افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » رده بندی جهانی کشتی عموزاد و ابوذری به فینال راه یافتند

  • کد خبر : 175556
اسمارتک نیوز » رده بندی جهانی کشتی عموزاد و ابوذری به فینال راه یافتند

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، نخستین روز رقابت های رنکینگ کشتی فرنگی جهان در کرواسی برگزار شد و کشتی گیران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند. در این مرحله در وزن 65 کیلوگرم رحمان آموزد، عباس ابراهیم زاده و حسین ابوذری راهی نیمه نهایی شدند. نتایج این مرحله به شرح زیر است: […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، نخستین روز رقابت های رنکینگ کشتی فرنگی جهان در کرواسی برگزار شد و کشتی گیران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

در این مرحله در وزن 65 کیلوگرم رحمان آموزد، عباس ابراهیم زاده و حسین ابوذری راهی نیمه نهایی شدند. نتایج این مرحله به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم رحمان عموزاد در دور نخست با نتیجه 12 بر 4 و سه اخطاره عبدالله توپراک از ترکیه را شکست داد. آنها در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر از سد شائو هوایوان چین گذشتند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند. او در این مرحله آگوستین دستریباتس از آرژانتین را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

عباس ابراهیم زاده دیگر نماینده کشورمان که در گروه آموزد نیز قرار دارد در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر گودرزی ژابیاشویلی گرجستانی را شکست داد. وی در دور دوم بائو ون وی از چین را با نتیجه 9 بر 2 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله کریستوف بینکوفسکی از لهستان را با نتیجه 5 بر 2 شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. در مرحله نیمه نهایی دو نماینده کشورمان به مصاف یکدیگر رفتند که عموزاد ایرانی با نتیجه 12 بر 4 ابراهیم زاده را شکست داد و راهی فینال شد.

در وزن 74 کیلوگرم حسین ابوذری در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر توبیاس پورتمانین سوئیس را شکست داد. او در دور بعد وادیم کوریلنکو اوکراینی را 8 بر صفر شکست داد. حسین ابوذری در مرحله یک چهارم نهایی یونس امامی را با نتیجه 4 بر 4 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

حسین ابوذری با نتیجه 10 بر 3 مقابل گادژیف آذربایجانی به برتری رسید و به فینال راه یافت.

فینال و مرحله مقدماتی امشب برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.