افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
7

شبکه اینترنت کامپیوتر، توکن ckBTC را برای تراکنش‌های سریع و ارزان‌تر بیت کوین عرضه می‌کند

  • کد خبر : 17530
شبکه اینترنت کامپیوتر، توکن ckBTC را برای تراکنش‌های سریع و ارزان‌تر بیت کوین عرضه می‌کند

بنیاد دفینیتی (Dfinity)، توسعه‌دهنده شبکه اینترنت کامپیوتر (Internet Computer) از راه‌اندازی توکن ckBTC به منظور افزایش سرعت و کاهش کارمزد تراکنش‌های شبکه بیت کوین خبر داد. به گفته دفینیتی، توکن ckBTC همتای بیت کوین است و بدون اینکه امنیت کاربران را به خطر بیندازد، به کند‌پذیری کمک می‌برد. به گزارش کریپتوپوتیتوتوکن ckBTC قابلیت‌های لایه 2 […]

بنیاد دفینیتی (Dfinity)، توسعه‌دهنده شبکه اینترنت کامپیوتر (Internet Computer) از راه‌اندازی توکن ckBTC به منظور افزایش سرعت و کاهش کارمزد تراکنش‌های شبکه بیت کوین خبر داد. به گفته دفینیتی، توکن ckBTC همتای بیت کوین است و بدون اینکه امنیت کاربران را به خطر بیندازد، به کند‌پذیری کمک می‌برد.

به گزارش کریپتوپوتیتوتوکن ckBTC قابلیت‌های لایه 2 را در شبکه بیت کوین فعال کرده و سریع تر و با کارمزد کمتری را بدون خطر انداختن امنیت، برای کاربران می‌کند. بر اساس بیانیه رسمی، شبکه اینترنت کامپیوتر قصد دارد با ادغام مستقیم با بلوکچین بیت کوین در سطح پروتکل، امنیت این لایه لایه ۲ را تامین کند.

طبق بیانیه، در حال حاضر می‌توانم با استفاده از این توکن، تراکنش‌های بیت کوین را به صورت کاملاً آنچین انجام داد و از بزرگترین ارز دیجیتال در اکوسیستم امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) یا سرویس‌های وب ۳ استفاده کرد. به گفته دفینیتی، این کار اتکا به پل‌های بلوک‌چینی از بین خواهد برد.

دیفینیتی به دنبال کاهش کارمزدها تا 0.000001 واحد ckBTC است که نسبت به کارمزد تراکنش‌ها در بلوک‌چین اصلی بیت کوین به میزان قابل توجهی پایین‌تر است. شایان ذکر است توکن ckBTC، با توکن‌های رپدشده‌ای که توسط شرکت‌های کنترل‌کننده می‌شوند متفاوت است.

در ادامه، توسعه‌دهندگان به دنبال آن هستند تا از توکن ckBTC در پروتکل‌های مختلف دیفای در شبکه اینترنت کامپیوتر از جمله Infinity Swap و ICLlighthouse استفاده کنند. بدین صورت کاربران می‌توانند از ارز دیجیتال بیت کوین به عنوان وثیقه برای دریافت وام و یا در پروتکل‌های استیکینگ استفاده کنند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-04-05 13:56:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.