افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

ائمه جمعه نقش ارزنده ای در ارتباط با جامعه دارند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 175550
ائمه جمعه نقش ارزنده ای در ارتباط با جامعه دارند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی روز جمعه در پنجمین اجلاسیه ائمه جمعه گیلان از برگزاری انتخابات خبر داد. مسائل وی آن را در کشور مهم دانست و اظهار داشت: تاکنون 358 کاندیدای انتخابات شورای اسلامی استان در استان حضور دارند تائیدیه واجد شرایط بودند و هیئت مدیره وجوه اجرایی و جمع آوری رای استان […]

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی روز جمعه در پنجمین اجلاسیه ائمه جمعه گیلان از برگزاری انتخابات خبر داد. مسائل وی آن را در کشور مهم دانست و اظهار داشت: تاکنون 358 کاندیدای انتخابات شورای اسلامی استان در استان حضور دارند تائیدیه واجد شرایط بودند و هیئت مدیره وجوه اجرایی و جمع آوری رای استان برای برگزاری انتخابات پرشور آماده است.

وی به نقش ارزنده ائمه جمعه در تبیین جهاد و ارتباط آنان با جامعه اشاره کرد و گفت: قرابت ائمه جمعه با ائمه جمعه بسیاری از اقدامات و تلاش های دولت را که در رسانه ها انعکاس نمی یابد از این امر می کند. تریبون باید به افراد مختلف جامعه و مطالبات مردم بگوید، آن را به زبان خود بیان کند و مسئولان باید پاسخگو باشند.

استاندار گیلان تاکید کرد: دشمن برای حمله به کشور ما و نظام اسلامی از همه امکانات استفاده می کند و هم اکنون 1404 طرح برای برنامه های توسعه کشور در افق است. کوچک و سعی می کند همه مسائل و چالش ها را به حوزه های مختلف اقتصادی و فرهنگی پیوند دهد.

وی افزود: در شرایطی اقتصاد را اداره می کنیم که دشمنان این مرز و بوم از انتخابات گرفته تا امور فردی و اجتماعی مردم و اقتصاد را به هم پیوند زده و فرهنگ را زیر شعاع خود قرار داده اند.

عباسی تصریح کرد: در عین حال در سه دهه اخیر دشمن با علاقه است گرفتن از ابزارهای مختلف؛ با هدف قرار دادن فرهنگ و استفاده از تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری با خون فرهنگی دشمن مقابله می کنیم.

استاندار گیلان گفت: در مقوله فرهنگی همه باید خود را مسئول بدانیم و احساس مسئولیت کنیم و دیگران را هدف قرار ندهیم زیرا در جنگی گسترده با دشمن هستیم که به تدریج در خانه، زندگی و محل کار ما نفوذ می کند.

مقام سوم گیلان در تولید مرغ

وی با اشاره به تلاش ها و اقدامات دولت در استان روز جمعه خطاب به ائمه جماعات تصریح کرد: هدف دولت افزایش رضایتمندی مردم است و در این راستا سعی شده با مدیریت کم آبی، صرفه جویی شود. مصرف برق و سرمایه گذاری می بینم بهبود در این بخش ها، در حالی که به ما یادآوری می کند که آیا در بخش های مختلف ضعف وجود دارد.

وی به رتبه سوم گیلان در تولید مرغ اشاره کرد و افزود: قیمت مرغ را در استان کنترل کرده ایم، در عین حال با پوشش بخشی از نیاز استان های همجوار، نرخ ها را متعادل کرده ایم و در این مدت. ظرفیت تولید مرغ در استان به طور کامل حفظ شده است.»

عباسی تصریح کرد: برای ساماندهی واردات گوشت قرمز نیز راهکارهایی به دولت ارائه کرده ایم و در حوزه آرد و نان نیز با وجود افزایش مصرف نان در استان، کمبودی در این بخش وجود ندارد.

وی تاکید کرد: در اقتصاد دریایی بر اساس قراردادی که در روزهای اخیر منعقد شد 14 میلیارد ریال در بخشی از کشتی سازی سرمایه گذاری شد.

استاندار گیلان تصریح کرد: همچنین قراردادی به ارزش 50 میلیارد ریال با صنایع دفاعی برای سرمایه گذاری در استان منعقد شد و در ماه های اخیر 40 میلیارد ریال در حوزه پتروشیمی و 35 میلیارد ریال در فولاد سرمایه گذاری شده است. بخش

وی با اشاره به سفر اخیر هیات تجاری گیلان به روسیه و قراردادهای منعقد شده، گفت: بازار روسیه 200 میلیون تن کالا دارد که می توانیم از گیلان و بنادر آستارا، انزلی، کاسپین، ترانزیت کنیم. چمخاله و منطقه اقتصادی لاهیجان را فعالتر کند که به توسعه اقتصادی استان کمک کند.

وی از راه اندازی راه آهن رشت – کاسپین در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این مسیر تکمیل شده و راه آهن رشت – آستارا نیز با تغییراتی در حوزه مشاور در حال انجام است، بنابراین می توان با خسارت کمتری این کار را انجام داد. به محیط زیست جاده آزاد رشت – قزوین نیز تا عید نوروز شلوغ خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.