افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

بهترین فرش برای پذیرایی / در نظرسنجی این مدل را افرادی انتخاب کردند که تجمل گرایی را دوست دارند، همگی گران هستند.

  • کد خبر : 175310
بهترین فرش برای پذیرایی / در نظرسنجی این مدل را افرادی انتخاب کردند که تجمل گرایی را دوست دارند، همگی گران هستند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه داشتن یک دکوراسیون زیبا می تواند روی روحیه شما تأثیر زیادی بگذارد، مثلاً اگر احساس بی حوصلگی و افسردگی می کنید، یکی از بهترین کارها این است که دکوراسیون را تغییر دهید تا روحیه شما تغییر کند و حس خوبی به شما بدهد، اما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه داشتن یک دکوراسیون زیبا می تواند روی روحیه شما تأثیر زیادی بگذارد، مثلاً اگر احساس بی حوصلگی و افسردگی می کنید، یکی از بهترین کارها این است که دکوراسیون را تغییر دهید تا روحیه شما تغییر کند و حس خوبی به شما بدهد، اما می توان گفت اینکه داشتن یک دکوراسیون و دیزاین خوب در خانه نیاز به پول و هزینه دارد و اگر نباشد بازی نیست، در حالی که یکی از مهم ترین مسائلی که برای داشتن یک دکوراسیون خوب باید به آن توجه کرد، اطلاعات است. یعنی نباید به دانش و سلیقه تکیه کنید، دکوراسیون را خودتان انتخاب کنید، بلکه باید در این زمینه مطالعه کنید، مثلاً اگر می خواهید فرش زیر میز ناهارخوری انتخاب کنید، فقط زیبایی آن را در نظر نگیرید، بروید ببینید. . این نوع فرش باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

خب واضح است که در این مقاله قصد داریم در مورد فرشی صحبت کنیم که یکی از بزرگ ترین عناصر خانه به حساب می آید و اگر آن را درست انتخاب نکنید احتمالاً دکوراسیون آن را از دست خواهید داد، زیرا به هر حال، این دستگاه کف را منبسط می کند و فضای زیادی را اشغال می کند، به خود اختصاص داده شده است و جدا از آن باید بسیاری از عناصر دیگر را مطابق با آن پیکربندی کنید، مثلاً نگاه کنید ببینید فرش صورتی چه نوع پرده ای است. همراه می شود. با و بعد رنگ پرده رو با توجه به فرش انتخاب میکنی و میخری حتی اگه پرده باشه که خیلی بزرگ نیست ولی رنگ مبل ها و رنگ فرش رو با توجه به هر کدوم انتخاب میکنی. یکی ، و در اینجا مشخص می شود که انتخاب فرش مناسب چقدر اهمیت دارد زمانی که بقیه انتخاب های شما را تحت الشعاع قرار می دهد. حال در زیر می خواهیم با شما صحبت کنیم که بهترین فرش برای پذیرایی کدام است تا بتوانید راحت تر انتخاب کنید و همچنین تعدادی از مدل های جدید را به شما نشان می دهیم.

اصول انتخاب بهترین فرش برای پذیرایی.

وقتی می خواهید فرشی را برای خانه خود انتخاب کنید، دقت کنید که با سبک مبلمان و دکوراسیون غالب خانه هماهنگ باشد. همچنین باید دقت کنید که رنگ فرش با رنگ دیوارها و پرده ها همخوانی داشته باشد.

اگر می خواهید فرش را با مبل ترکیب کنید، ابتدا باید مبل مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس آن را خریداری کنید و سپس به سراغ خرید فرش بروید، زیرا تنوع رنگ فرش ها به دلیل طرح های آن بسیار زیاد است. و چاپ می کند، بنابراین هیچ محدودیتی برای یافتن رنگ مبلمان شما در بین فرش ها وجود ندارد و به این ترتیب می توانید به راحتی این دو عنصر را با هم ترکیب کنید، اما اگر این کار را برعکس انجام دهید و ابتدا فرش را آماده کنید، موفق خواهید شد. احتمالا در درک رنگ مبل مشکل دارید اما یکی از رنگ های فرش را برای این موضوع در نظر بگیرید.

بهترین فرش برای پذیرایی.

بهترین فرش برای پذیرایی.

بهترین فرش برای پذیرایی.

وقتی می خواهید فرش و فرش خود را با هم ترکیب کنید به طرح پارچه و بدنه مبلمان دقت کنید زیرا اینها نکات کوچکی هستند که می توانند با توجه به آنها هارمونی زیبایی ایجاد کنند و تفاوتی بین آنها وجود دارد. جزئیاتی که گرفتار می شوند و مثلا اگر پارچه مبلمان شما طرح خاصی داشت مثلا اشکال هندسی، سعی کنید آنها را با طرح فرش ترکیب کنید، البته این طرح را در همه لباس ها تکرار نکنید. زیرا درست است که می خواهید هارمونی ایجاد کنید، اما این حد را رعایت کنید که باعث یکنواختی در دکوراسیون شما نشود.

اگر مبلمان شما دارای طرح های چشمگیر و نقش های آراسته است بهتر است از فرش هایی با طرح های ساده در کنار آنها استفاده کنید در این صورت از به هم ریختگی بیش از حد دکوراسیون جلوگیری کرده اید و به نوعی می توانید آرامش را به محیط وارد کنید. این به این دلیل است که تعداد افراد زیاد است و بعد از مدتی احساس خستگی می کنید.

بهترین فرش برای پذیرایی.

بهترین فرش برای پذیرایی.

بهترین فرش برای پذیرایی.

انتخاب بهترین رنگ فرش برای پذیرایی

انتخاب طرح، بافت و رنگ فرش به شما و بسته به دکوراسیون بستگی دارد. طرح ها و عناصر دیگری در دسترس هستند، اما ابتدا سعی کنید سبک دکوراسیون خود را مشخص کنید و سپس رنگ آن را انتخاب کنید و البته از سلیقه خود برای تصمیم گیری هوشمندانه استفاده کنید.

در این میان یکی از ساده ترین و ساده ترین راه ها برای ترکیب رنگ فرش و مبل تک رنگ است، البته این بدان معنا نیست که هر دو را دقیقاً یک رنگ انتخاب کنید، بلکه باید از سایه های مختلف استفاده کنید. از آن‌ها همرنگ، مثلاً اگر رنگ کرم انتخاب می‌کنید، یکی از لباس‌ها را با کرم روشن و دیگری را با کرم تیره‌تر تهیه کنید.

بهترین فرش برای پذیرایی.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.