد. به نظر من ایمان خیلی مهم است. ایمان یعنی دروغ نگفتن، خیانت نکردن، دزدیدن مال مردم و به نظر من مهمتر از ایمان است. این روزها به خودم می گویم حتماً حکمت و تقدیر بوده است و اگر روزی تصمیم به ازدواج گرفتم، قطعاً با یک فرد با ایمان، صداقت و اصالت خواهد بود.»

طرفداران خواستگاری از آزادی

وی در پاسخ به سوال خبرنگار رکنا مبنی بر اینکه آیا تا به حال از بین هوادارانتان کسی از شما خواستگاری کرده است، گفت: این اتفاق افتاد و خیلی پیشنهاد جالبی بود.

برنامه ای به نام پژمان بازغی ساخته شد و او به عنوان مجری حضور داشت. در سوالی از من خواستند ملاک هایی را که برای ازدواج در نظر می گیرم بیان کنم. گفتم مثلا بس کن. بعد یه روز خیلی عجیب گذشت، پیغام های مداوم مردم به لایو استریم من اومد و مثلا مردی گفت قد من 190 سانتی متره. “این واقعا خنده دار بود، اما همه اینها فقط یک شوخی بود!”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.