افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

دیدنی ترین فیلم رهبر معظم انقلاب و خانواده اش در حرم مطهر امامزاده علی بن محمد باقر (ع) اردهال

  • کد خبر : 175547
دیدنی ترین فیلم رهبر معظم انقلاب و خانواده اش در حرم مطهر امامزاده علی بن محمد باقر (ع) اردهال

دقایقی پیش فیلمی از دیدار خانوادگی رهبر معظم انقلاب اسلامی به همراه فرزندان و نوه هایشان با حرم امامزاده علی بن محمد باقر (ع) برای اولین بار پخش شد. حمیدرضا مقدم فر مسئول برگزاری اولین کنگره بین المللی بزرگداشت امامزاده علی بن محمد باقر (ع) پیش از پخش این فیلم کوتاه و تشریح آن گفت: […]

دقایقی پیش فیلمی از دیدار خانوادگی رهبر معظم انقلاب اسلامی به همراه فرزندان و نوه هایشان با حرم امامزاده علی بن محمد باقر (ع) برای اولین بار پخش شد.

حمیدرضا مقدم فر مسئول برگزاری اولین کنگره بین المللی بزرگداشت امامزاده علی بن محمد باقر (ع) پیش از پخش این فیلم کوتاه و تشریح آن گفت: بدون شک امروز روزی تاریخی و ماندگار در تقویم معاصر خواهد بود. برای شهر دارالمومنین کاشان و به ویژه جمعیت منطقه اردهال.

علمای بزرگ در طول تاریخ به شخصیت والای حضرت علی بن محمد باقر (علیه السلام) که سفیر ولایت در ایران اسلامی بودند توجه ویژه ای داشته اند.

این مکان مقدس همواره مورد عنایت و عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) بوده است که در این سال ها در چندین سفر غیررسمی، افتخار حضور در محضر آن حضرت را داشته اند. آهنربای گرانبها، و ارادت و عشق خالصانه خود را نسبت به او ابراز کرد.

یکی از شیرین ترین و ماندگارترین ادای احترام، سفر غیررسمی و خانوادگی رهبر معظم انقلاب با اتوبوس در روز یکشنبه 23 شهریور 1394 بود که موجی از شادی و تعجب را در بین اهالی منطقه که ناباورانه بودند، برانگیخت. وقتی خبر این افتخار را شنیدند و شاهد این صحنه تاریخی بودند.

مفتخریم امروز در مراسم اولین همایش بین المللی حضرت علی بن محمد باقر علیه السلام به همت دفتر انتشارات مقام معظم رهبری گوشه هایی از این سفر تاریخی را آشکار کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.