افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

یک دختر شیک پوش می داند چه لباسی به او می آید / آیا نمی دانید؟ بیا و زیبا یاد بگیر

  • کد خبر : 175150
یک دختر شیک پوش می داند چه لباسی به او می آید / آیا نمی دانید؟  بیا و زیبا یاد بگیر

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- مانتو یکی از اصلی ترین و اساسی ترین لباس های زنان ایرانی است که در استایل خیابانی و حتی در برخی مراسمات داخل مهمانی از آن استفاده می کنند. به همین دلیل است که در استایل یک خانم ایرانی اولین چیزی که توجه شما را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- مانتو یکی از اصلی ترین و اساسی ترین لباس های زنان ایرانی است که در استایل خیابانی و حتی در برخی مراسمات داخل مهمانی از آن استفاده می کنند. به همین دلیل است که در استایل یک خانم ایرانی اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند مانتو است. در انتخاب طرح و رنگ مانتو، هر خانمی سلیقه خاص خود را دارد، اما مشخصه این است که خانم ها معمولا مدل های مختلف مانتو برای مکان های مختلف دارند و به عنوان مثال برای مجالس رسمی از مانتوهای تشریفاتی، چاپی و حتی گلدوزی شده استفاده می کنند. . رویدادها باید گفت یکی از ملزوماتی است که هر خانمی باید در کمد خود داشته باشد.

می تونی بگی بابا من طرفدار پوشیدن مانتوهای رسمی و کار نیستم به همین دلیل باید جوابتون رو بدیم حتی اگه خانم یا دختر خانمی هستید که همیشه لباس اسپرت می پوشید باز هم کت نپوشید یا کت برای برخی مهمانی ها و مراسم رسمی شما یک استایل رسمی دارید، زیرا همه جا لباس های خود را می طلبند. اما شاید ندانید کدام مدل و طرح مانتو به شما می آید و کدام یک از آن ها این روزها شیک ترین به حساب می آید، در اینجا قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم.

چگونه مناسب ترین مدل لباس را انتخاب کنیم

شما خانم زیبا مواظب باشید حالت ثابت لباس شب روی اندام افراد روی فرم اندام بهتر باشد که البته با توجه به سلیقه خانم های مختلف متفاوت است. در واقع این مانتو باید مطابق با شیک ترین طرح ها باشد و با همان دقتی که در انتخاب پیراهن مجلسی به خرج می دهید، برای انتخاب لباس مجلسی وقت بگذارید و با توجه به سایز، استایل و قد خود آن را انتخاب کنید. . لباس های رسمی به دلیل پارچه، نوع دوخت و طرحی که روی آن کار شده معمولا قیمت بالایی دارند، بنابراین در خرید آن ها باید دقت کرد.

تخلیه

یک لباس سنگ دوزی شده بخرید و لوکس ترین شوید

یکی از مانتوهایی که در بالا به آن اشاره کردیم می تواند بسیار گران باشد، آن ها عبایی هایی هستند که با سنگ دوزی شده اند. همه چیز به سلیقه و میل شما بستگی دارد، مثلا اگر می خواهید کتی پر زرق و برق داشته باشید، می توانید این کت شیک را بپوشید. فراموش نکنید که در انتخاب مانتوهای گلدوزی شده زیاده روی نکنید و آنهایی را انتخاب کنید که مانتوهای گلدوزی بیشتری دارند و خیلی حجیم هستند. زیرا این کت شما را زشت نشان می دهد و از طرفی می تواند به سرعت قلب شما را بشکند و شما را بکشد.

e0d8b4e9-a6d7-40ae-a61f-712b05629492

با پارچه گیپور می توانید یک دختر را به صورت رسمی بپوشید

از دیگر مدل های پرطرفدار مانتو برای خانم های شیک پوش می توان به مدل های گیپور اشاره کرد که استایلی بسیار جذاب و جوان پسند دارند. مدل های گیپور برای عصرانه مناسب هستند و با پارچه توری ظریف و براق به نظر می رسند. پارچه گیپور به گونه ای است که به صورت لایه های توری روی هم قرار گرفته و حالت کرکی ایجاد می کند. می توانید در مراسم و مهمانی ها مانتو گیپور را با دامن بلند و شال حریر و کفش های پاشنه بلند بپوشید و بدرخشید.

مانتو-مدل-مجموعه-gipor-8

پارچه ساتن زیبا و خیره کننده و البته براق.

اما بیایید با محبوب ترین پارچه های ساتن آشنا شویم. پارچه ساتن یکی از محبوب ترین پارچه ها محسوب می شود که برای لباس های رسمی بسیار کاربردی است. این پارچه فرم خوبی دارد و می تواند استایلی شیک به شما بدهد. متریال اصلی پارچه ساتن الیاف ابریشم است که استایل فوق العاده ای به بدنه می بخشد اما با توجه به اینکه تولید پارچه ساتن با الیاف ابریشم بسیار گران است و مردم را متحمل مالیات می شود، ساتن کارخانه های تولید پارچه از ریون و پلی استر استفاده می کنند. داشتن روپوش با پارچه ساتن

دانلود (1)



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.