افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

کمیته استیناف اعتراض پرسپولیس را رد کرد/ دکتر حقیت عفو شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 175502
کمیته استیناف اعتراض پرسپولیس را رد کرد/ دکتر حقیت عفو شد – پرسپولیس نیوز

کمیته استیناف نظر خود را در مورد پرونده های ارائه شده صادر کرد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است: در خصوص اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران به رای کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن آقای جواد نکونام به دلیل عدم حضور در نشست خبری به پرداخت […]

کمیته استیناف نظر خود را در مورد پرونده های ارائه شده صادر کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

در خصوص اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران به رای کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن آقای جواد نکونام به دلیل عدم حضور در نشست خبری به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده است. باشگاه تجدیدنظرخواه را با توجه به مجموع پرونده و ادله وارده به پرداخت دو میلیارد ریال بابت مسئولیت تضامنی در جریان بازی فوتبال با تیم پرسپولیس تهران در هفته پنجم لیگ برتر (موقع شده) محکوم می کند. در رأی صادره اعتراض و اعتراض مؤثری که به اظهارات معترض لطمه وارد کند مستند نشده است و با توجه به ماده 106 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، با وجود رد درخواست تجدیدنظر، دادخواست با تعدیل جزای نقدی صادر شده است. نکونام به مبلغ نیم میلیارد ریال و در نتیجه تعدیل جریمه مربوط به باشگاه به یک و نیم میلیارد ریال تایید و اعلام می شود. تصمیم قطعی است.

با توجه به اعتراض باشگاه پرسپولیس تهران به رای کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که بر اساس آن حکم دکتر علیرضا حقیقت، پزشک رسمی باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل عدم حضور به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده است. مسابقه بدون اطلاع IFMARK و محکومیت آقای علی اسدی به دلیل شرکت در مسابقه رسمی بدون مجوز و کارت ثبت نام به مدت 18 ماه از حضور در کلیه استادیوم های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم شد. محکومیت باشگاه پرسپولیس تهران به یک میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل عدم ارائه بازیکن تعویضی، رسمی کردن پزشک و عدم اعلام عدم حضور پزشک تیم در جریان بازی فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان با بررسی قابل مشاهده است. محتویات پرونده و گزارشات موجود، حضور آنان در قبال موارد فوق قصور نبوده و در واقع باشگاه به وظایف خود عمل نکرده است، لذا این قسمت از دادخواست نقض و با دلیل در ماده 106 آیین نامه انضباطی فوتبال است. فدراسیون حکم برائت کمیسر صادر می کند. ) بدون داشتن کارت مجاز در کنار تیم حضور داشته و برخلاف آنچه در حکم کمیته محترم انضباطی آمده است، از کارت پزشکی شخص دیگری استفاده نکرده است، لذا به منظور رعایت اصل تناسب تخلف با جریمه، محدوده محرومیت وی تعدیل و تعدیل می شود، شش ماه محرومیت از کلیه فعالیت های مربوط به فوتبال، فوتبال داخل سالن و فوتبال ساحلی و با توجه به محکومیت باشگاه پرسپولیس با توجه به دلایل مندرج در مصوبه بوده است. صادر شده، اعتراض مؤثر و اعتراضی که به دادخواست علیه وی لطمه وارد می کند، اجرا نشد، مستند به ماده در سند، ضمن رد اعتراض به دادخواست صادره به موجب این دستور، تأیید و قطعی می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)