افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

داشتن یک ایران قدرتمند، انتخاباتی پرشور، لازم است

  • کد خبر : 175517
داشتن یک ایران قدرتمند، انتخاباتی پرشور، لازم است

ایسنا/مازندران جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه اگر بخواهیم ایران قدرتمندی داشته باشیم منوط به حضور حداکثری در انتخابات است، گفت: انتخابات پیش رو از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا دشمنان به دنبال ناامیدی هستند و هستند. سردار احمد برسلانی در نخستین رویداد رسانه ای جام امید که در شهرک صنعتی شهید […]

ایسنا/مازندران جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه اگر بخواهیم ایران قدرتمندی داشته باشیم منوط به حضور حداکثری در انتخابات است، گفت: انتخابات پیش رو از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا دشمنان به دنبال ناامیدی هستند و هستند.

سردار احمد برسلانی در نخستین رویداد رسانه ای جام امید که در شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی (ره) ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم وظیفه سنگینی در انتخابات پیش رو دارند، اظهار داشت: در انتخابات آینده چه خواهد شد. انتخابات به دو صورت بررسی می شود: یک تصمیم وجود دارد: یکی نظر غربی ها که تمام امیدش به کشورهای غربی است. ثانیاً نگاه انقلابی، ولایی و جهادی است که به داخل کشور می نگرد.

وی با بیان اینکه ما به دلیل اطاعت محض از مرجعیت در راس قدرت بودیم، افزود: در حوزه تولیدات دفاعی بسیاری از کشورها به فناوری های ما نیاز داشتند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با توجه به عملکرد افراد به اصطلاح روشن فکر و غرب گرا که در سال های اخیر با رای مردم انتخاب شدند و کشور را با چالش مواجه کردند؛ وی خاطرنشان کرد و گفت: همین مسئولان با مدیریت تصویری خود در عرصه اقتصادی و فرهنگی کشور چالش هایی ایجاد کردند و همه شاهد بودید که چه بر سر کشور آوردند اما با نگاه جهادی و والای مدیران فعلی، دیدند رفع برخی کمبودهای ایجاد شده در کشور

این مسئول با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال تحریف واقعیت و ناامید ساختن جوانان کشور است، افزود: برای شکست تحریم ها باید بر انحرافات فائق آمد.

سردار برسلانی تصریح کرد: امروزه تمام تلاش دشمن در جنگ ترکیبی در جهت ایجاد جنگ شناختی است و با این طرز تفکر سعی می کند با دروغ های خود بر تصورات مردم و نوجوانان تاثیر بگذارد.

وی به نقش تاثیرگذار رسانه ها در شرایط کنونی اشاره کرد و یادآور شد: رسانه ها باید عملکرد مسئولان را به صورت شفاف، افشای واقعیت ها، تبیین و تولید محتوا در اختیار مردم و جهانیان قرار دهند.

سردار برسلانی افزود: سپاه کربلا یک میلیارد و 443 میلیون تومان در زمینه سازندگی، محرومیت زدایی، توانمندسازی و آموزش، اشتغال زایی، گروه های جهادی و خدمات رسانی به مردم خدمات رسانی کرده است که به بیش از 2 میلیون و 354 هزار نفر خدمت رسانی کرد.

وی تصریح کرد: در اداره گروه های جهادی حدود 52 هزار و 535 گروه جهادی در مناطق محروم و حاشیه شهرها خدمات رسانی داشتیم. به گفته برسلانی، 75 هزار شغل در بخش توانمندسازی، 1400 صندوق قرض الحسنه فعال و 4650 کارگاه تولیدی ایجاد شد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه بر اساس طرح حفاظت از جنگل ها و مراتع، یک میلیون اصله نهال غرس شد و روستاهای اقتصاد مقاومتی که نمونه های عملی و آموزشی است ایجاد شد، خاطرنشان کرد: 80 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برگزار شد. و در رفع موانع نیز به 298 واحد تولیدی راکد و نیمه فعال تسهیلات پرداخت شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.