افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

رحمان رضایی: پرسپولیس نباید غفلت کند/ عمری و بیرانوند جزو بهترین بازیکنان هس

  • کد خبر : 17526

باشگاه پیشکسوت گفت پیش بینی اینکه سپاهان و استقلال ادامه دارد از دست وجود اما پرسپولیس هم باید امتیازات های پایان فصل را از آن خود کند. رحمان رضایی ، باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس مجموع خیلی بدی را در سال گذشته نداشت ؛ ؛ ؛ توانست در از بازی […]

باشگاه پیشکسوت گفت پیش بینی اینکه سپاهان و استقلال ادامه دارد از دست وجود اما پرسپولیس هم باید امتیازات های پایان فصل را از آن خود کند.

رحمان رضایی ، باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس مجموع خیلی بدی را در سال گذشته نداشت ؛ ؛ ؛ توانست در از بازی ها این تیم با اشکالاتی روبرو شود اما می توان گفت در نظر گرفتن همه مشکلات و وشانسی هایی که پرسپولیس با آن دست و پنجه نرم نرم کرد این تیم شکل خوبی داشت و اکثر بازی ها در کارهای جالب بود. البته در بازه زمانی بازی هایی را هم شاهد بودیم در نمایش فوتبالی کسب نتایج موفق عمل نکرد اما نظرم می توان در این سال به شرایط شرایط کلی پرسپولیس در فوتبال ایران ایران امتیاز خوبی داشت. امیدوارم در سال جدید بهتر از قبل انجام روند کار با انسجام و پایان فصل به پایان برسد.

وی در بهترین‌های پرسپولیس هم تاکید کرد: پرسپولیس فصل جاری با تلفیقی از چهره های باتجربه و جوان و با انگیزه آغاز شد و در هر دو گروه این موضوع را را به خوبی شاهد بودیم که اکثراً رضایت داشتند هواداران هواداران را رای را. در این حضور جوانی با انگیزه و توانمندی مانند عمری و بازگشت موفق دروازه بانی چون نقطه عطفی برای پرسپولیس سال 01 انتخاب شد و این دو بازیکن را می توان چهره های برتر برتر قرمزپوشان معرفی کرد.

رضایی که آیا این تیم می‌تواند در سال جدید قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی به دست آورد نیز گفت: با وجود اینکه در شرایط فعلی پرسپولیس یک مقدار از صدر صدر جدول فاصله گرفته شده اما جبران این امتیازات دور از. این یک شرط بزرگ دارد و آن شرط است که پرسپولیس در باقی مانده غفلت نکند و امتیازی را از دست ندهد. پیش بینی سپاهان و استقلال در ادامه امتیاز از دست وجود دارد اما پرسپولیس هم باید بازی های باقی مانده تا پایان فصل را از آن خود کرده و به صدر صدر رسیده و در نهایت به پایان برسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.