افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
6

رخت سبز بر تن “بورس”/ شاخص کل رشد کرد!

  • کد خبر : 17536
رخت سبز بر تن “بورس”/ شاخص کل رشد کرد!

شاخص کل بورس در پایان امروز (چهارشنبه، ۱۶ فروردین) با هزار و ۳۶۲ واحد، در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۳۷ هزار واحدی واحدی. به گزارش صبح از ایرنا، امروز بازار بورس تهران، بیش از میلیارد و 222 میلیون سهم حق‌تقدم و اعتبار ارزش 115 هزار و 98 98 میلیون میلیارد ریال ریال. همچنین صنایع پتروشیمی […]

شاخص کل بورس در پایان امروز (چهارشنبه، ۱۶ فروردین) با هزار و ۳۶۲ واحد، در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۳۷ هزار واحدی واحدی.

به گزارش صبح از ایرنا، امروز بازار بورس تهران، بیش از میلیارد و 222 میلیون سهم حق‌تقدم و اعتبار ارزش 115 هزار و 98 98 میلیون میلیارد ریال ریال.

همچنین صنایع پتروشیمی فارس فارس (فارس) با و ۸۱۸ واحد، توسعه صنایع معدنی معدنی (میدکو) با یک‌هزار ۶۱۹ واحد، پتروشیمی پارس (پارس) با یک‌هزار و ۱۱ ۱۱ واحد توسعه توسعه معادن و (ومعادن) با ۶۷۲ و شرکت ارتباطات. سیار ایران (همراه) با 546 واحد تأثیر مثبت بر شاخص بورس.

در مقابل، فولاد اصفهان (فولاد) با و ۲۹۱ واحد، ملی مس ایران (فملی) با ۸۰۶، تامین کننده نفت و گاز پتروشیمی (تاپیکو) با ۴۳۶ واحد، پالایش پالایش نفت (شپنا) با ۴۲۷ و معدنی معدنی معدنی صنعتی چادرملو (کچاد) با ۴۱۴ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس همراه شد.

بر پایه این، امروز نماد سایپا (خساپا)، (خودرو)، سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد)، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو (خگستر)، پالایش نفت نفت (شپنا) و بانک ایران (وبصادر) ) در نمادهای پُرتراکنش قرار دارد.

گروه خودرو در امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت و در این گروه سه میلیارد و ۶۵۱ برگه سهم به ۱۵ هزار و ۸۱۱ میلیارد ریال داد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۳۲۵ واحد افزایش داشت و به ۲۶ هزار و ۱۹۰ واحد رسید.

در این بازار از ۱۰ میلیارد و ۳۷۹ میلیون سهم و سرمایه مالی دادوستد تعداد دفعات مصرف امروز فرابورس بیش از ۵۱۸ ۵۱۸ هزار و ۹۴ نوبت بود.

سرمایه گذاری مالی سپهر تولید (وسپهر)، فولاد جنوب جنوب (هرمز)، مجتمع فولاد سیرجان (فجهان)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، آهن و فولاد غدیر ایرانیان (فغدیر) و پتروشیمی پتروشیمی مارون (مارون) تاثیر مثبتی بر شاخص فرابورس فرابورس دارند. فرابورس .

همچنین مر آریاساسول (آریا)، شرکت پلی سرمایه صبا تامین (صبا)، پالایش لاوان (شاوان)، حمل و نقل و گهر ترابر سیرجان (حگهر)، سنگ آهن گهر زمین (کگهر) با تاثیر منفی بر این شاخص همراه همراه

نوشته رخت سبز بر تن “بورس”/ شاخص کل رشد کرد! اولین بار در اسمارتک نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.