افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

باقری: درست نیست استقلال درباره تیم رقیب صحبت کنند/ بابت قهرمانی در لیگ نامید نیستیم

  • کد خبر : 17563

مربی تیم پرسپولیس بر این عقیده است که اگر مربی ایرانی در جام جهانی هدایت تیم را به‌عهده داشت، رسانه‌ها و نابودش می‌کردند. پرسپولیس در خودش بازی با ملوان می‌کند که جدول رده‌بندی لیگ برتر چهار امتیاز کمتر از سپاهان این موضوع را دارد که کار سرخپوشان را برای قهرمانی سخت کرده است، ولی کریم […]

مربی تیم پرسپولیس بر این عقیده است که اگر مربی ایرانی در جام جهانی هدایت تیم را به‌عهده داشت، رسانه‌ها و نابودش می‌کردند.

پرسپولیس در خودش بازی با ملوان می‌کند که جدول رده‌بندی لیگ برتر چهار امتیاز کمتر از سپاهان این موضوع را دارد که کار سرخپوشان را برای قهرمانی سخت کرده است، ولی کریم باقری اعضای اصلی کرد که آنها هرگز برای قهرمان شدن در برتری نامیدند.
باقری درباره پرسپولیس، بازی با ملوان و… با تبدیل شدن به مشروح آن در زیر:

وضعیت تیم در آستانه بازی با ملوان چگونه است؟

خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی با ملوان هستیم. ملوان تیم جوانی است و واقعاً آنها انگیزه دارند که برابر پرسپولیس نشان د. ما بازی سختی داریم، ولی باید سه امتیاز را بگیریم که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

برای مسابقات قهرمانی و نزدیکی با سپاهان و استقلال، فکر می کنید این اتفاقات را برای پرسپولیس رقم بزنید؟

تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیرم تا در پایان فصل اتفاقات خوبی برای ما رخ دهد. شکست هم برابر کار ما را سخت کرد، شش بازی دیگر باقی است که هر کدام از آنها یک فینال مهم هستند. باید دید تیم‌ها چه نتایجی می‌گیرند، ولی ما خوب می‌گیریم و فرصتی برای اشتباه داریم.

به نظر شما شانس هر سه تیم برای قهرمانی برابر است؟

در زمان سپاهان صدرنشین است و طبیعی است که کاغذ شانس آنها بیشتر، ولی در فوتبال چیزی معلوم نیست. هر سه تیم تلاش می‌کنند و باید در بازی‌های آینده چه اتفاقاتمی رد ببینند. کار ما کمی سخت شده است، ولی هرگز بابت قهرمانی در لیگ ناامید نیستیم. در جام حذفی هم موقعیت خوبی داریم و تلاش می‌کنیم امسال فصل را با جام حذفی کامل کنیم.

مشکلات اخیر باعث شد برخی از بازیکنان این تیم کنایه از مشکلات پرسپولیس در حرف بزنند، در این چه صحبتی دارید؟

حضور پرسپولیس در آسیا یک ویترین است و در این سال‌ها بارها بود که این دو تیم با مشکلاتی که وجود داشت ولی‌اند، درست بود، بازیکنان در مورد تیم تیم حریف حریف صحبت می‌کردند. مگر پرسپولیس در این سال‌ها بحران مالی و مشکلی ندارید؟ بسیاری از بدهی‌ها توسط مدیران قبلی دو باشگاه تسویه نمی‌شود. در این صبح می‌خوابید و فردا قیمت دلار چند می‌شود، وقتی هم پرداخت این مشکلات ایجاد خواهد شد. حذف استقلال لیگ قهرمانان آسیا اتفاق ناراحت کننده‌ای است، باید اجازه بدهیم این مسائل را به وجود بیاوریم؟! مطمئن باشید باز هم از این مشکلات می بینید و این آخرین مورد نمی تواند باشد.

هفته‌ای شایعه جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس و اسکوچیچ در این تیم برای فصل مطرح شد، در این زمینه چه صحبتی دارید؟

محیط محیط با معلومات فرق دارد و معمولاً وقتی نزدیک می‌شویم این شایعات فصل مطرح می‌شود. گل‌محمدی رئیس است و یک فصل دیگر هم با تیم قرارداد دارد، در آینده اتفاقی می‌افتد که پیش‌بینی نمی‌شود، اما این را بگویم که ما در دو جام شانس قهرمانی و تجربه‌مان روی بازی‌های بازی‌های آینده.

چرا پریرا برزیلی پرسپولیس تا الان عملکرد مثبتی داشته است؟

هر بازیکنی یک لیگ جدید می‌رود طبیعتاً نیاز دارد تا خودش را تیم هماهنگ کند، برخی بازیکنان هماهنگ می‌شوند، ممکن است بازیکنان دیگر و برخی هم اصلاً نمی‌توانند موفق شوند، پریرا بدی نیست، اما خودش باید تلاش کند که بتواند موفق شود.

در مورد حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی چه صحبتی دارید؟

برای ما چه‌کسی سرمربی تیم ملی نیست، چون موضوع حمایت از تیم است، حالا که آقای قلعه‌نویی شده است، همه باید از این مربی حمایت کنند تا تیم ملی نتیجه بگیرد برای این مربی و بازیکنان تیم ملی ملی آرزوی.

با حضور در کادر فنی تیم ملی صحبتی نشد؟

خیر.

بعد از اسکوچیچ، تیم ما با کی‌روش هم جام جهانی نتایج خوبی، نظرتان در این مورد چیست؟

من خیلی دوست دارم در گذشته صحبت کنم، ولی در جام مربی ایرانی کی‌روش هدایت تیم ملی را به اکثریت می‌دهد و رسانه‌ها رسانه‌ها پدرش را در می‌آوردند و می‌آورند و نابود می‌کنند. بعد از هیچ‌کدام از بابت‌های جهانی آن نتایج توضیحی درباره رسانه‌ها هم در مورد تیم ملی واکنش نشان ندادند.

قبولی در جام ملت های آسیا کار سختی برای قهرمانی داریم؟

بله، در این جام تیم‌هایی مثل عربستان، ژاپن و استرالیا حضور دارند، هم می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم، امیدوارم بعد از چند دهه در این جام قهرمان قهرمان شویم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.