افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

۴ ایراد اساسی ورزشگاه آزادی برای میزبانی پرسپولیس در آسیا

  • کد خبر : 17562

ورزشگاه محل میزبانی پرسپولیس در آسیا با آزادی چند اساسی است که تا تاریخ ۳۰ ماه نسبت به رفع آنها اقدام شود. انتخاب حرفه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در روزهای گذشته یکی از داغ‌ترین بحث‌های فوتبالی کشور بوده است. وضعیت بد مالی و پُرشمار وضعیت بغرنجی را برای اخذ حرفه‌ای […]

ورزشگاه محل میزبانی پرسپولیس در آسیا با آزادی چند اساسی است که تا تاریخ ۳۰ ماه نسبت به رفع آنها اقدام شود.

انتخاب حرفه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در روزهای گذشته یکی از داغ‌ترین بحث‌های فوتبالی کشور بوده است. وضعیت بد مالی و پُرشمار وضعیت بغرنجی را برای اخذ حرفه‌ای به وجود آورده است که منجر به حذف استقلالی‌ها از آسیا شد اما پرسپولیس ظاهراً وضعیت بهتری دارد بهتر است.

با اعلام کنفدراسیون آسیا باشگاه‌ها تا تاریخ ۱۰ فروردین ماه تعیین تکلیف بدهی‌ها فرصتی است که در این زمان باشگاه استقلال خود را به آندره‌ای استراماچونی می‌دهد و به همین دلیل شانسی برای حضور در قهرمانان آسیا در آسیا دارد. برخی از مدیران استقلال و همچنین وزیر ورزش همچنان شانس و فرصت برای آبی‌ها باقی می‌مانند.

پرسپولیسی‌ها اما برای تعیین تکلیف بدهی‌های خود وضعیت نسبتاً بهتری دارند، اما نقایصی مدارک این باشگاه دارای مجوز مجوز مجوز است که آنها را به باشگاه پرسپولیس پرسپولیس می‌رسانند. یکی از مشکلات باشگاه پرسپولیس ایرادهای اساسی وارد شده به آزادی است که باید تاریخ ۳۰ فروردین به‌طور کامل رفع شود.

مشکل نور، دریافت گواهی ایمنی، مشکل در خروج و سکوهای آزادی ۴ اصلی و اساسی وارد شده به ورزشگاه میزبان است باید هرچه هرچه زودتر نسبت به رفع رفع آنها اقدام اقدام کند. مالکیت ورزشگاه پرسپولیس نیست پوشاننده ایرادها را باید شرکت توسعه و پرورش ورزشی که زیرمجموعه وزارت ورزش را محدود کرد و به همین دلیل سرخس نیز تصمیم به تصمیم گیری برای تصمیم گیری برای تصمیم گیری برای رفع آنها آنها نشد. پرسپولیسی‌ها در حل نشدن ایرادهای ورزشگاه آزادی، استادیوم امام (ع) مشهد به‌عنوان به‌عنوان به معرفی خواهند کرد.

موضوع دیگر بحث برای صدور مجوز حرفه‌ای مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال است در این زمینه باشگاه پرسپولیس با توجه به حذف استقلال از مانعی مبنی بر مالکیت مالکیت مشترک دو باشگاه وجود دارد اما قرار است جلسه‌ای با کمیته کمیته تصمیم گیری شود. این مشکل نیز راهکاری اندیشیده شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.