افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » چه کسانی مخالف بازگشت برونکو به پرسپولیس هستند؟

  • کد خبر : 175604
اسمارتک نیوز » چه کسانی مخالف بازگشت برونکو به پرسپولیس هستند؟

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، شایعه عجیبی در فضای مجازی مبنی بر عدم حضور برونکو به ایران به دلیل یکسری ناامنی ها شنیده می شود. وقتی این موضوع را پیگیری کردیم، متوجه شدیم که دروغ محض است، درست مثل دروغ 2 میلیون دلاری و شایعه قرارداد سه ماهه! این خبر اولاً نشان می دهد […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، شایعه عجیبی در فضای مجازی مبنی بر عدم حضور برونکو به ایران به دلیل یکسری ناامنی ها شنیده می شود. وقتی این موضوع را پیگیری کردیم، متوجه شدیم که دروغ محض است، درست مثل دروغ 2 میلیون دلاری و شایعه قرارداد سه ماهه! این خبر اولاً نشان می دهد که برخی جریان ها دوست ندارند برونکو به ایران بیاید و روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

شاید این روندها مربوط به چرخه واسطه گری دیگر مربیان خارجی باشد و به هر حال باید بررسی شود اما در این شرایط چه سودی برای صلاح پرسپولیس دارد؟ به هر حال در این مقطع بهترین گزینه برای پرسپولیس برونکو است چون هم بازیکنان و هم هواداران او را قبول دارند، او فضای پرسپولیس و فوتبال ایران را می شناسد و مربی کم حاشیه ای است.

گزینه ای غیر از برونکو نه از استقبال لازم در بین پرسپولیسی ها برخوردار است و نه شناخت کافی از فوتبال ایران دارد. همانطور که در خبرها خواندید، برانکو در مذاکرات اولیه حرفی از پول نزده که البته اگر گفته باشد عجیب نیست. کروات فقط خواهان حسن نیت و صداقت است. اینکه او بگوید باید مالیات من را کسر کنند، چیز زیادی نمی خواهد. حتی اگر پول زیادی می خواهید، می توانیم مذاکره کنیم و به نتیجه برسیم. برانکو در مقطعی به لطف پرسپولیس 400 هزار دلار تخفیف گرفت تا باز هم بتوانیم با او کنار بیاییم.

مطمئنا این روزها دلال ها در کمین پرسپولیس هستند و درویش اگر به دلایلی نتوانست برونکو را راضی کند باید مراقب باشد گول دلالان دیگر مربیان را نخورد. پیش از این نوشته بودیم که سطح توقع هواداران پرسپولیس بالاست و حضور مربی غیر از برونکو این خطر را به دنبال دارد که در برخی بازی ها پیروز نشود و بلافاصله شعار هیاکان، راهکان در ورزشگاه ها شنیده شود.

پرسپولیس در مورد جدول در شرایطی است که اگر 2 یا 3 بازی را نبرد باید جام را واگذار کند اما اگر برونکو نبرد حداقل پرسپولیسی ها منتظر آن خواهند بود. و به آنها فرصت دهید.

حضور برانکو فواید زیادی برای مدیریت پرسپولیس دارد و اتفاقا ضرری هم ندارد، بنابراین اگر خواسته های او پذیرفته شود، این پرسپولیس است که سود می برد. فراموش نکنیم که خود یحیی برونکو را به عنوان گزینه ایده آل معرفی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.